TessJS schreef:Yep,na enige moeite gevonden.Heb je 'm al gevonden?
Mooi hoor.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ivonka schreef:TessJS schreef:@Ivonka, spannend! Wat voor tatoeage ga je nemen?
Ik kom trouwens terug op mijn eerste statement.... JEUK JEUK JEUK!
Ter nagedachtenis van mijn zus die ik verloor op 1 januari... Een poes met haar voorletter in de staart en vlindertje erbij. 3 elementen die helemaal mijn zus zijn.
Needje schreef:Heb je nou die PMU gewonnen Robynn?
ROCHELLEx schreef:Ik heb dus vannacht mijn tattoo afgeplakt, nu blijk ik dus allergisch te zijn voor die tape waarmee je hem afplakt. Juist die gene voor de gevoelige huid. Nu heb ik straks les met mijn paard en moet ik hem nu afdekken of niet? Want hij zit in mn nek.. of kan het geen kwaad?
ROCHELLEx schreef:Ik heb dus vannacht mijn tattoo afgeplakt, nu blijk ik dus allergisch te zijn voor die tape waarmee je hem afplakt. Juist die gene voor de gevoelige huid. Nu heb ik straks les met mijn paard en moet ik hem nu afdekken of niet? Want hij zit in mn nek.. of kan het geen kwaad?
Elixir schreef:Mijne was 5 juli gezet. Nu af en toe nog wat velletjes. Ziet er droog uit als ik m niet insmeer met uiercreme. Nu kan ik vandaag niet anders dan in de zon zitten, dus ik heb er factor 30 op gesmeerd hoop dat dit voldoende is.
Emmaa_ schreef:Elixir schreef:Mijne was 5 juli gezet. Nu af en toe nog wat velletjes. Ziet er droog uit als ik m niet insmeer met uiercreme. Nu kan ik vandaag niet anders dan in de zon zitten, dus ik heb er factor 30 op gesmeerd hoop dat dit voldoende is.
Hmm, ik zou eerder met factor 50 smeren. Ik had mijn tattoo al 6 weken toen ik er voor het eerst mee in de zon ging, toen heb ik hem ook steevast ingesmeerd met factor 50. Het is gewoon heel gevoelig, je moet je nieuwe tattoo echt beschermen want anders kan hij echt snel lelijk worden..
pimaude schreef:Voor afdekken had joolien (dacht ik) heel mooi keukenpapier met tape / pleisters gebruikt