Suzanne F. schreef:Oh dat heb je al gedaan? Botox is elke 3 maanden ongeveer 200 euro ja, ligt eraan wat je laat doen.
Jammer dat je het niet mooi vindt. Bij mij zakt de boel flink in als ik het niet laat doen en ik krijg dan weer meer last van hoofdpijn.
Ik had wat je indd aangaf frons en wenkbrauwlift maar vooral de wenkbrauwlift vind ik gewoon echt niet mooi daarom ook niet chirurgisch laten doen.
Ieder voor zich natuurlijk maar ik vind het niet mooi als je wenkbrauwen zo omhoog gaan staan ,het ziet er gewoon niet natuurlijk uit zeker niet als ze amper mee bewegen.
Rimpels kan ik me nog niet zo druk om maken dus daar hoef ik het niet voor te doen en het kost 180€ per keer inderdaad.
Wie weet denk ik er in de toekomst anders over hoor maar voor nu heb ik het geprobeerd en is het niets voor mij.
Het lastige met hoofdpijn is dat het natuurlijk meerdere oorzaken kan hebben,zo heb ik het ook door hormoonschommelingen maar ja aangezien ik niet meer ongesteld word weet ik niet precies wanneer dat nou is.
Eigenlijk kan ik het pas echt beoordelen als ik verder ben en op langere termijn kan kijken of het minder is geworden.
Ik ben blij met het resultaat zoals het er uit ziet maar de hoofdpijn weg of minder was wel de aanleiding voor de ingreep.