Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 maar ik wil het nog lichter hebben iemand tips? (ik heb wel al zo'n 5 a 7,5 cm uitgroei in mijn eigen haarkleur maar dat zie je niet echt gelukkigsitasgatje schreef:nog steeds twijfel ik hard over een side cut... ik ben van mezelf blond en heb me haar nu bruin geverft? wou het dan licht blond verven (als dat lukt haha) en niet al te grote side cut een klein stukje. ik ben nog jong 18 werk als cassiere en doe opleiding paardenhouderij jaar 2. lijkt jullie dit kapsel slim waarom wel of niet?

al had ik op het moment dat ik het verfde nog highlights die al ergens halverwege mijn haar zaten 
 die werden wat feller maar niet dat het er maf uit zag ofzo 

chOcodipJ schreef:ooeehh bokkers ik heb een probleem! afgelopen zaterdag naar de kapper geweest en ik wou het donkerblond (ik had het lichtblond). 1e keer verven was de onderkant groen. De kapper heeft het weer opnieuw geverft en nu heb ik echt een groene gloed over mijn haar. Tevens ben ik terug gegaan omdat mijn haar groen is maar hij kon er niks aan doen en blablabla ik had te licht blond.. kortom hij wou hier niks aan doen!
Ik ben er zo zat van! ga je naar een kapper heen omdat je denkt dat het goed gaat, je betaald er veel geld voor en ik heb een resultaat wat ik zelf met gemak kan maken.
nu mijn probleem: ik heb geen geld meer om naar een andere kapper te gaan en ik wil op den duur weer verven maar ik heb geen idee wat ik er nu moet indoen. Ik heb op dit moment donkerblond/lichtbruin met groene gloed ( ze hebben astinten gebruikt met verven). Wie o Wie weet wat ik moet doen?

sitasgatje schreef:nog steeds twijfel ik hard over een side cut... ik ben van mezelf blond en heb me haar nu bruin geverft? wou het dan licht blond verven (als dat lukt haha) en niet al te grote side cut een klein stukje. ik ben nog jong 18 werk als cassiere en doe opleiding paardenhouderij jaar 2. lijkt jullie dit kapsel slim waarom wel of niet?
                                                         sitasgatje schreef:nog steeds twijfel ik hard over een side cut... ik ben van mezelf blond en heb me haar nu bruin geverft? wou het dan licht blond verven (als dat lukt haha) en niet al te grote side cut een klein stukje. ik ben nog jong 18 werk als cassiere en doe opleiding paardenhouderij jaar 2. lijkt jullie dit kapsel slim waarom wel of niet?

dancer_ schreef:Ik zou het gewoon voor de zekerheid even vragen op je werk hoor, weet je gelijk wat hun er van vinden
Jaaa ik heb mijn zwarte haarverf gekocht, zaterdag gaat mn vriendin het erin doen.. Maar lees ik net de verpakking; dat het goed werkt op donker haar. Maar ik heb donkerblond, geen bruin ofzo.. Hoop dat het gaat werken

de rechterhelft afgeschoren haha ( het wordt een verslaving 
 ) Ik had gisteren een filmpje van iemand gezien met zulk mooi gekleurd haar:) Het was echt super gaaf, ik probeer dat filmpje anders even te posten.

Denk dat het je heel hard en bleek maakt 
                                                         dancer_ schreef:Aii
Ik heb dit:
http://i45.tinypic.com/10ct18z.jpg
Wel even een lelijke radom foto gepakt, weet niet of je het kunt zien?
Wat kan ik er anders aandoen om het wel goed te krijgen?
 Niet helemaal zwart..                                                         dancer_ schreef:Ik wil graag zwarte dip dye met lowlightsNiet helemaal zwart..