Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
X_Linz_X schreef:ik kom ook ff binnenvallen,
ik heb sinds woensdag een tragus piercing, alleen nou was vanmorgen het bolletje (draaischroef) losgeschoten. heb hem gelukkig kunnen opvangen en mn vriend heeft hem er weer opgedraaid, maar nu ben ik heel bang dat het weer gebeurd. want ik kan niet zomaar ff langs de piercer want dat is erg ver weg. Gelukkig zat het staafje er nog in en die hebben we met een schone pincet iets verder doorgetrokken en toen met een pincet aan de achterkant vast houden en dan aan de voorkant het balletje erop draaien.
Hij doet nu wel erg veel pijn, komt dat door het gefrunnik? want het was niet gemakkelijk dat balletje er weer op te draaien.
iemand tips? moet dit zomaar kunnen dat hij er af valt. het gebeurde tijdens het schoonmaken
Macs schreef:Ik ga binnenkort een tongpiercing laten zetten, ben alleen ontzettend bang dat ik ga flauwvallen en overgevenmaar daar moet ik nog even overheen
De pijn boeit me niet hoor, alleen de naald + bloed :p
Iemand tips..?
Macs schreef:Ik ga binnenkort een tongpiercing laten zetten, ben alleen ontzettend bang dat ik ga flauwvallen en overgevenmaar daar moet ik nog even overheen
Iemand tips..?
Sweetgirl1 schreef:Macs schreef:Ik ga binnenkort een tongpiercing laten zetten, ben alleen ontzettend bang dat ik ga flauwvallen en overgevenmaar daar moet ik nog even overheen
Iemand tips..?
koud water meenemen. ik heb mijne laten zetten en meteen koud water gedronken en me tong werd niet extreem dik
miekel92 schreef:Ik kom ook even binnenvallen.
Zit er over te denken om "tweede oorbelgaatjes" (ik weet niet of daar een speciale naam voor is) maar ik vroeg me af of dat nou onder piercings valt of niet?
En of dat per se bij een piercer moet of dat ook bij een juwelier kan?
Misschien domme vragen hoor, maar ik weet het niet zo goed..