Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leverage schreef:Tot 14:00 is helemaal vroeg in het weekendIk heb ook gekeken om een abonnement te nemen voor Anytime, maar die vond ik nogal aan de dure kant.
Lieszje schreef:Damn ben echt zo blij dat ik morgen weer kan sporten
Ben echt blij dat ik flink wat motivatie heb, voelde een paar jaar geleden meer als een verplichting.
Ben wel alvast aan het bedenken en uitzoeken wat beter is op langer termijn.
Wil het sporten er echt in gaan houden als uitlaatklep, dus ben echt aan het kijken welke sportschool het gaat worden als ik klaar met de 10 weken ben (of 20).
De andere sportschool heeft voor hetzelfde bedrag (eigenlijk iets minder zelfs) zoveel voordelen..
Ze hebben zo'n beetje dezelfde groepslessen, ruimere openingstijden (ook in het weekend) en dan nog het welness gedeelte erbij met zwembad..
Verder de apparatuur nog niet kunnen kijken daar, maar kan een gratis proefles nemen.
Hoe hebben jullie uiteindelijk een sportschool uitgekozen?
Sabini schreef:Hallelujah... Ik heb laatst op zo'n trap-loop machine gestaan en damn ik ging stuk zeg! 680 treden verder, niveau 9, en ik moest echt ff gaan zitten en uitpuffen. Jullie deze wel eens gedaan? Het is echt een aanrader om je benen en billen te trainen (vetverbranding).