Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jakkes..
 Jakkes.. 

Dus sportkleren inpakken!
 Dus sportkleren inpakken!  

Ik kan vrijdag ook
 Ik kan vrijdag ook  

daisy_tanja schreef:Nancy oke ja dat geloof ik. Ik heb gelukkig nooit pijn in me rug gehad. Alleen hesle uitstralende pijn naar mijn linkerbeen en heup. Maar kreeg last van uitval van me linkerbeen dus operatie was noodzakelijk.
Iid ik moet me goed inhouden haha!
Fijne vakantie alvast en trainse deze week.

ga ik die van mij ook maar even delen zometeen..
 ga ik die van mij ook maar even delen zometeen.. enne wat een lekker paardje heb jij zeg, die Gentle
 enne wat een lekker paardje heb jij zeg, die Gentle  

) en wat tips gekregen..
 ) en wat tips gekregen.. hopelijk kan ik daarmee dit soort dingen voorkomen
 hopelijk kan ik daarmee dit soort dingen voorkomen en heb hem vanochtend uit de verpakking gehaald. wat een fijn ding zeg! had nog ingevroren meloen, aardbei en ananas.. dat met yoghurt en walnootjes in de blender.. en ik had een geweldige koude smoothie vanochtend
 en heb hem vanochtend uit de verpakking gehaald. wat een fijn ding zeg! had nog ingevroren meloen, aardbei en ananas.. dat met yoghurt en walnootjes in de blender.. en ik had een geweldige koude smoothie vanochtend  

) maar gewoon nog een te dikke winterjas overheen zitten..
 ) maar gewoon nog een te dikke winterjas overheen zitten..
 strakker worden zul je dan zeker! daarnaast kun je misschien best 2x per week blijven cardio'en ? hardlopen bvb, om zo je conditie te vergroten.
 strakker worden zul je dan zeker! daarnaast kun je misschien best 2x per week blijven cardio'en ? hardlopen bvb, om zo je conditie te vergroten. vandaar mijn advies!
 vandaar mijn advies!                                                         

ietjelover schreef:Maar je mag toch best zwaarder wegen?? Als dat gewicht dan maar bestaat uit spier! Ik ben dik 5 kilo te zwaar maar aan de dunne kant! Je ziet m'n ribben en heup botten ver uitsteken!

ben het met nancy eens. Gewicht zegt niets eigenlijk. BMI vind ik ook onbetrouwbaar. Ik ben in kilo's niet afgevallen maar mijn spijkerbroeken zitten echt een stuk losser nu
 ben het met nancy eens. Gewicht zegt niets eigenlijk. BMI vind ik ook onbetrouwbaar. Ik ben in kilo's niet afgevallen maar mijn spijkerbroeken zitten echt een stuk losser nu  

Ik heb hier ooit eens een bericht gepost in verband voor tips met losse gewichten. Ik ga nu een stapje verder. Ik wil graag het schema volgen van Mark Rippetoe. Heeft iemand hier ervaring mee? Het zijn twee verschillende schema's met vier basisoefeningen. Dus ideaal voor beginners wordt wel eens gezegd. Het schema ziet er zo uit:
 Ik heb hier ooit eens een bericht gepost in verband voor tips met losse gewichten. Ik ga nu een stapje verder. Ik wil graag het schema volgen van Mark Rippetoe. Heeft iemand hier ervaring mee? Het zijn twee verschillende schema's met vier basisoefeningen. Dus ideaal voor beginners wordt wel eens gezegd. Het schema ziet er zo uit:Citaat:Workout A:
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlifts
**2x8 Dips
Workout B:
3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Bent Rows
**2x8 Chin-ups
** Moet de eerste keren nog niet.

missfitness schreef:Welkom terug Dianta! Ik ken dit schema niet en heb er ook geen ervaring mee, maar kan me wel iets bij voorstellen. Het eerste wat me opviel was het lage aantal herhalingen en daarnaast ook nog weinig gewicht. Maar je zegt zelf al dat je niet meteen aan massa denkt. Wat is je doel op den duur als ik vragen mag? Hoe lang train je nu al? Ben je nog steeds beginner? Op zich vind ik het dan wel zinvol dat je eerst basis leert en rustig begint want de uitvoering is wel heel belangrijk!
 Maar ik lees goede commentaar dus ik geef het toch maar een kans!
 Maar ik lees goede commentaar dus ik geef het toch maar een kans!  Een echt doel op lange termijn heb ik niet. Ik wil gewoon iets doen. Cardio verveelt me snel, rennen vind ik nog wel leuk maar ik heb platte voeten en snel last van ontstekingen dus dat mag ik spijtig genoeg niet meer doen. En ik wil mijn houding verbeteren.
 Een echt doel op lange termijn heb ik niet. Ik wil gewoon iets doen. Cardio verveelt me snel, rennen vind ik nog wel leuk maar ik heb platte voeten en snel last van ontstekingen dus dat mag ik spijtig genoeg niet meer doen. En ik wil mijn houding verbeteren.   Ik ben informaticus, dus ik zit heel de dag. Ik zit altijd naar voor gebogen en mijn hamstrings zijn korter door altijd te zitten waardoor ik vaak last heb van mijn rug. Daarnaast kraak ik regelmatig mijn rug, bekken, nek en schouder omdat het soms allemaal verkeerd lijkt te zitten. Volgens mijn fysio is krachttraining heel goed om alles te versterken en op zijn plaats te houden. En ja slanker worden is meer dan welkom...
 Ik ben informaticus, dus ik zit heel de dag. Ik zit altijd naar voor gebogen en mijn hamstrings zijn korter door altijd te zitten waardoor ik vaak last heb van mijn rug. Daarnaast kraak ik regelmatig mijn rug, bekken, nek en schouder omdat het soms allemaal verkeerd lijkt te zitten. Volgens mijn fysio is krachttraining heel goed om alles te versterken en op zijn plaats te houden. En ja slanker worden is meer dan welkom...