[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 18:15

:/ Blijven haken in dat linkse gedeelte van een slot is niet goed voor je tepelpiercing...

Afbeelding

Ik heb nu een redelijk diepe scheur onder mijn piercing waar de tepel met het tepelhof zich verbind omdat ik bleef haken.. En dat gedeelte van het slot zat net op mijn borsthoogte ;(

Courses

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 18:17

Mag ik vragen, hoe je dat voor elkaar krijgt? o_o

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 18:26

Mag er niet aan denken :(:)

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 18:55

Courses schreef:
Mag ik vragen, hoe je dat voor elkaar krijgt? o_o

Heel eerlijk gezegd.. geen idee, ik wilde iets in de kamer gooien over het babydeurtje wat daar staat (voor ons puppy) voordat we naar bed gingen (ik liep dus al halfnaakt rond) en toen ik terugging om verder te lopen bleef ik dus haken..

Marloe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 19:40

Iemand een oplossing voor mij, ik heb al 6 jaar een navelpiercing gehad, nu ben ik zwanger geweest en had ik de piercing eruit gehaald, helaas krijg ik de piercing er nu niet meer terug in, het gaatje is smaller geworden? Een oorbel krijg ik er namelijk wel doorheen.. Zijn er navelpiercings met een heel dun staafje? Of iemand tips hoe ik het gaatje op kan rekken?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 20:19

OOeehw Myryana, wat lijkt me dat ongelofelijk pijnlijk! Hopelijk geneest het snel en mooi...

@Marloe: geen idee! Was het geen optie om een zwangerschapspiercing erin te zetten? Wellicht kan je even langs een shop, denk dat die het gaatje wel wat ruimer kunnen maken.

Pff, ik ben bezig met stretchen, 2 dagen geleden ben ik heel voorzichtig 1 maatje groter gegaan en helemaal geen last van gehad. Nu werd ik vanochtend wakker, mn oren helemaal gevoelig en er komt aardig wat vocht vanaf. Hoe dat nou opeens komt... Geen idee! Maar ik baal als een stekker... Nu wou ik net bij de Etos even wat Unicura halen, maar de Unicura die ik altijd had is blijkbaar uit het assortiment gehaald en ik wou Jojoba olie hebben om de boel lekker soepel mee te houden, maar dat verkopen ze dus ook niet. De zoektocht gaat morgen weer verder ;)

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 20:22

Dan heb je waarschijnlijk op je oor gelegen :Y)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 20:26

joyce2 schreef:
OOeehw Myryana, wat lijkt me dat ongelofelijk pijnlijk! Hopelijk geneest het snel en mooi...

@Marloe: geen idee! Was het geen optie om een zwangerschapspiercing erin te zetten? Wellicht kan je even langs een shop, denk dat die het gaatje wel wat ruimer kunnen maken.

Pff, ik ben bezig met stretchen, 2 dagen geleden ben ik heel voorzichtig 1 maatje groter gegaan en helemaal geen last van gehad. Nu werd ik vanochtend wakker, mn oren helemaal gevoelig en er komt aardig wat vocht vanaf. Hoe dat nou opeens komt... Geen idee! Maar ik baal als een stekker... Nu wou ik net bij de Etos even wat Unicura halen, maar de Unicura die ik altijd had is blijkbaar uit het assortiment gehaald en ik wou Jojoba olie hebben om de boel lekker soepel mee te houden, maar dat verkopen ze dus ook niet. De zoektocht gaat morgen weer verder ;)

HO. STOP MET ZOEKEN!

Kruidvat heeft van eigen merk potjes met allerlei olien, en ook eentje voor 'Rimpels' waar Jojoba en Vitamine E in zit.
Je hebt 2 varianten, en in eentje zit alchohol, die moet je niet hebben!
Kost iets van 2,49, en werkt perfect :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 20:28

joyce2 schreef:

Jojoba haal je bij de tuinen :j heerlijk spul, niet alleen voor je stretches, een druppeltje in je haar is ook heerlijk tegen pluizig haar of je schrale huid ermee insmeren, en je doet zooooo lang met zo'n fles :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 20:45

Bedankt voor de tips!! Ik ga morgen eens kijken waar ik het eerste langs kom, Kruidvat of de Tuinen, al geloof ik dat ik nog ergens een kortingsbon heb liggen van de Tuinen... Ga zo gelijk even zoeken, haha.

Ik denk ook dat het komt doordat ik op mijn oren heb gelegen, ik lig altijd op mijn zij, alleen vannacht heb ik heel veel liggen woelen en kan me herinneren dat ik een paar keer mijn hoofd op mijn kussen heb laten ploffen (dus op mijn oor geploft). Dat zal niet bepaald bevorderlijk zijn geweest :D

En hebben jullie ook nog tips over wat voor zeep ik kan gebruiken, ipv Unicura? Heb dat altijd gebruikt en vond het ideaal, dus ik baal zo dat het uit het assortiment is gehaald (ook echt overal). Ik had geloof ik wel eerder wat in het topic voorbij zien komen over zeep, maar ik kon het net niet zo snel terug vinden...

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 21:12

Ik gebruik altijd arganolie, werkt ook prima :) Voor de rest gebruik ik geen zeep, gewoon goed spoelen met water en evt. zoutbadje

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 21:28

Au, klinkt heel pijnlijk Myryana :x

Ik gebruik ook jojobaolie, heb hem van AOP.
Daarnaast gebruik ik fysiologisch water voor mijn rotzooiende tragus en heb er wondzalf opgesmeerd :Y)
De vochtbult is vandaag ineens de helft kleiner :oo

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 21:30

Doet dat bultje eigenlijk pijn? En heb je enig idee hoe die er is gekomen ? :P

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 21:32

Mijn tragus zwol als een gek op, toen ik er een nacht op had geslapen :=
In combinatie met verminderde weerstand en stress, mijn stretches begonnen daarna ook te klooien.
Na die zwelling bleef er een dikke vochtbult over.
Het deed niet echt pijn, soms wat gevoelig.

