[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 23:26

Mijn conch deed ook aardig pijn vanmiddag :=

Foto's in de trein :')
Afbeelding
Helix hier heeft een glow in the dark balletje, vandaar de aparte kleur.
Afbeelding

Hier zie je nog de lengte van het staafje. Foto maken is toch lastig zo :')

Afbeelding

Mars

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 23:31

Zo lang was mijn staafje ook erg irritant maar idd beter voor de zwelling!

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 00:00

Jeetje wat een grote ballen er op :oo of is het een 1.6?

Gelukkig was mijne niet zo lang. Wel langer natuurlijk dan gewoon maar nog wel een prima maat gelukkig.
ik had overigens ook een labret er in :)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 04:42

Ja dat snapte ik ook niet helemaal.. heb ook grote reserve ballen/tjes meegehad :)) maar dan weet ik in ieder geval dat hij zo lang hoort te zijn :D wel heel erg vervelend dat hij tegen mijn hoofd 'rust' aan de achterkant, als ik mijn hoofd naar links draai voel ik hem toch even flink :')

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 10:47

xZiva_ schreef:
Ja dat snapte ik ook niet helemaal.. heb ook grote reserve ballen/tjes meegehad :)) maar dan weet ik in ieder geval dat hij zo lang hoort te zijn :D wel heel erg vervelend dat hij tegen mijn hoofd 'rust' aan de achterkant, als ik mijn hoofd naar links draai voel ik hem toch even flink :')

Dit had ik ook! Om die reden mijn staafje aan de voorkant lang en achterkant kort. Minder mooi maar zo veel fijner!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 11:18

Had ik ook ja, heb mijne ook ietsje eerder gewisseld dan geadviseerd omdat ik het gevoel had dat het gaatje juist geirriteerd raakte doordat dat staafje zo beweeglijk was en steeds met de zijkant van mijn hoofd in de verdrukking kwam.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 12:24

Ik heb mijne nu 4 maanden en hij is nog steeds poedersuiker... denk je dat verandering staafje zou helpen? Wil sowieso volgende week even langs de shop op mijn piercings te controleren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 19:19

Ik heb net eindelijk voor het eerst mijn oor gestretcht :') Weet ook waarom het de vorige keer niet lukte. Heb nu andere tapers, die toch net wat geleidelijker breder worden. En iets smaller dan de vorige dus vermoed dat dat gewoon 2 mm was ipv 1.6. Maar heeft iemand tips om wat makkelijker dat staafje erin te proppen? Ik zette hem aan het eind van de taper maar hij slierde er telkens af. Nu taper meerdere keren erdoor gehaald en toen sieraadje erin, maar dat ging dus niet wonderlijk soepel.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 22:42

Ik wilde al heel lang een tongpiercing, maar durfde hem in het begin niet te nemen. Eindelijk had ik me er toch overheen gezet en wilde hem vanmiddag laten piercen. Zit ik in de stoel (nerveus als wat), is mijn tong niet geschikt voor de piercing... balen! Ik weet zeker dat die woorden veel meer pijn deden als de piercing!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 22:46

TheNovelist schreef:
Ik wilde al heel lang een tongpiercing, maar durfde hem in het begin niet te nemen. Eindelijk had ik me er toch overheen gezet en wilde hem vanmiddag laten piercen. Zit ik in de stoel (nerveus als wat), is mijn tong niet geschikt voor de piercing... balen! Ik weet zeker dat die woorden veel meer pijn deden als de piercing!

Zeiden ze bij mij ook, ben toen naar een shop gegaan waar ze ze hoe dan ook gewoon zetten. Tong kon bij mij eigenlijk niet zei "de goede" shop, en onderste navelpiercing ook niet. Toen naar "de slechte" shop gelopen en daar beide gezet. Als je t echt heel graag wilt kan ik je die shop wel pb'en. Noem liever geen namen. Is geen illegaal iets ofzo gewoon een shop die meer aan t geld denkt maar met mn tong en navelpiercing is niks mis :)

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 22:58

Zou mijn tongpiercing echt niet durven te zetten als er word gezegd dat hij er niet geschikt voor is, vind, ikzelf, veel te riskant daarvoor. Het kan natuurlijk altijd nog goed uitlopen maar durf het risico niet te nemen ;)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 23:05

Ze zeggen niet voor niets dat het niet kan lijkt mij.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 23:12

Is het vanwege de plaatsing van je aderen? Heb ook eens van een piercer gehoord dat er een klein percentage mensen is waar de aderen zo lopen dat het idd niet haalbaar is en een behoorlijk risico. Zou ik dan zelf ook niet aan beginnen.
Laatst bijgewerkt door Mars op 29-12-16 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 23:16

TheNovelist schreef:

Seconden opinion doen! In Utrecht zit een zaak (hoog aangeschreven) maar volgens hem kon ik geen tongpiercing, binnen een jaar had ik er twéé zonder enkele problemen. Maart weer naar hem toe gegaan, ik kon geen septum, naar ander gegaan... nu trotse eigenaar van een septum, ze gaf alleen aan dat hij van onder wellicht iets scheef kon zijn (een mm) omdat het binnen links iets hoger lag dan rechts. Nu maanden later heb ik een kaarsrechte septum :D

BiBiQ schreef:

Sommige zijn extreem voorzichtig of perfectionistisch en willen hem dan kaarsrecht door je tong oid of stipt in het midden dan kan t al gauw niet. Mijne zit onder iets opzij en boven mooi in 't midden.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 23:49

_Friemel schreef:
TheNovelist schreef:

Seconden opinion doen! In Utrecht zit een zaak (hoog aangeschreven) maar volgens hem kon ik geen tongpiercing, binnen een jaar had ik er twéé zonder enkele problemen. Maart weer naar hem toe gegaan, ik kon geen septum, naar ander gegaan... nu trotse eigenaar van een septum, ze gaf alleen aan dat hij van onder wellicht iets scheef kon zijn (een mm) omdat het binnen links iets hoger lag dan rechts. Nu maanden later heb ik een kaarsrechte septum :D

BiBiQ schreef:

Sommige zijn extreem voorzichtig of perfectionistisch en willen hem dan kaarsrecht door je tong oid of stipt in het midden dan kan t al gauw niet. Mijne zit onder iets opzij en boven mooi in 't midden.

