De enige reden dat ik het doe is omdat ik totaal geen conditie en spieren heb. Afvallen moet ik absoluut niet doen, ik zit al tegen ondergewicht aan

Overigens ga ik nu kapot van de spierpijn, vooral in mn kuiten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebel_Jits schreef:Welkom Ilske!
Valt mij ook op dat er best wat foto's van dunne meiden langskomen die zichzelf vol vinden. We zitten hier niet om complimentjes te geven aan degenen die nog moeten beginnen. Alle lof juist naar degenen die al flink aan het shredden zijn en daarmee resultaten behalen!
Estera schreef:Rebel_Jits schreef:Welkom Ilske!
Valt mij ook op dat er best wat foto's van dunne meiden langskomen die zichzelf vol vinden. We zitten hier niet om complimentjes te geven aan degenen die nog moeten beginnen. Alle lof juist naar degenen die al flink aan het shredden zijn en daarmee resultaten behalen!
Het staat mij ook een beetje tegen. Hard roepen dat er vet af moet, terwijl ik werkelijk moet zoeken naar waar het dan zit. Ik voel me verdorie een olifant hierdoor. Niet leuk.
Estera schreef:Rebel_Jits schreef:Welkom Ilske!
Het staat mij ook een beetje tegen. Hard roepen dat er vet af moet, terwijl ik werkelijk moet zoeken naar waar het dan zit. Ik voel me verdorie een olifant hierdoor. Niet leuk.
Rebel_Jits schreef:Valt mij ook op dat er best wat foto's van dunne meiden langskomen die zichzelf vol vinden. We zitten hier niet om complimentjes te geven aan degenen die nog moeten beginnen. Alle lof juist naar degenen die al flink aan het shredden zijn en daarmee resultaten behalen!
Fiffill schreef:Estera schreef:Het staat mij ook een beetje tegen. Hard roepen dat er vet af moet, terwijl ik werkelijk moet zoeken naar waar het dan zit. Ik voel me verdorie een olifant hierdoor. Niet leuk.
Tsja, dat iemand dunner is dan jij wil nog niet betekenen dat diegene dan maar niks aan zijn lijf mag doen, of niet wat strakker mag worden.
Dat jij wat dikker bent kunnen die mensen toch ook niks aan doen?
Marjoow schreef:Uh-oh. Nu heb ik geen excuus meer waarom ik niet kan sporten! Misschien maar eens proberen, als ik tijd vind![]()
Hihi, eerst gewichtjes en een matje halen ergens dan
Rebel_Jits schreef:Welkom Ilske!
Estera schreef:Fiffill schreef:Tsja, dat iemand dunner is dan jij wil nog niet betekenen dat diegene dan maar niks aan zijn lijf mag doen, of niet wat strakker mag worden.
Dat jij wat dikker bent kunnen die mensen toch ook niks aan doen?
Daar zeg ik niets over. Ik juich iedereen toe om te bewegen etc. etc. Maar roepen dat er ergens vet zit, terwijl dit niet zo is, DAT staat mij tegen. Vind ik echt niet gezond en daarnaast kunnen ze daarmee iemand anders wel degelijk kwetsen.