Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:24

Ik heb hier in mijn omgeving ook al heel wat mensen aan het shredden gezet, echt leuk :D
De enige reden dat ik het doe is omdat ik totaal geen conditie en spieren heb. Afvallen moet ik absoluut niet doen, ik zit al tegen ondergewicht aan :=

Overigens ga ik nu kapot van de spierpijn, vooral in mn kuiten :')

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:27

Rebel_Jits schreef:
Welkom Ilske!

Valt mij ook op dat er best wat foto's van dunne meiden langskomen die zichzelf vol vinden. We zitten hier niet om complimentjes te geven aan degenen die nog moeten beginnen. Alle lof juist naar degenen die al flink aan het shredden zijn en daarmee resultaten behalen!

Het staat mij ook een beetje tegen. Hard roepen dat er vet af moet, terwijl ik werkelijk moet zoeken naar waar het dan zit. Ik voel me verdorie een olifant hierdoor. Niet leuk.

Marjo

Uh-oh. Nu heb ik geen excuus meer waarom ik niet kan sporten! Misschien maar eens proberen, als ik tijd vind O:)
Hihi, eerst gewichtjes en een matje halen ergens dan :)

_Priscilla

Goed bezig britt!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:29

Estera schreef:
Rebel_Jits schreef:
Welkom Ilske!

Valt mij ook op dat er best wat foto's van dunne meiden langskomen die zichzelf vol vinden. We zitten hier niet om complimentjes te geven aan degenen die nog moeten beginnen. Alle lof juist naar degenen die al flink aan het shredden zijn en daarmee resultaten behalen!

Het staat mij ook een beetje tegen. Hard roepen dat er vet af moet, terwijl ik werkelijk moet zoeken naar waar het dan zit. Ik voel me verdorie een olifant hierdoor. Niet leuk.

Tsja, dat iemand dunner is dan jij wil nog niet betekenen dat diegene dan maar niks aan zijn lijf mag doen, of niet wat strakker mag worden.
Dat jij wat dikker bent kunnen die mensen toch ook niks aan doen?

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:30

Estera schreef:
Rebel_Jits schreef:
Welkom Ilske!

Ik heb dat ook wel beetje hoor :))

Maar goed... Zo zie je maar, of je nog 105 weegt of 55
Iedereen in dit topic doet voor een strakker en mooier lijf
En vele (met mij) zijn op dit moment onzeker daarin :j

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-13 15:32

Rebel_Jits schreef:

Valt mij ook op en reageer ook daarom niet op dat soort posts :n

Ik heb net dag 16 overleefd! Pff, ik voel al dagen mijn buikspieren en ik maar denken dat die non-existing waren _O-

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:34

Fiffill schreef:
Estera schreef:

Tsja, dat iemand dunner is dan jij wil nog niet betekenen dat diegene dan maar niks aan zijn lijf mag doen, of niet wat strakker mag worden.

Daar zeg ik niets over. Ik juich iedereen toe om te bewegen etc. etc. Maar roepen dat er ergens vet zit, terwijl dit niet zo is, DAT staat mij tegen. Vind ik echt niet gezond en daarnaast kunnen ze daarmee iemand anders wel degelijk kwetsen.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:34

Marjoow schreef:
Uh-oh. Nu heb ik geen excuus meer waarom ik niet kan sporten! Misschien maar eens proberen, als ik tijd vind O:)
Hihi, eerst gewichtjes en een matje halen ergens dan :)

Marjoow ook hier ;)
Ik heb gewichten set van de kijkshop gehaalt toen

3 verschillende gewichten kan je opbouwen denk dat deze nu ook wel van pas komen

Ik ga zo is ff thuis pumpen ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:36

Rebel_Jits schreef:
Welkom Ilske!

Het viel mij ook op, maar waarom zou dat om complimentjes gaan :? Alleen maar omdat ze wat dunner zijn? Er zijn toch genoeg mensen die foto's hier posten.

Estera schreef:
Fiffill schreef:

Daar zeg ik niets over. Ik juich iedereen toe om te bewegen etc. etc. Maar roepen dat er ergens vet zit, terwijl dit niet zo is, DAT staat mij tegen. Vind ik echt niet gezond en daarnaast kunnen ze daarmee iemand anders wel degelijk kwetsen.

