Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Mooi!
Ik heb echt een dip met mijn krullen vind ik. Morgan ga ik een maand naar Afrika dus dan laat ik het sowieso los.
Kinke schreef:zulke extreme klitten betekent meestal toch echt de verkeerde producten
Wiwabalia schreef:Kinke schreef:zulke extreme klitten betekent meestal toch echt de verkeerde producten
Dat denk ik ook hoor, maar alles weggooien is ook zo wat.. en twijfel wat ik dan moet proberen. Misschien iets wat CG is en verkrijgbaar bij het kruidvat.. mijn haar ging beter op de Loving Blends lijn van Garnier dan de dure Sheamoisture.
LoveGlove schreef:Wiwabalia schreef:
Dat denk ik ook hoor, maar alles weggooien is ook zo wat.. en twijfel wat ik dan moet proberen. Misschien iets wat CG is en verkrijgbaar bij het kruidvat.. mijn haar ging beter op de Loving Blends lijn van Garnier dan de dure Sheamoisture.
Als het goed is hebben ze sinds kort bij de kruidvat het merk noughty. Dat is CG spul. Dus misschien moet je dat maar eens halen
PeerAppel schreef:Of verkeerde stylingBij mij kan het heel erg gaan klitten door verkeerd borstelen.
Jorex schreef:Ik hou me op het moment alles behalve aan de methode. Kan t helaas niet opbrengen om met haarpijn ritten van 3+ uren te doen. Dus op een dag dat ik ga mennen dan kam ik het droog door en dan hou ik een lichte slag over. En dat is bijna dagelijks nu, dus de methode is bij mij even de deur uit. Verder ga ik na de Yari verder kijken voor andere leave-in en is snot ook te zwaar voor mijn haar. Mijn slagen rekken heel erg uit bij het opdrogen. Dus iemand nog goede tips voor een product wat erg licht is?
marleen_usar schreef:Ik doe een haarmasker er in ik kam het door en na een uur spoel ik het uit. En als ik naar bed ga een hoge knot, meer doe ik eigenlijk niet en toch ben ik erg tevreden.