Voor mij raadt hij het af, mijn man laat zich wel enten dus dan ben ik aardig beschermd...
Pien en HC ook hier draai je als oudere veelal mee, alleen veel jonge mensen zien dat niet...Ben je maar lastig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
besita schreef:goed geschreven stuk door iemand die testpersoon was voor het vaccin
is van net voor de vaccinaties er waren
https://www.tijd.be/dossiers/coronaviru ... 60343.html
Narcissa schreef:Het is door corona alleszins wel duidelijk hoe het met de maatschappij gesteld is. Egoïsme ten top. Volgens een aantal hier mogen ouderen en kwetsbaren (newsflash: er zijn ook jonge kwetsbaren) opgesloten worden zodat ze lang leve de lol lekker doorkunnen met hun leven. Who cares wat die mensen vinden, als we maar lekker kunnen feesten en reizen en alles doen wat we willen zonder te moeten kijken naar onze medemens.
purny schreef:besita schreef:misschien omdat ze nog helemaal niet weten of het vaccin ook het besmetten van anderen tegenhoud ?
Maar het vaccin is voor meer dan 90% effectief. Zegt genoeg toch
Echwel schreef:Hoorde net van reumatoloog dat het niet het virus is maar de stoffen waarop het gemaakt is dat de reactie zo heftig is.
Voor mij raadt hij het af, mijn man laat zich wel enten dus dan ben ik aardig beschermd...
Pien en HC ook hier draai je als oudere veelal mee, alleen veel jonge mensen zien dat niet...Ben je maar lastig
pien_2010 schreef:Het moet allemaal, jong, strak en flitsend zijn en tja dat is best wel raar, want op een gegeven ogenblik is het niet meer jong en strak en flitsen. Dan is het wat langzamer, zeer solide, je kunt er op bouwen, stevig etc.→ ik ben lekker op dreef merk ik
Citaat:Aangifte
Van Feggelen doet aangifte van smaad en laster door Van de Weerd, zegt hij tegen Omroep Gelderland. “Die man liegt alles aan elkaar. Hij is van de SGP, begrijp ik. Ik hoop dat de inwoners meer geloof hebben in God dan in hem, want hij is de duivel.”
Pap, ze proberen je te muilkorven
Een van de zaterdag aangehouden personen is Marcel de Ruiter. Hij zegt anderhalf uur vast te hebben gezeten. “Maar mijn zoon van 14 zat vijf uur, omdat hij op zijn advocaat moest wachten.”
Zie ook: Groep weigert mondkapje, zes arrestaties in Nunspeet
De Ruiter vindt dat de politie zijn zoon veel te hard heeft aangepakt. "Hij probeerde te verhinderen dat agenten mij een mondkapje opdeden, terwijl ik geboeid was. Hij zei 'Pap, ze proberen je te muilkorven' en toen sloeg hij het mondkapje uit de hand van de agent.”
Dammie schreef:Ik vraag mij af of degenen die vinden dat ouderen en kwetsbaren als dor hout behandeld kan worden, of zich in ieder geval uit de samenleving moeten afzonderen, inzien dat zij zichzelf blijkbaar alleen als waardevol zien vanwege hun bijdrage aan de economie (hetzij als consument, hetzij als werknemer/gever). En dat zij zichzelf dus niet als mens waarderen.
Ik vind dat een hele beperkte manier om mensen te waarderen.