Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
N0a schreef:Goed bezig allebei!
Mies een (vet)meting heb ik bijna elke 2 maanden. Is een handig motivatie middel. Ik zag bijvoorbeeld geen verandering meer in gewicht, baalde daar enorm van. Maar uit mijn meting bleek dat mijn vetpercentage wel degelijk was afgenomen en mijn spiermassa en lichaamswater was toegenomen.
Mies schreef:N0a schreef:Goed bezig allebei!
Mies een (vet)meting heb ik bijna elke 2 maanden. Is een handig motivatie middel. Ik zag bijvoorbeeld geen verandering meer in gewicht, baalde daar enorm van. Maar uit mijn meting bleek dat mijn vetpercentage wel degelijk was afgenomen en mijn spiermassa en lichaamswater was toegenomen.
Dan is het zeker handig om het zo nu en dan eens te doen. Op welk percentage zit je nu dan?
secricible schreef:valt volgens mij wel mee, je beleg is redelijk eiwitrijk zou ik zeggen. Maar met 2 broodmaaltijden per dag ontkom je ook niet aan veel carbs. Persoonlijk besteed ik die liever aan andere lekkere dingen dan![]()
Maar opzich vind ik het geen slecht lijstje. Zowel vetten als eiwitten zijn redleijk goed vertegewoordigd en je carbs dus ook haha
_sharonnn schreef:secricible schreef:valt volgens mij wel mee, je beleg is redelijk eiwitrijk zou ik zeggen. Maar met 2 broodmaaltijden per dag ontkom je ook niet aan veel carbs. Persoonlijk besteed ik die liever aan andere lekkere dingen dan![]()
Maar opzich vind ik het geen slecht lijstje. Zowel vetten als eiwitten zijn redleijk goed vertegewoordigd en je carbs dus ook haha
Ik ben niet blond, maar wat zijn carbs?
Kayleigh_ schreef:Nee hoor, is niks ergs aan. Iedereen heeft z'n eigen manier van eten + samenstelling macro's. Ik zelf eet weinig tot geen brood omdat ik daar opgeblazen van word en haal mijn carbs en vezels uit groenten, fruit, melkproducten etc.
gribaldi schreef:Welkom Florien![]()
Hier motiveren we elkaar wel. Dus starten die motor![]()
Lekker je eet lijstje delen zitten hier een aantal meiden tussen die er veel verstand van hebben o.a. secricible.
Hoeveel wil je er af hebben, wat is je doel ?
Hoe groot en hoeveel weeg je nu ?