Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 23:24

Ja had even contact opgenomen, ze werkt nu in bilthoven en zwolle.

Even vraagje, hoe merkte jullie dat je botox uitwerkte? Ik heb in april baby botox voor frons laten doen, maar heb de laatste tijd vaker weer last van fronsen/hoofdpijn. Zou het kunnen dat het uit aan het werken is?

Suzanne F. schreef:
Even bellen? Waarschijnlijk is ze naar een ander filiaal overgegaan. Maar dat kunnen ze je vast vertellen.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 05:54

Citaat:
Het resultaat houdt ongeveer 3-6 maanden aan

Je zit nu op ruim 5 maanden én je hebt weer last....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 07:46

Je merkt het als er weer beweging in komt. Dus kan je weer fronsen? Dan raakt het uitgewerkt.
Meestal houdt het 3-4 maanden.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 09:02

Vandaag zit ik op week 3.
Na ruim 2,5 week was het laatste stukje van mn rechter oog dicht dat litteken is wat rommeliger en minder mooi als de andere kant maar ik denk als ik straks wat verder ben dat ik alleen in mn binnenste ooghoek dat nog een heel klein beetje zal zien.
Dat litteken loopt iets verder naar mn neus toe niet in een plooi zeg maar.
dat was ook het oog dat ze nog een keer extra gingen dichtbranden althans de bloedvaatjes natuurlijk :')

Helaas al wel weer 3 dagen hoofdpijn gehad dus ik ben bang dat het niet heeft geholpen voor waar ik het voor deed.
Maar het sharpei gevoel heb ik tot nu toe nog niet ervaren.

Afbeelding

Suzanne F.

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 09:40

Mooi geworden hoor!
Probeer voor de grap eens een keer Botox in je frons met wenkbrauwlift. Ik denk dat je hoofdpijn dan weg is.

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 10:54

Mooi zeg!

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 12:06

Suzanne F. schreef:
Mooi geworden hoor!
Probeer voor de grap eens een keer Botox in je frons met wenkbrauwlift. Ik denk dat je hoofdpijn dan weg is.

Heb ik gehad 2 jaar geleden maar vind het gewoon echt niet mooi daarom dus de keus gemaakt om dit te laten doen.
En financieel vind ik botox ook niet grappig :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 12:28

Oh dat heb je al gedaan? Botox is elke 3 maanden ongeveer 200 euro ja, ligt eraan wat je laat doen.
Jammer dat je het niet mooi vindt. Bij mij zakt de boel flink in als ik het niet laat doen en ik krijg dan weer meer last van hoofdpijn.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 13:02

Suzanne F. schreef:
Oh dat heb je al gedaan? Botox is elke 3 maanden ongeveer 200 euro ja, ligt eraan wat je laat doen.
Jammer dat je het niet mooi vindt. Bij mij zakt de boel flink in als ik het niet laat doen en ik krijg dan weer meer last van hoofdpijn.

Ik had wat je indd aangaf frons en wenkbrauwlift maar vooral de wenkbrauwlift vind ik gewoon echt niet mooi daarom ook niet chirurgisch laten doen.
Ieder voor zich natuurlijk maar ik vind het niet mooi als je wenkbrauwen zo omhoog gaan staan ,het ziet er gewoon niet natuurlijk uit zeker niet als ze amper mee bewegen.
Rimpels kan ik me nog niet zo druk om maken dus daar hoef ik het niet voor te doen en het kost 180€ per keer inderdaad.

Wie weet denk ik er in de toekomst anders over hoor maar voor nu heb ik het geprobeerd en is het niets voor mij.

Het lastige met hoofdpijn is dat het natuurlijk meerdere oorzaken kan hebben,zo heb ik het ook door hormoonschommelingen maar ja aangezien ik niet meer ongesteld word weet ik niet precies wanneer dat nou is.
Eigenlijk kan ik het pas echt beoordelen als ik verder ben en op langere termijn kan kijken of het minder is geworden.

Ik ben blij met het resultaat zoals het er uit ziet maar de hoofdpijn weg of minder was wel de aanleiding voor de ingreep.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 00:25

Hebben mensen hier ervaring met een plasmalift bij de bovenste oogleden?

