Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 07:29

Goeiemorgen! Qua eten kan ik me goed houden met de hitte, maar foxy.. dat is me net een tandje te warm. :o

Waar koop je dat Halo ijs? Die bekers van Oppo zijn goedgekeurd! Maar damn..wel duur. IK moet afslanken. Mijn rekening is al slank zat. :+

Vandaag heb ik een cheat day en ik weet niet wat die gaat brengen. Ik ga heerlijk genieten van het prachtige weer aan het water met gezelligheid.

Dustinlover

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 08:01

Oh lekker van genieten Roosch!

Hier gaat het mwah. Ga nu toch beetje in de verhuissfeer en wil men vriezer leeg eten zo dat die mooi schoon en leeg kan verhuizen. Grootste qua vlees kan ik bij men ouders wel kwijt, maar zitten ook wat dingen in die niet super gezond zijn. Naja ik zit nog op +0,3 ten opzichte van vorige week vrijdag dus met beetje geluk morgen weer op het zelfde gewicht.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 08:18

Hier gelukkig nooit zo'n last van de hitte. Gisteren gewoon lekker om 16u in de zon hardgelopen. Wel een kort rondje gedaan. We hebben zwemwater voor de deur maar daar vond ik het nog iets te koud voor.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 08:38

Hoe warm is het bij jullie dan?

DL je kan er natuurlijk ook voor kiezen om de ongezonde dingen niet op te eten maar om ze bijvoorbeeld weg te geven of eventueel zelfs weg te gooien.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 09:10

Hier gelukkig niet extreem warm, gisteren zelfs in de sneeuw gelopen met het oversteken van een pas naar Zwitserland.

Porties hier zijn gelukkig niet zo groot. Dit is meer het probleem, mijn menu van vanavond:

Afbeelding

Alles is lekker, vers bereid, lokaal en vaak biologisch. Houd ik echt van, dus moeilijk om te laten staan. Hotel heeft ook 2 Gault Millau mutsjes.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 09:48

Lizy, bij mij zou het vandaag 30 graden moeten worden, de rest van de week oplopend naar 35
Hoop dat het niet te nederlands warm word (luchtvochtigheid hoog) dan is het wel te doen
Met hoge luchtvochtigheid kan ik er heel slecht tegen

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 09:51

Lekker van genieten hoor Gaucho! Heerlijk.

Ik doe met wintersport hetzelfde, met snowboarden 'train' ik het er toch wel weer af. :D Ben nog nooit een gram aangekomen na een actieve vakantie

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 09:57

lizy29 schreef:
Hoe warm is het bij jullie dan?

DL je kan er natuurlijk ook voor kiezen om de ongezonde dingen niet op te eten maar om ze bijvoorbeeld weg te geven of eventueel zelfs weg te gooien.

Dat laatste inderdaad. Ik vind het zo zonde om ongezonde dingen naar binnen te werken omdat ze op "moeten". Eten weggooien is zonde, maar het in jezelf "weggooien" is imo nog meer zonde.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 10:02

Dustinlover
Je kunt het ook als schone lei moment pakken nu, alles wat je eigenlijk niet meer in huis wil hebben op fb groepen in de buurt zetten
Weggeven , of ruilen voor zaken die je wel wil hebben :)

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 10:10

Sonja_vR schreef:
Lizy, bij mij zou het vandaag 30 graden moeten worden, de rest van de week oplopend naar 35
Hoop dat het niet te nederlands warm word (luchtvochtigheid hoog) dan is het wel te doen
Met hoge luchtvochtigheid kan ik er heel slecht tegen

Afbeelding
:+

Vandaag en morgen gaan we graan oogsten. Drie keer raden wie de eer heeft het te lossen in schuur :=

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 10:50

dit warme weer is niets voor mij... ik word er zo sloom van.
wel goed bezig, vanmorgen voor 5 uur al op om te melken zodat de koeien met tropenrooster vroeg naar buiten kunnen. Meteen ook maar de paarden uitgemest, dus voor 6 uur al een boel werk verzet. Daarna nog even heerlijk uitgeslapen zodat in met IF ook niet te vroeg begin vandaag.

weegschaal zei een paar ons meer vandaag.. ik wijt het aan vocht vasthouden.

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 15:05

@roosch, halo top is te krijgen bij de ah.
Oppo ijs was vorige week in de aanbueding bij de ah, zal het wel in de gaten blijven houden. Dan drop ik t wel mocht ik t tegen komen!