Waar heb jij je tongpiercing dan laten zetten? Want ik was vanmiddag ook in Utrecht haha! Ga meestal naar Bodycult, maar deze keer ging ik naar Magic Piercing Studio want daar had ik ook veel goede dingen over gehoord.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 23:59

Ik vind Tom van magic echt top! Hij heeft al mijn piercings gezet op mijn tragus na.

Als hij zegt van niet zou ik ook niet snel naar een ander gaan :)

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 08:49

Bizzybijtje schreef:
Ik heb net eindelijk voor het eerst mijn oor gestretcht :') Weet ook waarom het de vorige keer niet lukte. Heb nu andere tapers, die toch net wat geleidelijker breder worden. En iets smaller dan de vorige dus vermoed dat dat gewoon 2 mm was ipv 1.6. Maar heeft iemand tips om wat makkelijker dat staafje erin te proppen? Ik zette hem aan het eind van de taper maar hij slierde er telkens af. Nu taper meerdere keren erdoor gehaald en toen sieraadje erin, maar dat ging dus niet wonderlijk soepel.

Ik heb zelf 8mm in m'n oren. Ik deed wisselen naar groter altijd onder de douche. Als ik helemaal klaar was met douchen dan probeerde ik het. Je oren zijn dan lekker zacht en dan gaat het makkelijker. Ik deed het stretchen trouwens met van die ja ik noem het slakkenhuisjes haha.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 10:30

TheNovelist schreef:
_Friemel schreef:

Waar heb jij je tongpiercing dan laten zetten? Want ik was vanmiddag ook in Utrecht haha! Ga meestal naar Bodycult, maar deze keer ging ik naar Magic Piercing Studio want daar had ik ook veel goede dingen over gehoord.

Magic dus :') magic wees m'n tong af en m'n septum... ben met tong daarna naar skinart gegaan en septum body cult 2de tong ook body cult. Staat een heel fijn engels meisje! Magic wijst echt continue mensen af, als er 10 zitten gaan er 3 naar huis zonder piercing om de reden die ik aangaf, ik stap er ook niet meer binnen. Ze zouden m'n tragus nog afwijzen omdat ie te klein zou zijn :')

Als je nou 2 of 3 shows hebt waar t niet kan dan moet je t geloven maar ik kan je bevestigen dat magic echt om elke scheet mensen afwijst. Zij willen perfect recht piercen en anders niet.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 13:15

Ladyloe schreef:
Bizzybijtje schreef:

Ik heb zelf 8mm in m'n oren. Ik deed wisselen naar groter altijd onder de douche. Als ik helemaal klaar was met douchen dan probeerde ik het. Je oren zijn dan lekker zacht en dan gaat het makkelijker. Ik deed het stretchen trouwens met van die ja ik noem het slakkenhuisjes haha.

Hier 1 kant 8mm en de andere 6mm (gaat volgende maand naar 8mm) en ik gebruik ook de spiral stretchers/tapers of hoe je dat noemt.
Ik masseer voor het stretchen even met wat plantaardige olie, wordt je oor ook zacht van.
Enige gevaar is dat je je taper te ver doorduwt omdat de boel zo glad is, daar wel even mee opletten. ;)

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 14:28

Dinsdag dan nog maar even dagje Utrecht haha! En als ook hun zeggen dat het niet kan, dan moet ik het gewoon accepteren ;) Ik zeg wel hoe het is gegaan!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 14:58

Magic wees mijn daith ook af, maar er is dus een kans dat het wel gewoon kan? :=

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 15:21

XmissdaphX schreef:
Ik vind Tom van magic echt top! Hij heeft al mijn piercings gezet op mijn tragus na.

Als hij zegt van niet zou ik ook niet snel naar een ander gaan :)

Hij was degene die bij al mn piercings zei dat het niet kon :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 17:08

Jep dito hier, maar als ie pierct doet ie het idd super maar net wat ik zeg van de 10 die er zitten gaan er 3 weg. En skinart en Bodycult zijn net zulke goede piercers hoor.

Toen ik bij Ray van skinart keek hij, met lampje en hij zei toen gelijk oh geen probleem! Hij moet onder alleen naast m'n tong riem omdat m'n tong riem heel lang is... that's all. Ik ga dus ook niet meer naar Magic. De kans dat je onterecht een nee krijg is heel groot.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 17:09

Loolotte schreef:
Magic wees mijn daith ook af, maar er is dus een kans dat het wel gewoon kan? :=

Ja :j

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 17:33

Ik heb een 2e gaatje laten schieten maar nu krijg ik die begin oorbellen er niet uit :')

Die knopjes zitten echt extreem vast en ik krijg ze er niet zomaar af. Zijn dit speciale die ik los moet laten halen of?

Het zijn die gouden knopjes.
Afbeelding