[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:55

Ik wik graag jullie advies. Ik wil graag op mijn enkel een tattoo laten zetten, nu weet ik al wat ik wil laten zetten: een tak met bloesem en Vervolgens een naam erin verwerkt in een van de takken. Nu mijn vraag zijn er shops die tekenen om je een beter beeld te geven hoe jij her wilt op je lichaam

goldenarrow

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:07

Net kennismakingsgesprek bij The Ink Society gehad, de artist (Bin) is echt heel cool en enthousiast. Vrijdag wordt hij al gezet. Ik heb er echt onwijs veel zin in, maar ik ben ook echt enorm zenuwachtig :))

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:18

_Friemel schreef:
Zijn er hier bokkers met een tattoo op de zijkant van hun vinger? Hoe snel slijt dit nou echt? Ik weet dat marsha de naam van haar dochter er heeft staan en die heeft er nog nooit versleten uitgezien maar natuurlijk geen idee hoevaak ze die bij werkt :') ik zag wel iets van op de hand maar is toch een hele andere plek dan vinger :j

Volgens mij heeft bokker Bloembloem een tattoo op haar vinger :j

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 18:16

Hebben mensen met tattoo op schouderblad dit ook? Ik heb een paar stukjes wat niet meer helemaal perfect is maar denk dat het komt doordat mijn BH bandje daar zit en dus schuurt. Weet dus niet of bijwerken zin heeft. Hij ziet er nog steeds prima uit en een ander zou het niet zien maar van dichtbij zie je het wel.

Sammert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 18:32

Hallo,

Ik wil graag een tattoo laten zetten als laatste stukje verwerking van een auto ongeluk. Mijn idee is een bepaalde zin met 3 vogeltjes die vliegen van bevrijding van de pijn. Alleen nu had ik eerst één zin bedacht maar ben toch van die zin gaan afzien. 

Nu zoek ik in het engels naar een mooie zin die bij mijn verhaal past. 

Ik heb een auto ongeluk gehad, heb 2.5 jaar pijn ervaren en artsen wisten zich geen raad. Kon mijn linkerarm niet meer bewegen en het kwam erop neer dat ik ermee moest leren leven. Ik hield vol en ging alternatieve opties zoeken en uiteindelijk is daar mijn ''bevrijding'' van de pijn gekomen. Ik hield voet bij stuk ik was er van overtuigd dat er een oplossing zou komen. 

Brand los met ideeën:)

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 18:43

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-16 20:07

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 23:32

Jildau schreef:
Hebben mensen met tattoo op schouderblad dit ook? Ik heb een paar stukjes wat niet meer helemaal perfect is maar denk dat het komt doordat mijn BH bandje daar zit en dus schuurt. Weet dus niet of bijwerken zin heeft. Hij ziet er nog steeds prima uit en een ander zou het niet zien maar van dichtbij zie je het wel.

Die van mij is om die reden iets meer opzij gezet, zodat mijn bh bandje er niet overheen komt (zat ook met moedervlekjes trouwens). Ronald waarschuwde daar al voor.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 23:46

Hmmm daar is 'ie sowieso te groot voor dus dat was niet mooi geworden. Het is niet dat ik het lelijk vind maar wilde hem graag laten bijwerken maar als het dan na poosje weer zo is laat ik het zo.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 23:57

Sammert schreef:
Hallo,

Ik wil graag een tattoo laten zetten als laatste stukje verwerking van een auto ongeluk. Mijn idee is een bepaalde zin met 3 vogeltjes die vliegen van bevrijding van de pijn. Alleen nu had ik eerst één zin bedacht maar ben toch van die zin gaan afzien. 

Ik heb een auto ongeluk gehad, heb 2.5 jaar pijn ervaren en artsen wisten zich geen raad. Kon mijn linkerarm niet meer bewegen en het kwam erop neer dat ik ermee moest leren leven. Ik hield vol en ging alternatieve opties zoeken en uiteindelijk is daar mijn ''bevrijding'' van de pijn gekomen. Ik hield voet bij stuk ik was er van overtuigd dat er een oplossing zou komen. 

Refuse to sink :)

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 00:15

Ik kom ook even binnen vallen. Lees al een tijd mee en bewonder stilletjes jullie tattoo's.

10 februari mag ik weer! Laat er meteen 2 zetten aangezien dat voordeliger is. Heb er zo'n zin in. Na 4 jaar werd het wel eens tijd voor een nieuw plaatje dacht ik zo. :Y)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 00:53

Sammert schreef:
Hallo,

- Never give up

- Perseverance

- If you are going through hell, keep going

- It always seems impossible until it's done

- Pain is temporary

Quotes komen van internet en ik geef geen garantie op goede spelling, het is al laat :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 00:56

What doesn't kill you, only makes you stronger

Heel cliché (sorry :') ) maar wel mooi :j

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 10:12

youaremystar schreef:
Ik kom ook even binnen vallen. Lees al een tijd mee en bewonder stilletjes jullie tattoo's.

