tirzasarah10 schreef:Fenneeee schreef:En het is ook gewoon lastig, want gips hoort strak te zitten. Maar ervaar er nu wel gewoon pijn door (denk ik) ben dan wel benieuwd wat ze gaan doen morgen, gaan ze het hele gips vervangen of idd insnijden zodat er meer ruimte is. Of misschien doen ze wel helemaal niks. Ben ook benieuwd naar de wond heb wel t gevoel dat die nog heeft gebloed want die was nog niet helemaal dicht.
Hoop dat ze wat kunnen betekenen! Als ik eerlijk ben was echt de pijn van het strakke gips erger dan de operatie, terwijl dat echt geen kleine was.. Hou je je been wel echt goed hoog(knie hoger dan heup en enkel hoger dan knie) en niet te lang naar beneden, ook snachts? Wat hier ook nog wel hielp was knijpen in het gipsIk voelde als ik de te strakke punten wat losser maakte door het knijpen echt direct verlichting!
Ja ik zit bijna de hele dag hoog met mijn voet, heb een zwangerschaps kussen en daar ligt hij ‘s nachts op. Ja en hoort het er wel bij dan is het nog even 2,5 week doorbikkelen.