Foto's in de trein

Helix hier heeft een glow in the dark balletje, vandaar de aparte kleur.

Hier zie je nog de lengte van het staafje. Foto maken is toch lastig zo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xZiva_ schreef:Ja dat snapte ik ook niet helemaal.. heb ook grote reserve ballen/tjes meegehadmaar dan weet ik in ieder geval dat hij zo lang hoort te zijn
wel heel erg vervelend dat hij tegen mijn hoofd 'rust' aan de achterkant, als ik mijn hoofd naar links draai voel ik hem toch even flink
TheNovelist schreef:Ik wilde al heel lang een tongpiercing, maar durfde hem in het begin niet te nemen. Eindelijk had ik me er toch overheen gezet en wilde hem vanmiddag laten piercen. Zit ik in de stoel (nerveus als wat), is mijn tong niet geschikt voor de piercing... balen! Ik weet zeker dat die woorden veel meer pijn deden als de piercing!
TheNovelist schreef:Ik wilde al heel lang een tongpiercing, maar durfde hem in het begin niet te nemen. Eindelijk had ik me er toch overheen gezet en wilde hem vanmiddag laten piercen. Zit ik in de stoel (nerveus als wat), is mijn tong niet geschikt voor de piercing... balen! Ik weet zeker dat die woorden veel meer pijn deden als de piercing!
BiBiQ schreef:Ze zeggen niet voor niets dat het niet kan lijkt mij.
_Friemel schreef:TheNovelist schreef:Ik wilde al heel lang een tongpiercing, maar durfde hem in het begin niet te nemen. Eindelijk had ik me er toch overheen gezet en wilde hem vanmiddag laten piercen. Zit ik in de stoel (nerveus als wat), is mijn tong niet geschikt voor de piercing... balen! Ik weet zeker dat die woorden veel meer pijn deden als de piercing!
Seconden opinion doen! In Utrecht zit een zaak (hoog aangeschreven) maar volgens hem kon ik geen tongpiercing, binnen een jaar had ik er twéé zonder enkele problemen. Maart weer naar hem toe gegaan, ik kon geen septum, naar ander gegaan... nu trotse eigenaar van een septum, ze gaf alleen aan dat hij van onder wellicht iets scheef kon zijn (een mm) omdat het binnen links iets hoger lag dan rechts. Nu maanden later heb ik een kaarsrechte septumBiBiQ schreef:Ze zeggen niet voor niets dat het niet kan lijkt mij.
Sommige zijn extreem voorzichtig of perfectionistisch en willen hem dan kaarsrecht door je tong oid of stipt in het midden dan kan t al gauw niet. Mijne zit onder iets opzij en boven mooi in 't midden.
Bizzybijtje schreef:Ik heb net eindelijk voor het eerst mijn oor gestretchtWeet ook waarom het de vorige keer niet lukte. Heb nu andere tapers, die toch net wat geleidelijker breder worden. En iets smaller dan de vorige dus vermoed dat dat gewoon 2 mm was ipv 1.6. Maar heeft iemand tips om wat makkelijker dat staafje erin te proppen? Ik zette hem aan het eind van de taper maar hij slierde er telkens af. Nu taper meerdere keren erdoor gehaald en toen sieraadje erin, maar dat ging dus niet wonderlijk soepel.
TheNovelist schreef:_Friemel schreef:
Seconden opinion doen! In Utrecht zit een zaak (hoog aangeschreven) maar volgens hem kon ik geen tongpiercing, binnen een jaar had ik er twéé zonder enkele problemen. Maart weer naar hem toe gegaan, ik kon geen septum, naar ander gegaan... nu trotse eigenaar van een septum, ze gaf alleen aan dat hij van onder wellicht iets scheef kon zijn (een mm) omdat het binnen links iets hoger lag dan rechts. Nu maanden later heb ik een kaarsrechte septum
Sommige zijn extreem voorzichtig of perfectionistisch en willen hem dan kaarsrecht door je tong oid of stipt in het midden dan kan t al gauw niet. Mijne zit onder iets opzij en boven mooi in 't midden.
Waar heb jij je tongpiercing dan laten zetten? Want ik was vanmiddag ook in Utrecht haha! Ga meestal naar Bodycult, maar deze keer ging ik naar Magic Piercing Studio want daar had ik ook veel goede dingen over gehoord.
Ladyloe schreef:Bizzybijtje schreef:Ik heb net eindelijk voor het eerst mijn oor gestretchtWeet ook waarom het de vorige keer niet lukte. Heb nu andere tapers, die toch net wat geleidelijker breder worden. En iets smaller dan de vorige dus vermoed dat dat gewoon 2 mm was ipv 1.6. Maar heeft iemand tips om wat makkelijker dat staafje erin te proppen? Ik zette hem aan het eind van de taper maar hij slierde er telkens af. Nu taper meerdere keren erdoor gehaald en toen sieraadje erin, maar dat ging dus niet wonderlijk soepel.
Ik heb zelf 8mm in m'n oren. Ik deed wisselen naar groter altijd onder de douche. Als ik helemaal klaar was met douchen dan probeerde ik het. Je oren zijn dan lekker zacht en dan gaat het makkelijker. Ik deed het stretchen trouwens met van die ja ik noem het slakkenhuisjes haha.