3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 14:41

Komop, je kan t *\o/* bedenk maar dat diegene dan wel heel slank is (hoe doen mensen dat toch := ), maar vast niet heel gezond :P

Frummels

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 14:47

Ik heb snel een plak ontbijtkoek en een appel gepakt := Haha ja ik begrijp daar niets van hoor. Zij heeft echt minimaal 5 lintwormen, heb ik net besloten. :') En heel gezond is het niet nee, haha. Daar houd ik me maar aan vast..

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 15:10

Misschien is ze skinny fat, onder haar kledij :o }:)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 15:18

Hoe dan??? Hoe blijft iemand zo slank :')

Gelukkig heb ik een collega die super gezond eet. Dus terwijl zij haar avocado en paprika eet, snijd ik lekker mijn appeltje :D

Johnnydepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 15:21

*D Of een idioot snel werkende schildklier met bijbehorende hartkloppingen en andere niet zo fijne bijwerkingen... Zo'n vriendin heb ik...

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 15:38

Of ze beweegt gewoon onwijs veel en kan niet stil zitten :D

Ik werk met alleen maar mannen, mijn manager zit naast me en werkt rustig 3 zakjes chips weg in 5 minuten :') Help.

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 17:02

Omg mijn vorige vriend was ook zo, die at het liefst pizza voor ontbijt en dan savonds nog een zak chips wegwerken en de hele dag door cola drinken. Needless to say dat ik in die periode ook flink wat kilo's ben aangekomen :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 17:50

Mijn manager komt er amper van aan, m'n vriend "gelukkig" wel dus die doet het niet :') Zijn valkuil is vooral alcohol haha.

M'n vader ook trouwens, hij is amper 1.70m en verder ook vrij "klein" (niet gespierd of zo bedoel ik) dus je zou zeggen dat je dan niet alles kan eten, maar hij maakt gerust een halfuur na 2 borden avondeten nog even 3 boterhammen klaar omdat ie "honger" heeft :')

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 17:53

Ja niet normaal is dat he :')
Als ik zo zou eten dan zou ik zonder grappen 2kg aankomen in een week tijd. Maar ach, ik heb dan weer andere kwaliteiten :))

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 18:51

Mijn man kon tot zn 35e ook alles eten (iedere avond heel pak koek, zakken chips, snoep etc), toen opeens niet meer. Hallo buikje :') zwaar is ie nog steeds niet, maar wel echt teveel buikvet...

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 18:52

Pasta dieet klinkt ook voor mij PERFECT <3 <3 vorige week had ik zo een lekkere pasta gemaakt maar helaas wel veel Kcal

Gemeen is dat hè Frummels als andere mensen zoveel weg kunnen eten, ik heb best veel vrouwelijke collega's van mijn leeftijd en heb het idee dat die allemaal ook wel opletten met wat ze eten. Heb de opmerking 'Als ik er alleen nog maar naar kijk zit het al op m'n heupen' al meerdere keren per dag langs horen komen haha.

Maandag begonnen met werken en weer even een beetje zoeken hoeveel eten ik nodig heb. Wil ook wel weer alpro soya gaan eten als ontbijt op werk maar is nu nog even een beetje aftasten zo die eerste dagen.

Lijstje van vandaag:

O1: Banaan
O2: Plak ontbijtkoek
T: Watermeloen
L: 3 volkorenboterhammen, 2 met 1 plakje kipfilet en ijsbergsla & rucola, 1 met pindakaas, mini krentenbol
T: Appel, plak ontbijtkoek, 2 mentos snoepjes
A: Rijst met verse spinazie en gerookte zalm
T: Denk dat ik straks m'n bakje watermeloen nog op eet waar ik vanmorgen aan begonnen was

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:44

Troost jullie meiden, ik heb net een ballet les achter de rug waar alle volwassen dames van rond de 30 zo'n 50 kg wegen. En klagen dat ze zijn bijgekomen in de vakantie :')

Vera, verdraag jij soja yoghurt goed? Ik probeerde het nu drie keer en word er steeds zo naar van achteraf, geen idee waarom!

YellowLeaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:17

Ik heb ook een collega, ik ben er heilig van overtuigd dat hij geen maag heeft maar een groot zwart gat.

Gister at ik:
O: Twee spelt boterhammen met hummus (258 kcal)
L: 3 pannenkoeken met kaneel en appel(516 kcal)
T: Raketje 40 kcal)
A: Rijstnoedels met vegan kipsaté, cassave kroepoek en soerendeng (744 kcal)
T: Wat zoutjes (79 kcal)
Totaal: 1557 kcal

Vandaag:
O: Pannekoek (145 kcal)
L: 3 pannenkoeken (437 kcal)
A: Pizza (827 kcal)
T: Robuuste koek (117 kcal)
Totaal: 1526 kcal

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:36

Bhriseis schreef:
Troost jullie meiden, ik heb net een ballet les achter de rug waar alle volwassen dames van rond de 30 zo'n 50 kg wegen. En klagen dat ze zijn bijgekomen in de vakantie :')

Vera, verdraag jij soja yoghurt goed? Ik probeerde het nu drie keer en word er steeds zo naar van achteraf, geen idee waarom!

Ja heb het in mei/juni een tijdje gegeten toen ik op stage zat en ging goed. Ik reageer best heftig op melk producten ben ik toen achter gekomen dus die probeer ik zoveel mogelijk te mijden. Alleen ik vind het absoluut niet lekker maar met fruit & wat kaneel er in krijg ik het weg haha

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 09:59

Mijn lijstje van gisteren ging goed, totdat ik toen ik thuis kwam vreselijke honger kreeg, helaas...
O: twee boterhammen met hagelslag en 100% pindakaas en een beker melk.
T: een appel en water.
L: drie boterhammen met kaas, sla en tomaatjes, hagelslag en 100% pindakaas, water en een bekertje thee.
T: een sultana en water.
T: een boterham met speculoos, een korstje met nutella en een stuk brownie.
A: groente, een hapje aardappel, een halve schnitzel en een stukje spare rib.
T: zelfgebakken chocoladekoekje en water.
B: 60 minuten fietsen, even met paard stappen, 7 minuten workout.
Nu mijn paard helaas op rust staat, moet ik even mijn beweging ergens anders van halen.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 18:32

En mijn lijstje van vandaag ook. Helaas begin ik op school om 12.15 en zit ik al op de fiets om 11.30. Dus lunchen is een beetje moeilijk. Vandaag trouwens voor de eerste keer een workout van JM gedaan, vreselijk zeg!
O: een boterham met gebraden gehakt en een beker melk.
T: een haring, twee boterhammen met filet americain en speculoos en een beker melk.
T: een mango.
T: een zelfgebakken chocoladekoekje.
A: een haring, drie boterhammen met grilworst, nutella en vruchtenhagel, een korstje met speculoos en een beker melk.
T: denk een kop thee met een zelfgebakken chocoladekoekje.
B: 70 minuten fietsen, workout 30 days of shred van JM (via yt), paard poetsen en vrijheidsdressuur.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 19:16

Ik ging echt compleet de mist in vandaag. Was chagrijnig (die tijd van de maand), moe, gestrest en heel erg toe aan weekend. :=

O: up&go shake vanille, kop koffie
T: half puntje taart op kantoor
T: trek reep banaan flapjack
L: broodje kaas, tosti kaas, kleine groentensoep
T: nog een half puntje taart :+
T/A: afscheidsborrel van collega die gaat emigreren. Twee vega loempia's, 2 kaas frituur stengel dingen, schaal nootjes :') 2 rode wijn, stukjes stokbrood met tapenade en kruidenkaas.

Nu misselijk op de bank. Eigen schuld :(

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 20:12

Hi meiden! Ik kom heeeel even snel reageren haha. De afgelopen week ben ik niet heel braaf geweest haha. Uiteten - BBQ - afscheidsborrel etc etc.
Ik durfde ook echt niet op de weegschaal maar heb het toch gedaan, + 300 gram. Ik was best opgelucht na gisteren spare ribs gegeten te hebben bij een restaurantje.