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 13:53

Earth schreef:

Oh oliebol is dat hetzelfde als Plex-R, waar mensen hier zoveel pijn aan ondervinden?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 13:57

Ja volgens mij wel

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 16:30

Earth schreef:

Werkt alleen als je minimaal overschot hebt en inderdaad, erg pijnlijk.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 19:16

Ja ik had het gezien. Ik legde eerst de link tussen plasma en PlexR niet maar nee, dat hoeft voor mij niet. Zelfs niet voor een oefenbehandeling van €99.- :=

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 20:06

Citaat:
Zelfs niet voor een oefenbehandeling van €99.- :=

Ik zou zelfs niet gaan als ik er geld voor kreeg :')

Het heeft bij mij wel degelijk wat geholpen hoor, ik had het idee dat mijn vel zachter was waardoor de kreukels minder waren.

Maar je kan beter voor een ooglift gaan denk ik.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 20:18

ClauH schreef:
Citaat:
Zelfs niet voor een oefenbehandeling van €99.- :=

Ik zou zelfs niet gaan als ik er geld voor kreeg :')

Het heeft bij mij wel degelijk wat geholpen hoor, ik had het idee dat mijn vel zachter was waardoor de kreukels minder waren.

Maar je kan beter voor een ooglift gaan denk ik.

Haha ik denk ook dat het voor mij niet genoeg is. En ik wil er gewoon de eerste week niet verminkt bij lopen :') En ik vind het ook wel spannend zoiets, zeker wanneer een leerling dat gaat doen.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 22:42

Earth schreef:
Ja ik had het gezien. Ik legde eerst de link tussen plasma en PlexR niet maar nee, dat hoeft voor mij niet. Zelfs niet voor een oefenbehandeling van €99.- :=

Juist dan niet idd := Plasma/PlexR is een heel erg techniek gedreven behandeling.

Als je dan al voor een niet-chirurgische ingreep wilt gaan om verslapt vel bij de oogleden te verbeteren, dan zou ik eerder kiezen voor thermomechanische ablatie (Tixel) of specifieke lasers. Veel gecontroleerder. Let wel dat er altijd meerdere sessies nodig zijn en dat het resultaat niet vergelijkbaar is met snijden.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 22:53

_Denise_ schreef:
Earth schreef:

Juist dan niet idd := Plasma/PlexR is een heel erg techniek gedreven behandeling.

Als je dan al voor een niet-chirurgische ingreep wilt gaan om verslapt vel bij de oogleden te verbeteren, dan zou ik eerder kiezen voor thermomechanische ablatie (Tixel) of specifieke lasers. Veel gecontroleerder. Let wel dat er altijd meerdere sessies nodig zijn en dat het resultaat niet vergelijkbaar is met snijden.

Ja en ik gok dan dat het dan uiteindelijk net zo duur is als een ingreep. :P

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 23:16

Haha jep :')
Maar voor zij die (nog) niet willen laten snijden is het een vaak acceptabel alternatief.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 00:15

Maar je wil toch geen ingreep ,,goedkoop,, laten doen als het om je lijf en dan vooral je gezicht gaat? Je zal wel gek zijn!! Als het dan niet kan dan lekker helemaal niet.

Ik zou gewoon gaan voor een correctie dmv snijden. Het is een ingreep van niks en zo veel kost dat tegenwoordig ook niet meer.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 07:22

Nou zo goedkoop vind ik dat plexr ook niet. Helemaal afgezet tegen het resultaat.
En zo duur is een ooglidcorrectie nu ook niet. Ik wist wel welke ik zou kiezen dan.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 07:50

Ligt er ook wel aan door wie je een ooglidcorrectie laat doen…
Ik vroeg me af waarom er ooglidcorrecties van bijv tussen de 600€ worden aangeboden en bij andere tot 1250€ maar dat heeft bij de meeste te maken met het verschil tussen een cosmetisch arts en een plastisch chirurg.

Ik zou vooral zoeken op arts en zn resultaten voor de ingreep die je wilt en in hoever dat kan niet teveel richten op de prijs.
Ik was bijv ook afhankelijk van de reistijd van de kliniek omdat ik én oppas moest regelen én een begeleider.

Hier werd plexR ook aangeboden voor een introductie prijs maar zelf zou ik dat dus nooit aan durven.

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 17:57

Ik volg graag mee. Wil volgend jaar graag een ooglid correctie laten doen. Naast dat ze erg zwaar zijn, heb ik ook dagelijks last van hoofdpijn. Dus ik geef mezelf een kadootje voor mijn 44e verjaardag. Uiteraard moet ik me nog oriënteren waar ik het laat doen, maar hoor goede verhalen van Dkt van Amsterdam hier in Gouda.

Tips rondom Gouda- Utrecht- Rotterdam zijn natuurlijk altijd welkom!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 19:40

In Maarssen zit een goede!

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:01

Ik ben in Rotterdam geweest.