Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ketaki schreef:F_Orumster schreef:Waarom verkies je crackers boven brood, en wat voor crackers?
http://dieet.blog.nl/onderzoek/2010/06/ ... voor-brood
ik heb altijd de bolletje sesam crackers
Niemand die dat doet volgens mij?
Heb net 4 kleine sneetjes brood op, héél véél fruit en mager beleg. Nu eet ik niks meer tot vanavond laat en dan zal het ook weer fruit en wat groenten zijn.
Bonjoy schreef:Heb vanmiddag met vriendlief vier uur gewandeld in het Bargerveen, dus flink in beweging geweest! We zijn ook stukken van de reguliere paden afgeweest, dus dat loopt dan een stuk zwaarder
Begin dit jaar ben ik dus beginnen trainen op de crosstrainer en ben ik toch een paar kilo's kwijtgeraakt. Dan een nieuwe job gevonden die mij compleet opslorpt. Gevolg: stresseten, chips, frietjes, limonade... Denk nu dat ik ongeveer terug op het gewicht zit van begin dit jaar.
Heerlijk!
... Mijn vader vierde zijn verjaardag zaterdagavond en toen heb ik geen gebak gehad, maar gisterochtend heb ik toch een klein stukje kwarktaart gehad.. 

Ketaki schreef:Bonjoy schreef:wat goed zeg, 4 uur gewandeld. ik wil ook graag wandelen, maar helaas. zit ziek thuis dus kan nu even niet wandelen.Heb vanmiddag met vriendlief vier uur gewandeld in het Bargerveen, dus flink in beweging geweest! We zijn ook stukken van de reguliere paden afgeweest, dus dat loopt dan een stuk zwaarder![]()
![]()
Ik baalde dat ik m'n stappenteller was vergeten.
Heb nog wat foto's met mijn telefoon gemaakt, die kan ik wel even uploaden. Is geen straf om in zo'n mooi gebied te sjouwen!