Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dammie schreef:Tip: als er gezegd wordt dat het Egoïstisch is om geen kinderen te hebben. Egoïsme is gelijkelijk verdeeld over kindervrijen en mensen met kinderen, kijk maar hier;
http://www.kakhiel.nl/posts/39007-15-me ... en-krijgen .
Of is dit stupiditeit, dat kan ook nog.
Mars schreef:_San87_ schreef:Baas in eigen buik geldt alleen als je al zwanger bent! Niet als je t nooit wil worden.
Omgekeerde wereld.
Vind ik ook.
Belachelijk dat je die beslissing niet mag maken als gezonde vrouw met normaal verstand. Maar elke labiele verslaafde tiener mag wél de beslissing nemen om een kind op de wereld te zetten als ze zwanger raakt... Waar gaat dat over?
Sterilisatie is iets wat ik voor mezelf niet zou willen, maar dat niet elke vrouw de keuze heeft om het wel te doen als ze zou willen daar kan ik oprecht niet bij.
Magrathea schreef:Kan iemand me vertellen wat dat is met die immense verheerlijking van moeders? Dat moeders aaaalles voor hun kinderen overhebben, altijd, dat elke moeder zichzelf wegcijfert voor haar kinderen, bladiebla. Ten eerste, maakt het je dan een slechte moeder als je af en toe eens een momentje voor jezelf neemt? En ten tweede, waar zijn die vaders dan?