Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan_O schreef:Angela ik heb me ingeschreven omdat het me gaaf leek een een marathon te lopen. De uitdaging dus voornamelijk. Wat jij zegt is precies het gevoel dat ik heb, waarom dit als hobby doen terwijl ik er geen plezier aan beleef. Ik denk dat zodra het weer beter word ik echt wel weer zin krijg om te lopen maar op dit moment heb ik dat niet. En dan de "druk" van de marathon er bij zorgt denk ik dus voor een enorme dip.
Supervixen ik heb geen bos in de buurt...
Angela_ schreef:Daan: Misschien een stomme vraag, maar waarom wilde je in eerste instantie de marathon lopen? Het kan ook gewoon zomaar zijn dat het domweg niks voor je is. Waarom zou je vrije tijd aan iets opofferen waar je geen plezier aan beleeft? Het is een hobby, en dat moet juist leuk zijn.
Dit jaar poging 3.
Supervixen schreef:Mooie foto.
Misschien wat kleinere passen maken?
Greetje63 schreef:waarom wil je perse niet op je hak landen Michielde.
verandering van looptechniek is een jarenlang proces van oa ook gerichte looptraining. Je houding geforceerd gaan proberen te veranderen naar wat voor een persoon met de ideale bouw de ideale techniek zou zijn is vaak juist een bron van blessures.
Dus als er rede is iets aan je loophouding te veranderen doe het dan onder begeleiding of via de weg van het versterken van je lichaam waardoor je loophouding vaak automatisch verbeterd.
Daan_O schreef:Mooie opbouw hoor Plien, deed ik dat maar![]()
Maar ik ben dus niet de enige die er tegenop ziet. Bij die 28km had ik echt niet het gevoel nog wel even door te kunnen. Hoe lang loop jij al? Ik nog geen 2 jaar, soms vraag ik me af of dat ook meespeelt (als ik om me heen vergelijk met andere mensen die opbouwen voor de marathon lijkt dat wel makkelijker te gaan).
Faringo goed bezig!