karuna schreef:En je huisarts of ggd komt alleen als je echt niet meer van je bed kunt komen en zelfs dan liever niet. Het gebied daartussen is echt jammer dan u zoekt maar een oplossing
En joepieik mag (nou ja moet) morgen weer na overleg met huisarts, echt ben het zo spuugzat
goddank een nieuwe teststraat dichterbij (nog 20 km maar toch). Online na twee pogingen nadat ik eerst 80 km verderop kon. Verhoging blijft nu hardnekkig hangen ipv na paar uur verdwijnen. ik nies en snotter me gek, neus werkt niet heel best meer, keelpijn, hoesten, iets hoofdpijn, draaierig, darmen van de leg en moe heel moe. Maar waar ik het opgelopen moet hebben geen idee.
![]()
Ik heb afgelopen anderhalve week maar een persoon gezien en die heeft vorige week een zinloze cursus gehad waar hij heen moest. (Die officieel niet eens mocht maar baas verplichtte het)![]()
Zaterdag boodschappen gedaan heel kort in de uitgestorven buurtsuper met mondkapje. En mijn ex heeft vorige week de honden teruggebracht na een logeerpartij. En twee bezorgers van een pakje. Dat is afgelopen 1,5 week mijn sociale contact geweest. Niet echt risico gedrag vertoond dus. Als het nu weer negatief is kunnen ze de boom in met dat testen. dan sluit ik me wel volledig op in huis of zo. Die klo te stokjes zijn zo vreselijk.
Je hebt al 4 keer getest! De Symptomen zijn niet heel typisch voor corona. Hoe vaak wil je nog testen dan? Je komt met weinig mensen in aanraking en je houdt afstand. Dat beschermt anderen in jouw geval wel voldoende..zelfs al zou je corona hebben.