Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sitasgatje schreef:nog steeds twijfel ik hard over een side cut... ik ben van mezelf blond en heb me haar nu bruin geverft? wou het dan licht blond verven (als dat lukt haha) en niet al te grote side cut een klein stukje. ik ben nog jong 18 werk als cassiere en doe opleiding paardenhouderij jaar 2. lijkt jullie dit kapsel slim waarom wel of niet?
chOcodipJ schreef:ooeehh bokkers ik heb een probleem! afgelopen zaterdag naar de kapper geweest en ik wou het donkerblond (ik had het lichtblond). 1e keer verven was de onderkant groen. De kapper heeft het weer opnieuw geverft en nu heb ik echt een groene gloed over mijn haar. Tevens ben ik terug gegaan omdat mijn haar groen is maar hij kon er niks aan doen en blablabla ik had te licht blond.. kortom hij wou hier niks aan doen!
Ik ben er zo zat van! ga je naar een kapper heen omdat je denkt dat het goed gaat, je betaald er veel geld voor en ik heb een resultaat wat ik zelf met gemak kan maken.
nu mijn probleem: ik heb geen geld meer om naar een andere kapper te gaan en ik wil op den duur weer verven maar ik heb geen idee wat ik er nu moet indoen. Ik heb op dit moment donkerblond/lichtbruin met groene gloed ( ze hebben astinten gebruikt met verven). Wie o Wie weet wat ik moet doen?
sitasgatje schreef:nog steeds twijfel ik hard over een side cut... ik ben van mezelf blond en heb me haar nu bruin geverft? wou het dan licht blond verven (als dat lukt haha) en niet al te grote side cut een klein stukje. ik ben nog jong 18 werk als cassiere en doe opleiding paardenhouderij jaar 2. lijkt jullie dit kapsel slim waarom wel of niet?
dancer_ schreef:Ik zou het gewoon voor de zekerheid even vragen op je werk hoor, weet je gelijk wat hun er van vinden
Jaaa ik heb mijn zwarte haarverf gekocht, zaterdag gaat mn vriendin het erin doen.. Maar lees ik net de verpakking; dat het goed werkt op donker haar. Maar ik heb donkerblond, geen bruin ofzo.. Hoop dat het gaat werken
dancer_ schreef:Aii
Ik heb dit:
http://i45.tinypic.com/10ct18z.jpg
Wel even een lelijke radom foto gepakt, weet niet of je het kunt zien?
Wat kan ik er anders aandoen om het wel goed te krijgen?
dancer_ schreef:Ik wil graag zwarte dip dye met lowlightsNiet helemaal zwart..