Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasminds

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 21:21

Ok dan ga ik dat eerst is proberen! Tnx voor jullie reacties meiden! :)

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 23:30

Het lijkt te lukken! :)
ik heb daarnet de zilvershampoo in één lok tien minuten laten inwerken, dat deed nog niet veel maar na nog een klein half uurtje weken komt er echt verandering in! Ze lijken nu echt in de buurt te komen van mijn eigen haar. Ik heb er een andere lok naast gehangen en het verschil is echt treffend!
Ik wacht nu juist het daglicht af om de rest ook te doen, om zeker te zijn dat ik niet gewoon zie wat ik wil zien :')

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 00:09

Hierbij de foto's van mijn luxies.
Afbeelding
Hier zie je bij de 4 clip dat die duidelijk in het midden haar is verloren, dit is bij de andere 4 clip ook zo.

http://imageshack.us/photo/my-images/710/sam0678n.jpg/
vriendin staat niet zo heel charmant op deze foto :')
links 2 clips en rechts de 3 clips.

Plaats overdag wel even andere foto's van de anderen ben nu erg moe maar even om een voorbeeld te geven.
De luxies zien er ook al niet meer uit terwijl ze nog ruiken zoals ze uit de verpakking komen, ik ze nog nooit gestijlt of gekruld heb of er iets in heb gedaan. Heb ze minder als 10 keer gedragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 00:20

Wat sonde kaas!

Ik hoop dat mijn extensions morgen binnen komen. Anders kunnen we ze donderdag niet zetten hihi.

Ben best een beetje zenuwachtig of de kleur wel juist is omdat mijn haar pertinent niet geverfd wordt!

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 09:36

Jasminds schreef:
@xSOULSISTER haha ja ik moet het met men eigen haar ook doen anders ziet het er echt niet uit ... Maar deed het volgens haar dan ook iets aan het haar zelf? Want het zijn clips ...

Ik heb mijn extensions een tijd geleden gewassen met zilvershampoo, daarna zat er een paarse gloed overheen die ik er niet uit kreeg.
Na het keer op keer te wassen was het uiteindelijk grijsachtig. Voor mij een slechte ervaring dus :Y)

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 10:01

*\o/* Mijn luxy's zijn vrijgegeven door de douane! *\o/* Gisterenavond zie ik...die zal ik morgen dan wel ontvangen denk ik zo :D
Nu mijn krultang nog....

Kaas: Ik ben benieuwd wat voor reactie je van luxy krijgt

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 10:35

Is het niet dat ze door het dragen een beetje slag in is gekomen? En dat het haar daardoor openstaat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 11:07

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 11:11

Kaas_ heb je ze al eens gewassen?

Tip trouwens als je de nederlandse track en trace van je pakketje wil weten : https://twitter.com/#!/PostNLWebcare ik had met een half uurtje antwoord. Scheeld weer eindeloos in de wachtrij hangen + het is gratis. Mijn luxy's komen zelfs vandaag al als het goed is!!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 11:13

Bij mij zit er niet zoveel meer haar aan dan op je foto, heb ook zo stukjes uit maar mijn luxy's geven geen haar af. Wel zonde dat de kwaliteit zo slecht is na tien maal dragen, hopelijk gebeurt dat niet bij mij.
Ben benieuwd wat ze erop zeggen!
Maar als ik de verhalen soms lees op facebook denk ik dat er soms minder kwaliteits extensions tussen zitten.

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 11:20

Ik heb ook nog even goed naar je foto's gekeken maar ik heb ook niet het idee dat ze zoveel schelen met die van mij qua dikte..... Maar ik zal vanavond even foto's maken. Ik denk dat als je ze deze foto's stuurt dat ze je aanraden om ze even te wassen en er een goede conditioner of masker erin te doen.

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 11:56

_Lot_ schreef:
Jasminds schreef:
@xSOULSISTER haha ja ik moet het met men eigen haar ook doen anders ziet het er echt niet uit ... Maar deed het volgens haar dan ook iets aan het haar zelf? Want het zijn clips ...

Ik heb mijn extensions een tijd geleden gewassen met zilvershampoo, daarna zat er een paarse gloed overheen die ik er niet uit kreeg.
Na het keer op keer te wassen was het uiteindelijk grijsachtig. Voor mij een slechte ervaring dus :Y)

Daar was ik ook bang voor vandaar dat ik het met één lokje probeerde :j Hier heb ik het gelukkige niet ... Ik hoop dat dat voor de rest nu ook geldt :=

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 12:36

@Kaas misschien zeg ik iets doms maar heb je al geprobeerd met ze voorzichtig te fönen op de koudste stand? Dan is die slag er misschien uit, het lijkt er inderdaad zo uit te zien dat ze door de slag wat gapen ... Kan onduidelijker zijn op de foto ook he.

