Roselie, ik zie dat je heel dichtbij woont en ook juf bent! Toevallig! Was eigenlijk in je profiel op zoek naar een foto van Jasmijn, haha. Ben nieuwsgierig!
Ja, dat is zeker waar! Ik heb het geluk dat ik mijn LIO liep op een school met een zeer jong (en vruchtbaar ) team. Kon twee aansluitende zwangerschapsverloven doen en heb nu een vaste aanstelling voor vier dagen.
Moest je weg op school toen je zwanger was of heb je daarvoor gekozen?
Vind het zo jammer dat ik niks kan vinden in het onderwijs
Fantast
Geplaatst: 07-07-12 23:14
ik wil als het kan ook gewoon borst voeding geven.
Wij hebben vandaag een kinderwagen gekocht en gaan morgen bij en kinderkamer kijken,
CindyUniek
Geplaatst: 08-07-12 08:00
@ Rinske, dat vind ik idd ook geen excuus hoor! hier heeft bijna niemand anders flesje gegeven, we merkten dat Jen dan onrustiger was of minder dronk etc dus hebben we lekker altijd zelf gedaan
Fantast, leuk he al die spulletjes en dingetjes kopen en uitzoeken
Dingetjes kopen en uitzoeken is leuk, alleen pas toen ik gisteren alle gekregen spulletjes in de nieuwe kast inruimde kwam ik erachter dat ik dus zelf nog niks gekocht heb Hmm, moet ik misschien maar eens verandering in brengen....
ik sla die hele bv-kv discussie over. teveel meegelezen erover al en er is altijd heisa over of gezeur wat ik doe, zie ik tzt wel en het gaat niemand wat aan of dat kv of bv is....
CindyUniek
Geplaatst: 08-07-12 10:20
whahaha groot gelijk heb je suus
wat een prut btw he....
vanmiddag zou opklaren
Suzzy_3
Geplaatst: 08-07-12 11:30
Ik lees hier nu regelmatig 'gewoon afkolven'. Ik kan nu uit ondervinding zeggen dat dat niet gewoon gewoon is. In het ziekenhuis moest ik afkolven omdat ze wouden weten of ik wel genoeg melk heb. Om de 3 uur, en dan flesje geven, en dan eventueel kunstmelk bijgeven tot hij genoeg had (moest goed aansterken aangezien hij in 2 dagen 85gr was afgevallen). Eerste keer kolven: 70ml, daarna 60ml, 40ml, 30ml, 30ml, 25ml. En geen drup meer uit te krijgen. Terwijl normaal thuis normaal na 3 uur mijn borsten op springen stonden! Ben dus maar naar huis gegaan gisterenmiddag. Heb tot nu toe elke 2 uur aangelegd zodat alles weer goed geprikkeld wordt en er terug genoeg melk wordt aangemaakt. Na een kleine 3 uur zijn mijn borsten nu net iets meer dan halfvol. Begint een beetje op gang te komen terug. Ga nu terug op vraag voeden want als ik hem wakker maak om te eten is toch niet hetzelfde. Ik weeg hem nu ook elke keer voor en na het eten, om te zien of hij voldoende binnen heeft.
Suzzy balen dat het allemaal niet zo soepel verloopt! Respect dat je het weer probeert terug op te bouwen. Hopelijk gaat het binnenkort weer zoals je wil!!
Net terug van de eerste verjaardag van het zoontje van vrienden van ons, vorig jaar hebben 5 stellen uit de vriendengroep kindjes gekregen, dus die worden allemaal 1. Wij waren de enige zonder kinderen, en whoppa daar gingen de eierstokken weer. Nah nog ff geduld hebben.
Zo ben weer bij gelezen, wij waren dit weekend naar de doop van een nichtje.
Als ik een kindje zou krijgen wil ik ook graag BV geven, ga dus alles op alles zetten om dit te laten slagen (en dus ook het boek lezen dat hier aangeraden werd, verder staat die site over borstvoeding ook al bij mijn favorieten).
Suzzy, jeetje wat balen zeg! Nou heb ik nog helemaal geen verstand van borstvoeding, maar zal kolven niet makkelijker gaan als een baby al wat ouder is? Iemand die dat hier weet??