Ben het er helemaal mee eens dat het gezond moet blijven en niet moet doorslaan, maar "vet" is nogal een breed begrip. Dat hoeft niet meteen een grote zwemband te zijn maar kan ook net dat laatste restje zijn voor een strakke buik.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:36

Mag ik jullie vragen hoe jullie eetpatroon is?

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:37

En ieder in zij waarde laten vind ik gewoon
Kan ook kwa vet percentage zijn voor iemand nog wat er af

En iedereen doet dit om zijn eigen rede

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:38

Ik heb gewichtjes van 1 kilo per stuk gekocht bij de Intersport, waren 7 euro :) Matje heb ik niet, ik gebruik gewoon de vloer en een handdoek :')

Mijn eetpatroon is slecht, heel slecht. Maar ik ben via de internist doorverwezen naar de diëtiste voor voedingsadvies. Daar ga ik dus volgende een afspraak maken :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:39

monique1983 schreef:
En ieder in zij waarde laten vind ik gewoon
Kan ook kwa vet percentage zijn voor iemand nog wat er af

En iedereen doet dit om zijn eigen rede

Precies! Zoveel mensen, maten en redenen :D

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:42

ik heb het oook weer gedaan :D eerst een donut gegeten :+ vandaag mag het

met 1,5 kg beide armen

_Priscilla

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:42

Gefelictieerd!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:43

Gefeliciteerd! :D Ik moet even een geschikte tijd vinden... Als ik het doe wil ik het goed doen, haha!
Zijn er trouwens geen "onderhoudsoefeningen"?

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:43

Gefeliciteerd Monnie!
Vandaag dag 3 lvl 2 gehad! Heb wel eer moeite met level 2 hoor!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:47

Monnie_ schreef:
ik heb het oook weer gedaan :D eerst een donut gegeten :+ vandaag mag het

met 1,5 kg beide armen

Gefeliciteerd met je verjaardag :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:54

Oeh dit ziet er veelbelovend uit. Ik denk dat ik één dezer dagen ook maar hieraan ga beginnen.
Een paar kilo'tjes minder zouden mij niet misstaan en daarnaast laat de conditie ook wel te wensen over. Morgen maar eens de sportschoenen aantrekken :)

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:55

En waar ligt de grens dan bij vet ook echt vet mogen noemen? Ik vind het onzin dat je echt dik zou moeten zijn om te mogen klagen over je lijntje, ik ben ook niet mollig, maar vind wel dat er wat vetjes weg mogen. Om dan geen foto met bijschrift te mogen plaatsen, vind ik onzin, het gaat toch om je eigen beleving? En natuurlijk is enigszins een gezonde kijk op je lijf goed en moeten mensen niet doorslaan, maar je ergeren omdat een slanker iemand óók wil afvallen terwijl jij steviger bent, vind ik meer een teken dat er wat aan het eigen zelfbeeld moet veranderen, ipv die van de andere shredder.. :o

Nou goed.. Mijn eetpatroon was ook niet echt gezond, kk ben echt een makkelijke eter, wat vaak ten koste gaat van gzond eten.. Maar vandaag voor detweede keer bananenkoekjes gebakken, kan ik dat snaaien als ik eens trek heb :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:57

Kun je die bananenkoekjes ook met iets anders maken? Ik lust echt geen banaan helaas :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-13 16:00

Fiffill, ik maak boekweitpannekoeken met courgette. Lust je dat wel?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 16:03

Oh dat klinkt ook wel spannend! Heb je een receptje daarvan?

Twist1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 16:04

Jullie zijn allemaal zo top bezig! *\o/*

Ik heb gisteren wel een beetje gezondigd, te veel biertjes gedronken. Gelukkig heb ik een uur moeten fietsen en heel intensief en veel gedanst! Dus ik hoop dat ik zo die biertjes er weer een beetje af heb gewerkt ;) Vanochtend heb ik ook een uur gefietst en ben ik echt half bevroren! Ik was zo koud toen ik thuis kwam dat ik een half uur onder de douche moest staan om een beetje warm te worden :') Maargoed, het is wel weer extra beweging! Nu ga ik vanavond denk ik shredden, eerst even wat studeren :)

Ik denk dat ik hierna banish fat boost metabolism ga doen, dat is iets meer cardio en is misschien fijn om wat meer vet te verbanden. Of ik ga het shred schema wat Jillian heeft samengesteld. Lijkt me ook wel een fijn schema!