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 13:45

En ik heb mijn nieuwe ook binnen *\o/* de off black is echt een hele mooie diepdonkerbruine net geen zwarte kleur precies wat ik in mijn hoofd had dus ik ben er erg blij mee!!! En volgens mij ook een perfect match met de haarverf die ik al had gekocht... De nieuwe verpakking vind ik wel echt een verbetering!

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 14:10

daar ben ik wel heel benieuwd naar, die off-blacks (heb al veel getwijfeld om mijn haar ook is in die kleur te verven :D ) Dus: foto als je klaar bent?? :)

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 14:45

Dat zal ik van het weekend even doen :j

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 18:34

Mijn luxy's wel net gewassen en behandeld met een masker.
Ik heb de grote 4 clip en de kleine 4 clips ff op de foto gezet:

grote:
Afbeelding

Kleine..
Afbeelding

Edit : lekker scherpe foto's maar het gaat om het idee :P batterij was leeg dus het moest ff snel....

En nog een aanvulling: Net mijn nieuwe set helemaal uitgepakt en die vertoont dezelfde "gaten" als die van Kaas_ komt door de manier waarop ze verstuurd worden. Kwestie van wassen :j

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 20:16

Me die flits zijn ze net rood! := hoe heb je ze gedroogd? Van 'de wind' of föhn? Ben benieuwd om ze in te zien! :)

Ben heel de voormiddag bezig geweest met zilver-shampoöen ( := ), drogen en stylen en ze zijn nu echt top van kleur! Mijn eigen haar heeft wel nog highlights die iets lichter zijn, maar de rest heeft nu exàct hetzelfde kleur als de extensions! :j

Afbeelding

(Mijn arm ziet er heel heel heel raar uit op de foto maar goed daar gaat het hier niet over :') )

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 20:20

Mooi zo die kleur jasminds! Je ziet idd geen verschil!

Kaas: ik vind t heel erg meevallen, zo zien de mijne er ook uit! Alleen als ik die van mij borstel komt er geen haar mee (of sporadisch 1 of 2 als ik te ruw borstel)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 20:22

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook veel erger had verwacht! Ik zie nergens gaten?

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 21:32

Jasminds schreef:
Me die flits zijn ze net rood! := hoe heb je ze gedroogd? Van 'de wind' of föhn? Ben benieuwd om ze in te zien! :)

Ben heel de voormiddag bezig geweest met zilver-shampoöen ( := ), drogen en stylen en ze zijn nu echt top van kleur! Mijn eigen haar heeft wel nog highlights die iets lichter zijn, maar de rest heeft nu exàct hetzelfde kleur als de extensions! :j

[im g]http://img16.imageshack.us/img16/6568/extensionsu.jpg[/img]

(Mijn arm ziet er heel heel heel raar uit op de foto maar goed daar gaat het hier niet over :') )

Wauw mooie haarkleur zeg!

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 22:58

Ik zal even duidelijkere foto's maken ook als ik ze in heb, er zitten namelijk toch echt wel gaten in helaas. Ik heb ze vandaag in gehad voor 2 uur en er zijn 60 haren uitgevallen. Van luxies heb ik de tip gekregen om ze te behandelen met een masker. Ben benieuwd of de haaruitval dan stopt want ik lijk net een labrador met al dat haar op mijn kleding enzo.

xxliesjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:01

Hoi allemaal,

Ik lees hier af en toe mee omdat ik het leuk vind om de voor en na foto´s te zien :D
Een vriendin van mij heeft ook een hairextension salon aan huis.
Misschien is het wel iets voor jullie ;)

http://www.diamondhairextensions.vpweb.nl

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:42

Jasminds: ik heb ze gewoon op een handoek laten drogen, voor fohnen ben ik te lui :') Als tussen mijn berichten op luxy zoekt vind je wel een paar foto's :j

Ik heb mijn haar toch vanavond nog even geverfd en mijn nieuwe set al gedragen, ik ben er helemaal blij mee!! Maar morgen toch maar even wassen. Ik heb die van een vriendin net ook maar even ontvoerd, die is niet zo van de verzorgende producten en dat is te zien dus daar kan ik mooi mijn nieuwe masker ook even op uitproberen. Wel eens goed om te zien dat een paar goeie producten echt veel verschil kunnen maken om je extensions mooi te houden, vooral een heat protector!

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 00:21

Jeeeeeej ook mijn luxies zijn binnen. :D
Ook bij mij inderdaad aardig wat haartjes die al los zaten en dus niet helemaal goed vast waren gezet blijkbaar.
Ach ben dr nog niet heel erg bezorgd over, morgen eerst maar eens rustig uit borstelen..

Ben dr wel echt super blij mee en de kleur komt volgens mij aardig in de buurt bij mn eigen haar.
Zal morgen een foto maken om te showen :D
Wat voor masker gebruik jij er voor dan Tootz?