HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 22:37

Roosch schreef:
Ik blijf weinig origineel maar ook voor vandaag een heel dikke knuffel! :* :*

dit is gewoon een super duper originele post! :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 22:40

Horse_lover9 schreef:
Roosch schreef:
Ik blijf weinig origineel maar ook voor vandaag een heel dikke knuffel! :* :*

En daar is roosch weer eindelijk.. Terug van weggeweest! Lekker lang weekeind in t noorden gehad? Dikke kussssss!!!

Heerlijk gehad, thanks! Heb nog vaak aan je gedacht, ik vond het echt heel erg bijzonder vrijdag. :j

AmyII

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 22:48

Hoooii lieve SG!

Sorry dat ik nog niet eerder gereageerd heb vandaag, was niet zo lekker en heb dan niet zo'n zin om anderen daarmee op te schepen.

Fijn dat je toch flink wat uren slaap hebt gehad vannacht, en wat een top buurvrouw heb jij! Als je een nieuw stevig soepje wilt, geef maar een brul :) kan altijd nog voor hier een mega-pan maken en jou dan wat komen brengen :).
Had eigenlijk woensdag langs willen komen, maar ik mag vanaf morgen 24u lang niet met (jonge) kinderen, ouderen en mensen met een verminderde weerstand in contakt komen :+ vriendlief moet morgen naar AVL voor botscan, aangezien Slotervaartzkh geen scan heeft :o?

En wat heb jij een fijn werk zeg! Ze zijn echt met je bezig he <3 lief hoor!

Nou, ook van mij weer een dikke kus en knuffel en alvast een heeele prettige nacht toegewensd!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 22:50

Amy, jeetje wat lastig zeg! Dus jij bent ook wat in quarantaine (zie je al lopen, oudje hoest en jij rent hard weg en roept, blijf uit mijn buurt bacillen nest :D )!succes morgen!!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 22:53

_O-

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 22:59

Ja morgen worden we samen radioactief :+ ga echt wel testen of we geen licht geven :D neehoor, geintje.. Vind het wel spannend, hij loopt al 2 jaar met rugklachten nadat hij rechtstandig van een stalen laddertje was gedonderd en recht op zijn stuitje was geland. Toen zijn er foto's gemaakt, daar was niks op te zien, op de foto's die vorige week gemaakt zijn 'miste een stukje' :oo o..kee, en waar is dat stukje nu? :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:01

Iek, speurtocht door zijn lijf! Gek idee zeg dat een stukje gewoon 'verdwenen' is... Hopelijk is het terug te vinden!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:02

Iew dat is een gek idee! Succes morgen!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:04

Meiden ik ga men bedje in,

ik wens jullie allemaal een goede nachtrust.

Amy succes morgen

knuffel voor hier.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:08

Slaap wel pilipa!!

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 23:11

Succes amy!!! E vond het ook superrr bijzonder vrijdag. Echt..
Stort ineens in haha dus ga snel slapen en antwoord morgen verder!!!!
Truste!!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:15

ook heftig Amy!

Oehdat stuk over die collega Marije, daar zit ik al de hele dag over na te denken. Ik denk dat ze het wekendje weg wel oo much vind, maar als zij je niet wil vervangen, wat zijn dan de mogelijkheden?
Je moet je gewoon niet kwaad maken, zo iemand is dat niet waard.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:15

Slaap lekker mensen die nu onder de wol kruipen en slaap lekker natuurlijk voor de rest voor later :)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:18

Pauline schreef:
ook heftig Amy!

Oehdat stuk over die collega Marije, daar zit ik al de hele dag over na te denken. Ik denk dat ze het wekendje weg wel oo much vind, maar als zij je niet wil vervangen, wat zijn dan de mogelijkheden?
Je moet je gewoon niet kwaad maken, zo iemand is dat niet waard.

