Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Friemel schreef:Zijn er hier bokkers met een tattoo op de zijkant van hun vinger? Hoe snel slijt dit nou echt? Ik weet dat marsha de naam van haar dochter er heeft staan en die heeft er nog nooit versleten uitgezien maar natuurlijk geen idee hoevaak ze die bij werktik zag wel iets van op de hand maar is toch een hele andere plek dan vinger
Jildau schreef:Hebben mensen met tattoo op schouderblad dit ook? Ik heb een paar stukjes wat niet meer helemaal perfect is maar denk dat het komt doordat mijn BH bandje daar zit en dus schuurt. Weet dus niet of bijwerken zin heeft. Hij ziet er nog steeds prima uit en een ander zou het niet zien maar van dichtbij zie je het wel.
Sammert schreef:Hallo,
Ik wil graag een tattoo laten zetten als laatste stukje verwerking van een auto ongeluk. Mijn idee is een bepaalde zin met 3 vogeltjes die vliegen van bevrijding van de pijn. Alleen nu had ik eerst één zin bedacht maar ben toch van die zin gaan afzien.
Nu zoek ik in het engels naar een mooie zin die bij mijn verhaal past.
Ik heb een auto ongeluk gehad, heb 2.5 jaar pijn ervaren en artsen wisten zich geen raad. Kon mijn linkerarm niet meer bewegen en het kwam erop neer dat ik ermee moest leren leven. Ik hield vol en ging alternatieve opties zoeken en uiteindelijk is daar mijn ''bevrijding'' van de pijn gekomen. Ik hield voet bij stuk ik was er van overtuigd dat er een oplossing zou komen.
Brand los met ideeën:)
Ik wil graag een tattoo laten zetten als laatste stukje verwerking van een auto ongeluk. Mijn idee is een bepaalde zin met 3 vogeltjes die vliegen van bevrijding van de pijn. Alleen nu had ik eerst één zin bedacht maar ben toch van die zin gaan afzien.
Ik heb een auto ongeluk gehad, heb 2.5 jaar pijn ervaren en artsen wisten zich geen raad. Kon mijn linkerarm niet meer bewegen en het kwam erop neer dat ik ermee moest leren leven. Ik hield vol en ging alternatieve opties zoeken en uiteindelijk is daar mijn ''bevrijding'' van de pijn gekomen. Ik hield voet bij stuk ik was er van overtuigd dat er een oplossing zou komen.
youaremystar schreef:Ik kom ook even binnen vallen. Lees al een tijd mee en bewonder stilletjes jullie tattoo's.
10 februari mag ik weer! Laat er meteen 2 zetten aangezien dat voordeliger is. Heb er zo'n zin in. Na 4 jaar werd het wel eens tijd voor een nieuw plaatje dacht ik zo.
Darah3 schreef:_Friemel schreef:Zijn er hier bokkers met een tattoo op de zijkant van hun vinger? Hoe snel slijt dit nou echt? Ik weet dat marsha de naam van haar dochter er heeft staan en die heeft er nog nooit versleten uitgezien maar natuurlijk geen idee hoevaak ze die bij werktik zag wel iets van op de hand maar is toch een hele andere plek dan vinger
Volgens mij heeft bokker Bloembloem een tattoo op haar vinger