[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 19:18

DeadxStar schreef:
In principe kost het ontwerpen niets.. Maar of je het ontwerp meekrijgt is een 2e.. Meestal niet!
Wat logisch is, want er zijn ook mensen die iets laten ontwerpen bij een shop, maar het dan ergens anders willen laten zetten.. En dat is niet echt eerlijk natuurlijk. Dus dat ligt een beetje aan de shop zelf! Dat zou je met hun moeten overleggen dan ;)

Wel een mooi idee hoor! Heb dat inderdaad wel vaker gehoord. Weet niet eens hoe dat in zn werk gaat eigenlijk! Maar vind het altijd een beetje 'eng' klinken.. (Als in; is het wel hygiënisch?)

ik kreeg m gewoon mee. :+

17 mei mag ik onder de naald :j

mayniac_val

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 19:19

Wat laat je zetten?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 19:25

Afbeelding
:+:

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 19:32

Nice Ayasha!

Ohja, ik heb nog een tattoeur in België waar je vooral NIET moet gaan (Bodygraphics in Lommel) check dit :
Afbeelding

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 19:34

Wow! Wat slecht!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 19:48

Ayasha schreef:

Mooi hoor!

Ze zijn dr ook wel die 't wel doen, maar niet veel. En dat snap ik wel, zou t zelf ook niet doen denk ik haha :D
Je weet maar nooit!

OMG hammeke, echt heel erg die foto :P
Die is toch niet van jou he??
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-04-11 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto uit quote gehaald.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 19:56

@Hammeke, mijn mond viel er gewoon LETTERLIJK van open.... :oo :wow:

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 19:57

smeren tijdens zwangerschap heeft geen enkel effect :n ik heb 4 kids.. :x je wil niet weten. Je heb er aanleg voor of niet. smeren doe je van bovenaf. scheuren gaat van binnen uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:06

Misschien was het een verkreukte barcode ... althans dat is te hopen voor degene die er nu mee rond moet lopen :D

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:07

Mooie feniks Ayasha, waar komt hij te staan?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:09

Maar met smeren houdt je de huid soepel/gevoed, waardoor het juist niet scheurt.. ;)
4 kinderen is dan ook wel weer een ander verhaal dan 1 of 2 vind ik :P Haha.

Maar aanleg voor lijkt me sterk, mijn moeder is nu ook niet meer zo slank als toen, striemen krijg je als iets (te) 'snel' groeit, of iig sneller dan je huid kan bijhouden. En als je die huid elke dag, of 2x per dag insmeerd met bijvoorbeeld babyolie, of een voedende bodymilk o.i.d., dan blijft je huid soepel waardoor de kans op striemen héél klein is.
Ik heb bijvoorbeeld wat striemen op mn bovenbenen, aan de binnenkant.
Maar verder juist weer nergens.. Als ik er aanleg voor zou hebben, zou ik op andere plekken ook striemen moeten hebben..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:10

Moderatoropmerking:
Dames, ik heb een aantal foto's uit quotes gehaald, en een aantal posts aangepast waar meer dan 2 foto's zichtbaar waren, de rest heb ik in een linkje gezet. Willen jullie daar rekening mee houden? :) Dankjewel!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:20

mayniac_val schreef:

Op mijn buik/ribben, daar ergens iig _O- Moet ik nog bekijken hoe ie het mooiste past.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:22

Ben erg benieuwd ayasha!
Nog eventjes :P

Ik vind dat wachten zoooo vervelend hahaha. Sinds november... :o
Kon ik maar even 10 dagen doorslapen O:)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:24

Ayasha schreef:
mayniac_val schreef:

Op mijn buik/ribben, daar ergens iig _O- Moet ik nog bekijken hoe ie het mooiste past.

Mooie plek vind ik dat, mijn zonnetjes staan daar ook zo'n beetje!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:24

Carefull what you wish for Deadxstar :+

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:36

DeadxStar schreef:
Maar met smeren houdt je de huid soepel/gevoed, waardoor het juist niet scheurt.. ;)

Maar aanleg voor lijkt me sterk, mijn moeder is nu ook niet meer zo slank als toen, striemen krijg je als iets (te) 'snel' groeit, of iig sneller dan je huid kan bijhouden. En als je die huid elke dag, of 2x per dag insmeerd met bijvoorbeeld babyolie, of een voedende bodymilk o.i.d., dan blijft je huid soepel waardoor de kans op striemen héél klein is.
Maar verder juist weer nergens.. Als ik er aanleg voor zou hebben, zou ik op andere plekken ook striemen moeten hebben..

