Ik heb nu een redelijk diepe scheur onder mijn piercing waar de tepel met het tepelhof zich verbind omdat ik bleef haken.. En dat gedeelte van het slot zat net op mijn borsthoogte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Mag ik vragen, hoe je dat voor elkaar krijgt? o_o
joyce2 schreef:OOeehw Myryana, wat lijkt me dat ongelofelijk pijnlijk! Hopelijk geneest het snel en mooi...
@Marloe: geen idee! Was het geen optie om een zwangerschapspiercing erin te zetten? Wellicht kan je even langs een shop, denk dat die het gaatje wel wat ruimer kunnen maken.
Pff, ik ben bezig met stretchen, 2 dagen geleden ben ik heel voorzichtig 1 maatje groter gegaan en helemaal geen last van gehad. Nu werd ik vanochtend wakker, mn oren helemaal gevoelig en er komt aardig wat vocht vanaf. Hoe dat nou opeens komt... Geen idee! Maar ik baal als een stekker... Nu wou ik net bij de Etos even wat Unicura halen, maar de Unicura die ik altijd had is blijkbaar uit het assortiment gehaald en ik wou Jojoba olie hebben om de boel lekker soepel mee te houden, maar dat verkopen ze dus ook niet. De zoektocht gaat morgen weer verder
joyce2 schreef:OOeehw Myryana, wat lijkt me dat ongelofelijk pijnlijk! Hopelijk geneest het snel en mooi...
@Marloe: geen idee! Was het geen optie om een zwangerschapspiercing erin te zetten? Wellicht kan je even langs een shop, denk dat die het gaatje wel wat ruimer kunnen maken.
Pff, ik ben bezig met stretchen, 2 dagen geleden ben ik heel voorzichtig 1 maatje groter gegaan en helemaal geen last van gehad. Nu werd ik vanochtend wakker, mn oren helemaal gevoelig en er komt aardig wat vocht vanaf. Hoe dat nou opeens komt... Geen idee! Maar ik baal als een stekker... Nu wou ik net bij de Etos even wat Unicura halen, maar de Unicura die ik altijd had is blijkbaar uit het assortiment gehaald en ik wou Jojoba olie hebben om de boel lekker soepel mee te houden, maar dat verkopen ze dus ook niet. De zoektocht gaat morgen weer verder
Stephaniexh schreef:Bonjoy schreef:Heb nog geen mail terug over Triple Forward Helix... denk dat ik volgende week gewoon even langswupLoop nu stage in het ziekenhuis van Hardenberg en waar ik de boel wil laten zetten zit ook in Hardenberg.
Heb je toevallig ook ervaring met de tattoo/piercing winkel in hberg?
Bonjoy schreef:Stephaniexh schreef:
Heb je toevallig ook ervaring met de tattoo/piercing winkel in hberg?
Met Painted Flash? Nope, zelf nog geen ervaringen mee, maar ik las op het piercingforum wel goede ervaringen van andere mensen, en ik meende dat hier ook een paar mensen hadden gezegt dat je daar gerust heen kunt gaan