Oooh Lizzy zoo warn al daar, sterkte met oogsten! Zweet je wel misschien veel *\o/*

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 15:23

Ik zou het inderdaad weg kunnen doen, maar ik heb het niet slecht, maar ook niet super breed. Probeer het alleen wel binnen de proporties te houden :)

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 15:27

landvrouw schreef:
@roosch, halo top is te krijgen bij de ah.
Oppo ijs was vorige week in de aanbueding bij de ah, zal het wel in de gaten blijven houden. Dan drop ik t wel mocht ik t tegen komen!

Oooh Lizzy zoo warn al daar, sterkte met oogsten! Zweet je wel misschien veel *\o/*

Aldi heeft, hier iig, ook een soort halo/oppo ijs: 3 smaken.. Salted Caramel, Cookie dough en witte chocola/framboos. 320-250 kcal voor de hele beker.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 15:44

Nou landvrouw dat is niet misschien hoor. Zweet stroomt van je lijf zodra je buiten komt :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 16:08

Ik heb het. Gewoon een Deense dog aanschaffen die voor je buik kan poseren.

Afbeelding

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-20 20:02

Roosch, ik zou even bij de Appie en de Jumbo kijken denk ik, misschien dat de ene het wel heeft en de andere niet :) die dog is wel ideaal! Ik heb een kind die ik ervoor kan houden :')

Halo top heb ik volgens mij nog niet gehad, Oppo sowieso wel. Maar ik hou het ook allemaal niet bij :D

Wij hebben net de bbq aangezet: ik heb 3 kipfiletlapjes en meergranen stokbrood met ipv kruidenboter/kruidenkaas de zuivelspread bieslook gehad. En toen het stokbrood op was, zijn we overgestapt op wasa vezelrijk cracker in stukjes :')

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 07:41

Roosch die hond heb jij niet nodig hoor! Je ziet er prachtig uit!!

Butterfly lekker!!

Ondanks de 2 slechte weken toch 0,3 afgevallen. Waren toch minder slecht dan ik dacht.

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 08:24

Roosch schreef:
Ik heb het. Gewoon een Deense dog aanschaffen die voor je buik kan poseren.

[ [url=m/Nua8yX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow, wat zie je er goed uit!

Huer toch nog 0,7kg afgevallen deze week. Zo blij mee. Nog 1 kg en ik zit op 105, dat is een van mijn grotere doelen. Nog 1,5 kg en dan ben ik sinds 1 juni 10kg kwijt *\o/*
Bij de jumbo zag ik gister ook calorie armer ijs van "smelt". Ook een bak maar niet echt goedkoop ook..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 11:27

<3 <3 jullie zijn lief!!!

Deze dagen zijn lastig he, meiden. Een balans zien te vinden tussen lekker genieten van de zomer en je houden aan je doel.

Ik heb gisteren een fijne dag gehad met pizza en biertjes. Vandaag weer even braaf doen en morgen heb ik ook weer zo een gezellige zomerdag.

Het gaat om de balans zoeken en vinden. Al vraag ik me af of ik gisteren in de zon niet 3kg aan vet heb verbrand want ik smolt bijna. :Y)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:56

Ik vind persoonlijk de Smelt niet zo lekker.

Hier vandaag flink calorieën verbrand, berg van 2466 meter beklommen in de warmte.

Afbeelding

Vanavond nog een dessert buffet en dan weer langzaam terug in het gareel. Nog een paar dagen vakantiehuisje in Duitsland maar daar ga ik zelf weer koken en minder uitgebreid eten.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 19:52

Heerlijk toch, vakantie is vakantie <3

Geniet van het dessertbuffet!

Volgens mij heb ik een zonnesteek. :7 Foxy en ik hebben vandaag 750 kcal verbrand.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 09:31

Grrrrr die weegschaal heeft niet door dat het getal omlaag moet ipv omhoog. |o

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 11:44

mirjamalvaro schreef:
Grrrrr die weegschaal heeft niet door dat het getal omlaag moet ipv omhoog. |o

Heb je een hartig woordje met hem gesproken?

Ik heb vanochtend mijn work out gehad. 500 kcal op Foxy en een buikspiersessie. Ik viel er bijna bij neer, maar stukje compensatie voor alle lekkere dingen dit weekend. -O-

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 12:40

Ik weeg deze week gewoon niet
Met dit weer hou ik zo belachelijk veel vocht vast
Ik begin er niet aan :')