Niet echt noodzakelijk dat smeren helpt.
Ik heb striemen op m'n heupen (heel erg zichtbaar in de zomer :( ) van toen ik 14 was heel hard te groeien.
En ik smeerde toen best vaak, want had enorm droge huid van veel onder de douche te staan.
Elke dag sport op school + paardrijden.

Ben dus vrij zeker dat ik striemen ga hebben bij een zwangerschap ... kan ze enkel proberen te beperken;)

Oh: aan degene die een tattoo op ribben hebben: waarom hebben julllie voor linker/ rechterkant gekozen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:41

Ik neem rechts omdat ik links al eentje op mijn pols heb :+

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:44

@ DeadxStar, nee hij is niet van mij hoor! Gelukkig!
Ik kwam hem tegen op facebook, tattoo is naar het schijnt ondertussen gecoverd (nu ja, er is gewoon iets anders overgezet want het was echt té erg!)

Loop daar mee rond!

@ Ayasha, naar de jouwe ben ik wel eens écht benieuwd!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:45

Ik ook :j Ben benieuwd hoe hij uit komt, ik heb alleen geen idee hoeveel geld ik moet meenemen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:47

Die van mij gaat links komen .... rechts zit namelijk een litteken van 10 cm :+

Ayasha , mooi die feniks!

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:00

hier nog een ik heb mijn een ongeluk gesmeerd maar je kan het niet helpen als je kind enorm hard groeit en de kilos er aanvliegen echt je wil niet weten hoe mijn buik en borsten er uit zien ;)
het rekt zo ie zo gewoon uit en de vraag blijft of t weer mooi strak wordt en ik heb maar 1 kind gehad dus ik zou vrouwen ook echt afraden om het op hun buik te laten zetten .

Optiwolk schreef:
DeadxStar schreef:

Niet echt noodzakelijk dat smeren helpt.
Ik heb striemen op m'n heupen (heel erg zichtbaar in de zomer :( ) van toen ik 14 was heel hard te groeien.
En ik smeerde toen best vaak, want had enorm droge huid van veel onder de douche te staan.
Elke dag sport op school + paardrijden.

Ben dus vrij zeker dat ik striemen ga hebben bij een zwangerschap ... kan ze enkel proberen te beperken;)

Oh: aan degene die een tattoo op ribben hebben: waarom hebben julllie voor linker/ rechterkant gekozen?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:07

Ayasha schreef:
Carefull what you wish for Deadxstar :+

Hahaha :P Vrees wel een beetje voor de binnenkant van mn bovenarm.. :=

Kunnen ze je geen richtprijs geven? Das wel zo handig haha. Dat heb ik ook gevraagd, ik wist het ook echt niet.. Ik denk dalijk neem ik bijvoorbeeld 300 mee, is het 400 ofzo :P

@ apincy: Achja, als iemand het mooi vind waarom niet :D Dan kan je net zo goed helemaal geen tattoo's nemen ivm rimpels enzo :P Wordt er ook niet mooier op..
Ik zie het tegen die tijd wel, heb er ook 1 op mn buik, sowieso smeren, en hopen dat ik hetzelfde heb als mn mams ;) Haha :D

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:11

ja das waar maar goed als er nog niks staat heb je nog de keus
hopelijk wordt t weer mooi strak bij mij en kan ik er als nog een laten zetten want vind 1 kind genoeg en idd we worden hopelijk allemaal oud en rimpelig alleeen de ene plek rimpeld meer als de andere :+ en anders maar gewoon met een strijkijzer de boel weer glad trekken :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:17

apincy schreef:
hier nog een ik heb mijn een ongeluk gesmeerd maar je kan het niet helpen als je kind enorm hard groeit en de kilos er aanvliegen echt je wil niet weten hoe mijn buik en borsten er uit zien ;)
het rekt zo ie zo gewoon uit en de vraag blijft of t weer mooi strak wordt en ik heb maar 1 kind gehad dus ik zou vrouwen ook echt afraden om het op hun buik te laten zetten .

niet alle vrouwen willen kinderen :+