30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 21:32

Ik heb net dag 9 overleefd.... Kijk uit naar zondag, want ik ben wel toe aan iets nieuws :D

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 21:36

Fiffill schreef:
Ik ook niet, ik ga nu. Kom doe mee :D

Haha oke, gaan we samen doen. 8-)

phormicola schreef:
Julia, NU shredden. You're strong, you can do it! :+

Haha, not so strong today. Motivatie begint te dalen omdat ik echt totaal geen vooruitgang zie/boek. Niet dat niks doen er beter op wordt, maar het is wel verleidelijk. :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 21:38

Het is ook nog maar kort hé Julia! Wie weet zie je na 30 dagen wel verschil, dat moet haast wel :)

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 21:39

I know! Je hebt helemaal gelijk. Weet het ook wel, maar ben gewoon zo ongeduldig. :+

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 21:40

beemst36 schreef:
ik meld me hier ook. Net dag 1 van level 1 gedaan en voel me armen en benen toch wel een beetje.. Heb niet het hele topic doorgelezen maar zijn er qua gewichtsverlies al goede resultaten?
Qua conditie zal ik er denk ik snel op vooruit gaan, die is nu echt 0.
Wat doen jullie na de 30 dagen? dan terug naar 4 keer in de week ofzo?

Net als Tootz wil ik waarschijnlijk hierna de six week six pack doen, mogelijks wel met een weekje rust. Want nuja je moet je spieren wel onderhouden, of ze gaan weer weg natuurlijk...
Er is wel iemand die WW hiermee combineert en die is al flink wat kilo's kwijt; verder is bijna iedereen wel iets kwijt. Het werkt enkel optimaal als je geen enkele dag overslaat én gezond eet. Dat wil zeggen veel fruit en groenten, veel eiwitten (spieropbouw) en zo weinig mogelijk vet en suiker. Geen wit brood maar donker; etc. Zelf ben ik nog maar een halve kilo kwijt; ik at hier voor al gezond maar nu nog gezonder, qua kcal redelijk hetzelfde. Wel zie ik al duidelijk verandering aan de borst-en buikzone :)
Vergeet ook niet dat spieren sowieso meer wegen dan vet, dus als je het heel goed doet en spiermassa bijkweekt, ga je iets minder afvallen op de weegschaal, maar je lichaam is wel gezonder/strakker/etc.

Morgen en overmorgen zal het even pijn doen, maar daar moet je doorbijten ;) Nadien gaat het vanzelf echt elke dag beter en beter! Wat helpt is veel water drinken rond de work out en extra stretchen / even uitstappen.

Succes!

Overigens was er iemand die met boeken gewichten deed: misschien zijn flesjes water een optie tot je gewichtjes hebt? Ik ga maandag om 1.5 kg (en meteen al eentje zwaarder), maar tot nu toe doe ik het ook met een halve liter en nu een liter (ik had niets aan armspieren :o )

Ik ga zelf nog even wachten met shredden; ik moest onverwacht verder koken want schoonmoeder moest weg, dus eerst nog even studeren terwijl mijn eten verteert.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 21:47

Ik wil hierna ook 6 week sixpack doen!

Ik WW ook, bij mij gaat het niet zo hard, omdat ik al op een gezond gewicht zit. Qua centimeters ben ik wel het e.e.a. kwijt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 21:53

Nou dat was weer lekker :D stretchen ging al veel beter! Ik kan normaal rechtop zitten nu :') en ik kom al bijna bij m'n voeten.

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 21:54

Zo ik heb dag 3 ook weer overleefd. Het ging vandaag redelijk, sommige dingen gingen beter maar het touwtje springen houd ik de eerste ronde niet vol.

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:01

Dag 9, check! Ging lekker!
Ben benieuwd naar level 2! ben bang dat het zwaar gaat worden, maar ben wel toe aan wat afwisseling! Morgen na mijn 10e keer schredden ga ik ook weer meten, ben heel benieuwd of er verschil is!

