Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:weet iemand of het normaal is dat als je 3 weken de implanon heb gehad (nu 2 weken eruit) of het normaal is dat je kotsmisselijk bent? zo extreem zal ik toch niet aan het ont-hormonen zijn?
Jans schreef:xDramaQueen schreef:weet iemand of het normaal is dat als je 3 weken de implanon heb gehad (nu 2 weken eruit) of het normaal is dat je kotsmisselijk bent? zo extreem zal ik toch niet aan het ont-hormonen zijn?
Ben je intussen niet gewoon zwanger geworden?
Ik dacht toch te lezen dat jullie wilden klussen?
Vjestagirl schreef:Ik meld me hier ook maar eens, na een flinke discussie met mijn apotheek. Ik slik al sinds mijn 17de tryginon, wat me (op de aller eerste maand na) altijd goed is bevallen. Sinds 4 maanden sta ik nu op een andere pil; zelfde fabrikant, zelfde look maar een andere naam en alles is in het Pools (doosje, bijsluiter). Sinds ik deze pil slik verga ik van de hoofdpijn, zo erg dat ik niet meer functioneer, heb er zelfs een periode morfine voor geslikt. Ik had het eigenlijk nooit zo aan de pil gekoppeld, totdat mijn tante er ineens mee kwam dat zij dat ook had gehad.
Dus ik vandaag de apotheek gebeld om mijn oude pil terug te vragen (ik betaal hem toch zelf). Hele discussie gehad, want eigenlijk kon dat niet zomaar, en het was gewoon dezelfde werkzame stof. Zelfs toen ik al uitgelegd had waarom ik het zo graag wilde zag ze het eigenlijk niet zo zitten. Dus dat moest 'even overlegd met de apotheker'. Daarna vroeg ze hoelang ik deze pil al slikte "want als het pas een maandje is, dan moet u maar even doorbijten mevrouw". Moet je voor de lol proberen, een maand lang dagelijks hoofdpijnen. Gelukkig willen ze nu wel mijn eigen pil weer bestellen, maar ik moest wel rekening houden met wat vragen aan de balie als ik het op kwam halen.
Wat n ramp...