Mja dat weekendje weg was hiervoor, dat vond ze zooooo leuk! En ik zou ook echt pissed worden als ze dat teveel zou vinden, ze is zelf in november ook een weekendje weg geweest, heb ik ook voor haar gewerkt en bovendien heb ik door mijn operatie nog geen vakantie gehad := Maar dat weekendje was al akkoord, dus ik ga er van uit dat dat niet veranderd is.. en anders moet ik de vrouw van mijn baas vragen of die een dagje voor me wil invallen. Ik maak me nu vooral druk om volgende week donderdag maar ook daar moet ik me niet druk om maken want ik heb dan gewoon recht op vrij. Maar ik zit er ook al de hele dag over te denken. Heb zelfs al gedacht om dan maar te proberen om die afspraak woensdag te verplaatsen naar de middag maar dat kan helemaal niet want dan ben ik zo moe dat ik niet meer zo'n stuk moet rijden :=
Edit: en bovendien is dit mijn eerste week weer fulltime, terwijl ik bang ben dat dat helemaal niet lukt, en dan zou ik ook nog een dag extra moeten :=
Laatst bijgewerkt door __Marije__ op 23-01-12 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:21

Lieve SG,ik heb je topic met heel veel respect en bewondering gelezen en ondanks dat ik je niet ken,ben ik hartstikke trots op je dat je het allemaal zo ontzettend goed aanpakt,dat stukje positiviteit is voor mij en vast voor vele andere een heel groot voorbeeld.
Daarnaast draag ik een heel warm hart toe aan alle lieve bokkers die je steunen met wijze raad of opbeurende woorden,ipad actie is meer dan grandioos:gewéldig gedaan iedereen!!
Al jouw posts en die van alle lieve bokkers maken dat er bij mij op een rotdag een grote glimlach op mijn toet verschijnt.
Een dikke vette knuffel voor jullie allemaal,liefs Linda
Laatst bijgewerkt door tyleysmiley op 03-09-24 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:22

Welterusten allemaal!!

Ik zit nu onder de wol nog even tv te kijken :)

Rust maar lekker uit lieve SG :(:)

En jeetje Marije, wat een gedoe zo, alsof je voor je plezier naar de oncoloog gaat.. Probeer het voor vanacht maar wel los te laten, het zou zonde zijn als je je kostbare energie helemaal verliest in deze vervelende situatie..

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:23

tyleysmiley schreef:
Lieve SG,ik heb je topic met heel veel respect en bewondering gelezen en ondanks dat ik je niet ken,ben ik hartstikke trots op je dat je het allemaal zo ontzettend goed aanpakt,dat stukje positiviteit is voor mij en vast voor vele andere een heel groot voorbeeld.
Daarnaast draag ik een heel warm hart toe aan alle lieve bokkers die je steunen met wijze raad of opbeurende woorden,ipad actie is meer dan grandioos:gewéldig gedaan iedereen!!
Zelf ben ik ook van jouw leeftijd,woon alleen met 4 jonge kindjes en mijn 5de kruimel woont op zichzelf en kamp helaas ook met deze rotziekte,welliswaar een andere variant,maar ik herken heel veel in je verhaal.
Al jouw posts en die van alle lieve bokkers maken dat er bij mij op een rotdag een grote glimlach op mijn toet verschijnt.
Een dikke vette knuffel voor jullie allemaal,liefs Linda

Voor jou ook een dikke knuffel, wat moet dat zwaar zijn met 5 kids :(:)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:24

Pff ergste geval meldt je je dus ziek en ga je naar die oncoloog. Sjees, dat is niet voor de hobby wel?

*duwt Marije opzij, mag ik hier even zitten? :+ *

tyly:) jij ook sterkte

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:30

Pauline schreef:
Pff ergste geval meldt je je dus ziek en ga je naar die oncoloog. Sjees, dat is niet voor de hobby wel?

*duwt Marije opzij, mag ik hier even zitten? :+ *

tyly:) jij ook sterkte

Ehm nee, toevallig niet! Want ik heb net van SG geleerd dat ik dan best hard mag zijn. Dus ehm.. NEE!

:D

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:40

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:43

Voor iedereen die het nodig heeft: Dikke knuffel en slaap lekker! :*

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:55

jij ook roosch

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 00:04

Dan ook maar eens een dikke knuffel van mij voor een ieder die daar behoefte aan heeft!!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 00:06

ik pas me aan :')

dikke knuf van mij ook <3

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 00:08

Flauw Marije want eh..ik zit zo graag? :')
Slaap lekker allemaal :)