Anne.Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:04

Ik sla weer een dag over ;( Mijn blessure speelt weer op, heb de hele dag weer last gehad van mijn rug..

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:07

-O- Rustig aan, Anne.

Ik heb gelukkig tot nu toe geen last van mijn knieën. Hopelijk blijft dat zo. Als ik in de volgende levels wel last ga krijgen doe ik wel een stapje terug.

Anne.Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:11

Ik voelde 'm gisteren al bij de squats & crunches.. Hopelijk gaat het na een dagje rust weer beter. :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:14

Ik heb zojuist ook dag 5 achter de rug, ging voor geen meter. Had er zelf helemaal geen zin in en was al enorm moe voor ik begon := Heb hem bijna helemaal mee gedaan, alleen de laatste buikspieren overgeslagen, voel me nu net een soort pudding.
Morgenochtend dag 6, hoop maar dat die beter gaat.. :=

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:19

Anne. schreef:
Ik sla weer een dag over ;( Mijn blessure speelt weer op, heb de hele dag weer last gehad van mijn rug..

Ahh vervelend zeg!!

Willen jullie hierna ook de no more trouble zones doen? Die staat ook op youtube namelijk! :D Ik doe delen ervan nu 's avonds en ik vind 'm zwaarder dan de 30 day :=

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:28

LauraM schreef:
Zo ik heb dag 3 ook weer overleefd. Het ging vandaag redelijk, sommige dingen gingen beter maar het touwtje springen houd ik de eerste ronde niet vol.

Ik ook niet, later gaat het wel goed!
Dag 3 zit er gelukkig op :D

Anne.Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:44

Aranel schreef:
Anne. schreef:

Ahh vervelend zeg!!

Willen jullie hierna ook de no more trouble zones doen? Die staat ook op youtube namelijk! :D Ik doe delen ervan nu 's avonds en ik vind 'm zwaarder dan de 30 day :=

Die wil ik na de 30 days doen :j

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:52

Ik weet nog niet wat ik na de Shred wil gaan doen, wrs Killer buns and thighs. Maar als iedereen no more touble zones gaat doen dan doe ik ook wel mee (want het topic is zo leuk :)) )!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:52

Ik vind dit topic zéker motiverend! :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:53

Hihi, das dan meteen weer goede motivatie Phor :j
Net dag 8 gedaan, ging goed!!

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:57

dag 6 net ook gehad, nu eens met wat 1,5 liter flessen ipv 0,5. maar dat was toch iets te overmoedig, dus morgen maar met 1liter proberen.
dit topic is inderdaad erg motiverend :D

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:01

Net dag 3 gedaan... Ging niet zo vlot als de andere dagen maar wel met minder pijn/trillende spieren...
Ik kom er nu ook achter dat die gewichtjes die ik gebruik 1,9 kg wegen!

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:29

Waar vinden jullie die vervolg filmpjes?

Modjes... Kunnen die misschien ook in de openingspost?? (Scheelt hoop zoekwerk op Google) :o

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:43

Gewoon op youtube intikken ;)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:50

phormicola schreef:
Ik weet nog niet wat ik na de Shred wil gaan doen, wrs Killer buns and thighs. Maar als iedereen no more touble zones gaat doen dan doe ik ook wel mee (want het topic is zo leuk :)) )!

Same. Tenzij ze met killer buns bedoelen dat je een rond achterwerk krijgt. Daar moet er juist iets vanaf :o

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:54

Splinterz schreef:
LauraM schreef:

Ik ook niet, later gaat het wel goed!
Dag 3 zit er gelukkig op :D

Ja de tweede keer dat je moet touwtje springen hou ik het wel vol :+

Ik heb trouwens ook moeite met rondjes draaien met je knieën in de warming up.
Het voelt heel onnatuurlijk aan ofzo, en ik heb het idee dat ik het niet helemaal goed doe :(