Roosch schreef:Ik blijf weinig origineel maar ook voor vandaag een heel dikke knuffel!![]()
dit is gewoon een super duper originele post!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Horse_lover9 schreef:Roosch schreef:Ik blijf weinig origineel maar ook voor vandaag een heel dikke knuffel!![]()
En daar is roosch weer eindelijk.. Terug van weggeweest! Lekker lang weekeind in t noorden gehad? Dikke kussssss!!!
Pauline schreef:ook heftig Amy!
Oehdat stuk over die collega Marije, daar zit ik al de hele dag over na te denken. Ik denk dat ze het wekendje weg wel oo much vind, maar als zij je niet wil vervangen, wat zijn dan de mogelijkheden?
Je moet je gewoon niet kwaad maken, zo iemand is dat niet waard.
tyleysmiley schreef:Lieve SG,ik heb je topic met heel veel respect en bewondering gelezen en ondanks dat ik je niet ken,ben ik hartstikke trots op je dat je het allemaal zo ontzettend goed aanpakt,dat stukje positiviteit is voor mij en vast voor vele andere een heel groot voorbeeld.
Daarnaast draag ik een heel warm hart toe aan alle lieve bokkers die je steunen met wijze raad of opbeurende woorden,ipad actie is meer dan grandioos:gewéldig gedaan iedereen!!
Zelf ben ik ook van jouw leeftijd,woon alleen met 4 jonge kindjes en mijn 5de kruimel woont op zichzelf en kamp helaas ook met deze rotziekte,welliswaar een andere variant,maar ik herken heel veel in je verhaal.
Al jouw posts en die van alle lieve bokkers maken dat er bij mij op een rotdag een grote glimlach op mijn toet verschijnt.
Een dikke vette knuffel voor jullie allemaal,liefs Linda