10 februari mag ik weer! Laat er meteen 2 zetten aangezien dat voordeliger is. Heb er zo'n zin in. Na 4 jaar werd het wel eens tijd voor een nieuw plaatje dacht ik zo. :Y)

Het is altijd wel tijd voor een nieuw plaatje. :+

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 10:21

Ik heb nu ook een ontwerp van een veer gezien wat ik heel gaaf vind :')

principal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 10:27

Ik heb nu wel spannend gevoel, morgen de eerste voor mij.

Nemen jullie eigenlijk iemand mee als jullie een tattoo zetten?

Ik wil eigenlijk alleen, de tattoo is herdenking voor mijn moeder, ook wat emotioneel.
En voor de gezelligheid is iemand mee ook wel leuk, om samen over na te praten ;)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 10:32

Voor de gezelligheid hoef je niemand mee te nemen.
Het is geen rondje kapper wat je doet. :+
Ik ben iig niet gezellig als ik getatoeëerd word.
En mocht ik willen praten dan praat ik met de artiest.
Is voor ieder natuurlijk anders, en als het geen grote tattoo is hoef je je ook niet zo te concentreren op jezelf.
Dus wat je zelf fijn vind!
Als je iemand meeneemt heb ik het idee dat je je groot moet houden,ook al doet het soms best zeer.
Als je alleen bent dan kan je (vind ik) wat meer jezelf zijn, en af en toe een raar gezicht trekken omdat het wat meer pijn doet.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 10:44

Ik had juist iemand mee genomen omdat ik dan meer op mijn gemak ben dan met alleen vreemde. Zondag heb ik kennismaking, deze tatoeage heb ik 2 vriendinnen die graag mee willen dus wie kan mag er 1 mee. De ene wil zelf graag ook een tatoeage daar laten zetten, de ander heeft nog geen tatoeages en wil kijken of ze het zou durven. Ik zie wel hoe het loopt, als ik alleen ga neem ik een film mee om te kijken denk ik. Stiltes kan ik namelijk niet tegen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 11:04

eerste afspraak had ik ook iemand mee. Om dezelfde reden als smurffie; ik ben niet zo op mijn gemak met iemand die ik nooit echt gesproken heb. Maar toen bleek dat het heel snel en vlot klikte ben ik de 2e alleen gegaan en alleen blijven gaan. :) Maar de eerste keer kan het rust geven om iemand mee te nemen. Als ik iemand mee neem dan is het ook iemand waarvoor ik me niet "groot" hoef te houden. Niet groter dan voor de artiest iig. :) Ik zal niet iemand mee nemen waar ik niet lekker mezelf kan zijn.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 11:14

Misschien een gekke vraag nog, maar hoe zit het met puistjes en tattoos? Want ik heb daar op mijn rug en dus ook mijn schouderbladen altijd erg last van (puistjes), dus is het dan wel handig om daar een tattoo neer te zetten. Ik ga denk ik met kennismaking samen met mijn vriend (als dat mogelijk is) en dan voor het laten zetten wel alleen, ik ben iemand die van stilte houd dus dat scheelt weer.

Sammert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 15:26

Sammert schreef:
Hallo,

Zijn er nog meer ideeën?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 15:30

Ik zou het toch laten afhangen van je eigen voorkeur moet ik eerlijk zeggen. Je kan wel hier de eerste beste zin die je tegenkomt erop doen, maar het is toch fijner om iets op je lijf te hebben waar je zelf veel aan hebt?

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 15:48

Darah3 schreef:
_Friemel schreef:
Zijn er hier bokkers met een tattoo op de zijkant van hun vinger? Hoe snel slijt dit nou echt? Ik weet dat marsha de naam van haar dochter er heeft staan en die heeft er nog nooit versleten uitgezien maar natuurlijk geen idee hoevaak ze die bij werkt :') ik zag wel iets van op de hand maar is toch een hele andere plek dan vinger :j

Volgens mij heeft bokker Bloembloem een tattoo op haar vinger :j

Klopt! En die zeker vervaagd, maar weet je... wat een ander er ook van vindt. Dit is 1 van mijn dierbaarste tattoo's. Al wil ik hem wel bij laten prikken :D

Afbeelding

EDIT ... Friemel de naam van haar dochter staat OP haar vinger, niet
aan de zijkant :)

Mijn collega heeft er overigens ook 1 aan de zijkant maar dan op het vleesgedeelte en die is super :j

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 20:23

Ik had bij tattoo 1 niemand mee.. Maar de tattooist Was m'n baas.

Tattoo twee was conventie dus had ik n vriendin.

Tattoo drie n vriendin omdat we voor dezelfde tattoo gingen.

Tattoo vier beide sessies alleen, en ze willen ook niet dat je iemand meebrengt ivm hygiëne en focus enzo.

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 21:28

@ Sammert: Ik vind het een beetje gek dat je aan anderen vraagt wat er bij jouw verhaal past en wat je dan zou moeten laten tatoeëren.
Zelf heb ik sinds een paar maand een redelijke tekst laten zetten in m'n zij, ik heb die tekst genomen met dat ie al jaren in mijn hoofd zat en ik die voor mij typerend, belangrijk is.

Kan je niet zelf iets bedenken van tekst, symbool?! wat je hierbij vind passen?

Dit is uiteraard persoonlijk maar zou het zelf niet anders willen.