Renee schreef:Dit is een hele fijne tutorial, wat ik zou doen om er een groene smokey eye van te maken is die lichte glimmende oogschaduw (op het bewegende ooglid) vervangen voor een licht groene en dan in de arcadeboog een donkergroen. Wat je nog meer kan doen is het zwarte potlood vervangen voor een groene en dan wel een hele donkereZo'n slap hangend geval heb ik ook (alleen dan maar bij 1 oog) om dat bij te trekken maak ik het lijntje boven me ogen smaller zo dat je die als mijn oog open staat in zijn geheel ziet. Ook je primer niet vergeten anders trekt al je make-up in je plooi.
Primer moet ik even halen dan

Acradeboog, dat is toch dat stuk onder je wenkbrauw, wat bij mij zeg maar dik is?
Om mijn ogen meer open te laten lijken, moet ik dan mijn wenkbrauwen niet in een andere vorm epileren?

Let verder niet te veel op me, want mooi is anders.
Maar ik denk dat ik mijn wenkbrauwen meer in een boogje moet epileren ?
Ik werd wel vaak met 2 kleuren
, wit/roze, en wit, grijs achtig naar paars toe...Mja ben niet zo'n durf al haha.

met iets minder pigment dus..
Maar in theorie lijkt het me niet heel goed werken daar een concealer best vettig is, en het dan juist in de plooitjes gaat ophopen. net als ee cream-oogschaduw. En een oogschaduw primer is juist op basis van siliconen. Zijn echt twee heel verschillende dingen 
maar ik kreeg best leuke complimentjes. Dus ja je kan er maar op 1 manier achter komen: proberen
Het is me zo weer een stuk duidelijker.
Dat is behoorlijk prijzig. Wel een erg goed merk. 

, zou het wel graag willen.