Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lafayette schreef:Goedemorgen iedereen,
Zit weer op school maar wel wat opstart problemen. Wel wat spierpijn van gisteren de eerste keer lopen.
Ga vanavond een uurtje aquasporten. En morgen weer hardlopen. Ik ben wel bang dat ik morgen zoon spierpijn nog heb dat ik het hardlopen niet zo
Ik doe van te voren wel ontbijten omdat ik ook echt brandstof nodig maar wacht wel een half uurtje voordat ik begin.
Groetjes
Dit was mijn eerste les gericht op de Academische Rijkunst aan de hand. Shagoya kreeg een kaptoom om en je werkt met een zweepje, als aanwijsstok. We hebben eerst op de volte gewerkt, waarbij ze haar binnenachterbeen moest ondertreden en later hebben we aan de lengtebuiging gewerkt. Waarbij ze moet leren voorwaarts/neerwaarts te lopen en daarbij stelling moet leren houden. Ze vindt het nog best moeilijk volgens haar eigenaresse maar wat ik zag was een paard dat echt al heel wat heeft geleerd. Uiteindelijk zijn we ook op de lange zijde hier mee bezig geweest en hebben we de schouderbinnenwaarts en de travers erbij gepakt. Ook dat deed ze echt goed! Mijn eerste keer dat ik zelf mee heb gewerkt aan de travers! 

pfff eindelijk heel even tijd om achter de kompu te kruipen en te bokken. Kids zitten voor de TV, zijn ook de hele dag in de weer geweest. En een uur zwemles is best vermoeiend voor die kleintjes.
1 ding weet ik zeker, ik heb er een hekel aan
Ik loop liever 30 tot 45 min achter elkaar.
Maar dat heb ik m niet gesmst
Alhoewel hij geen hekel heeft aan koken, alleen daar neemt hij ruim de tijd voor, dus hij is de weekend kok. Dan is ook de keuken kompleet ontploft

ff oefenen nog 
)
. Heb als beloning het blad Runners gekocht!
Loop meestal zo'n 5 minuten in en uit, gewoon wandelen, want op de heenweg kan de hond dan even haar 'behoefte' doen.

Petje af hoor, geen beroep voor mij, zou er helemaal
van worden
En krijg je een andere pc? Wel leuke baan dus!
Manlief was precies op tijd, heb 'm gezegd wat we aten (Pangasiusfilet met een mix van wortels, broccoli en bloemkool en patatjes uit de Actifry). Ook gezegd waar hij het kon vinden en toen lekker gaan lopen. 25 min, 4.1 km, heen wind tegen, terug windje mee, over de dijk met het ondergaande zonnetje. Door de nevel/mist helaas de zon niet in het water zien zakken maar heerlijk die oranje bol aan de horizon. Super gelopen, lekker rustig en bij terugkomst zo aangeschoven en lekker gegeten. Kopje koffie, douche en naar Zorro.

WenK schreef:Kweenie