Verder heb sinds maandag al best wel heftige hoofdpijn die ik niet kan plaatsen, maandag nog wel hardgelopen met een paracetamol maar de rest van de week durfde ik dat toch niet echt aan.

Ogod ik ken ze ook ja, die mensen die eten voor hun leven maar geen gram aankomen echt ontzettend frustrerend.

Kim die workouts ken ik! Ze werken wel echt goed, tenminste bij mij een paar jaar terug wel haha.

Okeeeee succes weer meiden!! Wij kunnen dit!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 07:04

Vanmorgen bijna een kg lichter dan vorige week *\o/* vooral vocht, maar t zakt iig weer :D

Oehh frummels, wel lekkere dingen :9

Volgende week gaat mn dochter voor het eerst naar school, hopelijk brengt dat wat structuur in mn vrije dagen. Nu zijn dat vaak hele rommelige dagen qua eten, op t werk gaat t beter.

Komende weekenden steeds een etentje staan, dus doordeweeks maar even extra netjes.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 08:53

Oke, ik kan er weer tegenaan!

Laura: super goed! Het zou fijn zijn als je meer structuur in je vrije dagen kunt brengen inderdaad. Dat lukt vast! :)

Vandaag:

O: 350 gram Alpro soja yoghurt blauwe bosbes + kop koffie
T: 175 gram mango
L: soep en een pistolet met kaas ei tomaat en komkommer
T: appel
T: flapjack reep kokos + kop koffie
A: gegrilde groenten uit de oven en een stukje vis
T: glaasje rode wijn en olijfjes

B: 30-45 minuten paardrijden

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 09:12

Super Laura!
Structuur is sws een stuk fijner, hopelijk verbetert het!
Mooi lijstje frummels!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 09:20

Super goed bezig meiden!! Ik ga ook lekker :D
Merk dat ik ook echt leuk vind om in de supermarkt op zoek te gaan naar gezonde dingen om te probeer :')
Heb nu voor de "zoutjes" trek in de avond wat soja cracker van de ah meegenomen. Dan pak ik er maar een paar maar het volstaat!!
Heb gisteren ook de groentewraps voor vanavond wn morgenavond meegenomen. :D

Vandaag:

O: Griekse yoghurt met granola en aardbeien
T: wortels
L: 2 boterhammen met nog geen idee :+ (eet tussen de middag altijd bij mijn ouders, die wonen 2 straten verderop vant werk)
T: peer
T: komkommer en tomaat (want laat avondeten)
A: 1 groentewrap met humus, kipfilet en rauwkost. 1 met huttenkaas en rauwkost
T: misschien nog wat soja zoutjes

Ik betrap mezelf er alleen op dat ik teveel op de weegschaal wil staan.... moet dat echt beperken tot 1-2 keer per week.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 09:27

Lijstje voor vandaag:
O: havermout met halfvolle melk, kokos en kaneel
T: Appel, mandarijn
L: wrap met gegrilde kip, sla, tomaat en beetje knoflooksaus :9 , kom preisoep
T: peer, mandarijn
A: waarschijnlijk andijviestamppot met stukje rookworst
T: 2 glazen witte wijn

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 09:33

Lekker al die wijntjes :9

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 09:37

Dankje Kim!

Yonker: dat met die weegschaal moet ik ook mee opletten hoor. Zeker nu het die tijd van de maand is, heeft het totaal geen zin om zo vaak te wegen. Ik mag dus van mezelf pas dinsdag weer op de weegschaal. :)
Net lijstje heb je vandaag! Die soja zoutjes vind ik ook altijd heerlijk.

Laura: ook zo netjes! en wijnn, yum :D

Ik twijfel trouwens nog of ik de olijven en wijn vervang door zoute popcorn en een fles spa kokos. :9 Hangt van het weer af. Als het droog is gaan mijn vriend en ik lekker de duinen in vanavond en dan neem ik de wijn mee. Als het regent dan lekker thuis met een serie/film en popcorn.
Die spa kokos is trouwens echt abnormaal lekker! (En bij de AH nu tweede gratis op alle spa..)