Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiVetime schreef:Ik ben voor m'n zusje van 14 trouwens op zoek naar lotgenotencontact met iemand van haar leeftijd. Ze heeft het erg moeilijk met mijn ziekte en kan maar moeilijk steun vinden bij haar vriendinnen. Ze zou het erg fijn vinden om met iemand van +/- haar leeftijd contact te hebben. Als jullie iemand weten/kennen? ...
Kaus schreef:LiVetime schreef:Ik ben voor m'n zusje van 14 trouwens op zoek naar lotgenotencontact met iemand van haar leeftijd. Ze heeft het erg moeilijk met mijn ziekte en kan maar moeilijk steun vinden bij haar vriendinnen. Ze zou het erg fijn vinden om met iemand van +/- haar leeftijd contact te hebben. Als jullie iemand weten/kennen? ...
Ik zag dat ik genoemd werd in dit topic.
Ik heb inderdaad een broertje van 3 met leukemie (bloedkanker). Ik ben 15.
Ik wil best wel contact met je zusje opnemen als ze dat goed vindt/jij dat goed vindt!
LiVetime schreef:Jullie hebben vast al wel opgemerkt dat ik op m'n blog ruimte heb gemaakt voor advertenties.
Ben eigenlijk op zoek naar sponsoren die willen adverteren op m'n site. Eigenlijk puur omdat ik nu nauwelijks inkomen heb (geen recht op ziektewetuitkering) en me het liefst niet ook nog eens druk wil maken over zoiets als geld. Als jullie een passend bedrijf weten?.. Let me know.