Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jasminds schreef:@xSOULSISTER haha ja ik moet het met men eigen haar ook doen anders ziet het er echt niet uit ... Maar deed het volgens haar dan ook iets aan het haar zelf? Want het zijn clips ...
_Lot_ schreef:Jasminds schreef:@xSOULSISTER haha ja ik moet het met men eigen haar ook doen anders ziet het er echt niet uit ... Maar deed het volgens haar dan ook iets aan het haar zelf? Want het zijn clips ...
Ik heb mijn extensions een tijd geleden gewassen met zilvershampoo, daarna zat er een paarse gloed overheen die ik er niet uit kreeg.
Na het keer op keer te wassen was het uiteindelijk grijsachtig. Voor mij een slechte ervaring dus
Jasminds schreef:Me die flits zijn ze net rood!hoe heb je ze gedroogd? Van 'de wind' of föhn? Ben benieuwd om ze in te zien!
Ben heel de voormiddag bezig geweest met zilver-shampoöen (), drogen en stylen en ze zijn nu echt top van kleur! Mijn eigen haar heeft wel nog highlights die iets lichter zijn, maar de rest heeft nu exàct hetzelfde kleur als de extensions!
[im g]http://img16.imageshack.us/img16/6568/extensionsu.jpg[/img]
(Mijn arm ziet er heel heel heel raar uit op de foto maar goed daar gaat het hier niet over)