Nope vind deze lengte ook niet mooi.... en het kleurtje ook niet... maar agh smaken verschillen Morgen mag ik weer naar de nagelstylste, krijg ik iig weer 10 mooie nagels
Anoniem
Geplaatst: 14-11-14 14:02
Oh, ik vind hem best ook Taz! Qua lengte van je nagels... tja, smaken verschillen. Persoonlijk vind ik ze ook te lang, vind je huidige lengte stukken mooier
Maar dat is het voordeel, het zijn jouw nagels
Tazzey
Geplaatst: 14-11-14 14:05
Welke is dat Yv?
Ik heb mijn allereerste lakje ook nog liggen. Die is echt niet meer bruikbaar maar ik wil hem toch niet wegdoen. Ik was een jaar of 8 toen kreeg ik hem van mijn moeder.
Wat betreft de lengte van mijn nagels. Zolang ik ze zelf maar leuk vind. Zoals ze waren op de "blauwe foto" vind ik ze echt veel te kort. Ik was eigenlijk net gestopt met gitaar spelen en kon ze weer laten groeien.
Oh, man, die is lelijk Taz Maar kan me voorstellen dat je hem niet weg wilt doen, sentimentele waarde
Ik heb mijn eerste lak wat ik ooit gekocht heb al lang de deur uit gedaan... Geen idee meer welke dat was
Skessa_
Geplaatst: 14-11-14 14:27
Ik weet alleen nog dat ik vroeger wat van Theatre had.. Zwarte en iets met blauwe glitters, was speciaal voor er over heen. Maar heb ik allang niet meer.
Mijn obsessie is begonnen met een 2True kleurtje en een roze van Essence. Die heb ik allebei nog wel
Hij is inderdaad spuuglelijk Anc maar als kind vond ik hem prachtig. Ik was toen al raar Hij mag lekker achterin de lade blijven staan. Andere oude troep heb ik wel weggedaan maar deze allereerste mag blijven.
Ik lees theatre en er gaat een lichtje aan bij mij. Had ik ooit ook iets van. Maar zo vaak nagellak gekocht om mijn voornemen te stoppen met bijten kracht bij te zetten en nooit lukte het me om ook echt te stoppen. Dat lukte pas toen ik (weer) ziek werd en een fysio kreeg die zulke afgekloven nagels had dat ik er echt van walgde. Toen had ik blijkbaar ineens een voorbeeld van hoe ik niet wilde dat mensen naar mijn handen keken.
Ik denk dat dat ook de beste manier is om te stoppen met bijten, in 1x klaar zijn ermee.
Theatre heb ik ook gehad. Ik heb er nog 1 liggen. Een diepblauwe kleur die naar zwart neigt. Hij is nog prima dus weggooien vond ik zonde. Kwamen die niet bij de Hema vandaag toentertijd?
Glossi
Geplaatst: 14-11-14 14:45
NPF stopt ermee dus veel korting nu. Jammer dat ik een no-buy heb. Heb daarim maar twee lakjes gekocht, een konadplate en twee stempel lakjes.
Tazzey
Geplaatst: 14-11-14 14:46
NPF?
Ik heb mijn Konad plaat verkocht, ik gebruikte hem eigenlijk nooit. Ik heb nu nog wat kleine plaatjes liggen.
Glossi
Geplaatst: 14-11-14 14:48
Jup, kijk maar op de site. Alles heeft 40% (of meer) korting.
Yv_
Geplaatst: 14-11-14 14:50
Neeeee daar begon mn liefde voor rood mee! Goed nadenken... Het is er eentje uit de beste collectie ooit , dan geef ik toch wel een behoorlijke hint .
Collection 2000... Daar heb ik ooit een mascara van gepikt . Onbewust.. Liep buiten, zag dat ding in mn handen en heb 'm huilend teruggebracht . En dat ding was 2 gulden ofzo
Ik had vroeger veel van die lakjes van Manhattan, met die rare driehoekachtige vorm. In Dld verkopen ze het nog