Joanne, ik zou ook nog wel zo'n ding willen maar dan aan de onderkant van mijn navel, onder mijn navel piercing, wil alleen wachten tot na een eventuele zwangerschap
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

fanci_mike schreef:Dat begrijp ik, maar je moet toch weer op zoek, vandaar even "slikken", was niet rot bedoeld ofzo, laat maar, ik druk me vandaag niet zo lekker uit kom ik achter
Ik kan wat hebben

op die manier scoren wij maximaal... soms voel ik me lichtelijk gefrustreerd... Mijn mam zei altijd: je moet een goede opleiding volgen hoor, dan kun je een goed leven voor jezelf creeeren. De enige die er tot nu toe vooral baat bij heeft is volgens mij de belasting..... (sorry, frusti momentje)
. kani_ejj schreef:ik zou nooit maar dan ook echt nooit mijn kind op kdv zetten.
Heb er zelf gewerkt en op de kennismakings dag moet alles perfect.
En als je 's ochtends en in de middag weer komt ophalen is alles netjes enzo.
Maar als je ineens vroeg in de middag komt is het echt niet te geloven.
Wij stonden met 2 op 20 kinderen van 1 en 2 jaar.
Als al die kinderen ineens een poepluier hebben, wat vaak voorkwam dan redt jet het niet.
Dan heb je ook nog eens mensen die zeggen ja nu even niet, en wat krijg je..
inderdaad een kind met rode billen. nee dank je.. ik vraag wel aan oma opa, tantes etc.. maar NOOIT een KDV
Mn neefje gaat naar hetzelfde KDV als waar ons toekomstig kindje (waarschijnlijk) heen zou gaan, en ik ben er nu een aantal keer geweest, echt een topplek. Mn neefje komt er ook altijd hartstikke blij vandaan! Hij doet het nu beter dan toen hij nog niet naar het KVD ging, hij kan zich nu veel beter vermaken en beter met andere kindjes overweg.

)