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 21:39

Hmmm naar! Heb volgende week afspraak voor mijn forward helix normaal gezien, maar het oor waarin ik die wil is wat aan het klooien, dus ga eerst voor mijn tragus in het ander oor, hoop dat het goed gaat!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 21:50

@TurtleLove: Zoutoplossing gebruik ik alleen bij ontsteking of als het echt een wondje is. Bij mij komt er alleen wat vocht uit, dus dan vind ik het een beetje veel gedoe ;) Heb het vandaag maar gewoon voorzichtig een beetje schoon gemaakt met water onder de douche. Ik ga ook eens kijken naar Arganolie, mocht ik die jojoba niet kunnen vinden.

Ik heb trouwens wel een keer een bult gehad achter 1 piercing, ik dacht eerst ook dat het een soort van puist of vochtbult was, maar dat bleek een ophoping te zijn van talg, doordat er bij het piercen blijkbaar een talg baan was doorboort! Ze hadden er een bepaalde naam voor, het was vrij zeldzaam, maar weet niet meer hoe ze het nou noemden. Het werd uiteindelijk een soort van harde bult en dat heb ik toen moeten behandelen met TeaTree olie, toen droogde hij uit en viel het eraf.

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 21:52

Ik ontdekte vandaag ook een soort puistje naast mijn stretch, heb het gewoon kunnen wegdoen, niets speciaals (denk ik toch!) Het zeezouten is inderdaad wel een heel gedoe, ik heb daarom een NaCl-oplossing bij de apotheker gehaald, kost bijna niets! :)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:00

Die oplossing heb ik inderdaad ook gehad bij de apotheek :j
Vind het ook fijner werken dan zeezouten.

Leuk, een tragus en forward helix Turtlelove!
Beide mooie piercings :)

Ik wil ooit nog een lobe orbital in mijn linkeroor en misschien toch naar 6mm stretchen bij gebrek aan leuke sieraden in 5mm.
Maar eerst tattoo plannen :Y)

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:05

Die lobe orbital is wel leuk! Kan je dat gewoon doen als je gewoon zeg maar 2 normale gaatjes naast elkaar hebt, of moet er iets speciaals aan? Ik zit zelf ook op 6mm in mijn ene oor, in mijn ander 4mm en ook opweg naar de 6 :)
Tattoo is ook een plan bij mij, heb al een ontwerpje klaarliggen, maar aangezien ik nog geen 18 ben en ik zoiets ook heel goed wil overwegen is dat nog niet aan de orde :)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:09

Volgens mij wordt dat wel anders gepierced, omdat er een ringetje in gaat.
Oorbelgaatjes worden recht geschoten/gepierced denk ik?
Ik heb wel tweede en derde gaatjes, maar die heb ik dicht laten groeien, die bleven klooien :\

Oh leuk zeg je plannen :D Foto maken van je oor als je tragus erin zit!
Ik heb in grove lijnen wel een idee voor tattoo, maar wil dit bespreken met de tattooartist.
Ben nogal een twijfelaar, denk al zeker vijf jaar na over die tattoo :+

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:11

Auw Myryana.. pijnlijk... hopen dat die scheur weer snel dichtgroeit.. :(:)

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:12

Grootse plannen inderdaad, maar wil niets overhaast beslissen, en zeker geen tattoo die voor de rest van je leven op je lijf blijft! Ben ervan overtuigd dat je over zoiets nooit te lang kan nadenken, dus ik vind die 5 jaar van jou zelfs een goed teken! :)
Heb nu mijn stretchen en in mijn ene oor een tweede en derde gaatje, heb eigenlijk geen idee of dat ringetje zou lukken, maar ga het allesinds niet proberen :') Ik denk dat ik het vrijdag eens aan mijn piercer vraag! Foto komt zeker :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 01:53

Stephaniexh schreef:
Bonjoy schreef:
Heb nog geen mail terug over Triple Forward Helix... denk dat ik volgende week gewoon even langswup :) Loop nu stage in het ziekenhuis van Hardenberg en waar ik de boel wil laten zetten zit ook in Hardenberg.

Heb je toevallig ook ervaring met de tattoo/piercing winkel in hberg?

Met Painted Flash? Nope, zelf nog geen ervaringen mee, maar ik las op het piercingforum wel goede ervaringen van andere mensen, en ik meende dat hier ook een paar mensen hadden gezegt dat je daar gerust heen kunt gaan :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 09:47

Ah joh Urselin, dat valt nog hartstikke mee hoor, 5 jaar. Ik heb op mijn 16e mijn eerste tattoo gezet (een kleintje) en sinds die tijd wil ik al wat groters en ben dus al 10 jaar aan het denken over wat ik dan precies wil! Het begint zich steeds meer te vormen, maar ik wil er eerst 100% tevreden over zijn, voordat ik zoiets groots laat zetten.

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 12:35

Bonjoy schreef:
Stephaniexh schreef:

Heb je toevallig ook ervaring met de tattoo/piercing winkel in hberg?

Met Painted Flash? Nope, zelf nog geen ervaringen mee, maar ik las op het piercingforum wel goede ervaringen van andere mensen, en ik meende dat hier ook een paar mensen hadden gezegt dat je daar gerust heen kunt gaan :)

Dan zal ik daar eens een kijkje gaan nemen! :)