maar naast de pijntjes af en toe ben ik nog altijd zielsgelukkig met het resultaat! Pc zelf is ook helemaal trota op zijn creatie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar naast de pijntjes af en toe ben ik nog altijd zielsgelukkig met het resultaat! Pc zelf is ook helemaal trota op zijn creatie
even afwachten dus. Hopelijk schiet het dan wel weer op met genezen. Andere kant was na 1.5 week a 2 weken dicht dus laten we hopen dat de andere kant straks ook sneller en beter kan genezen.
verder erg blij met resultaat. Elke avond gaan verbandjes af en bh uit en slaap ik gewoon in een wijd shirt. Met bh jeuks het zooo erg door beschadigde huid. Daarom maar zonder. Is best fijn! En mocht slapen zonder bh nu

slakkenrace schreef:Durft er iemand hier voor/na foto's te plaatsen?
Niet in je naakie natuurlijk (dat lijkt me iets te openbaar), maar of het veel verschilt qua eerste indruk van veraf met gewoon kleren aan. Is er iemand ook echt kledingmaten op achteruit is gegaan? Bij mijn zusje was het verschil gigantisch!
slakkenrace schreef:Durft er iemand hier voor/na foto's te plaatsen?
Niet in je naakie natuurlijk (dat lijkt me iets te openbaar), maar of het veel verschilt qua eerste indruk van veraf met gewoon kleren aan. Is er iemand ook echt kledingmaten op achteruit is gegaan? Bij mijn zusje was het verschil gigantisch!
echt zo'n verandering.
En bedankt voor je info. BMI van 25, dan mag ik max 65 kg wegen, slik, mijn streefgewicht is 75 kg en dat lijkt al enorm ver weg. 
) nog 6,7kg van mijn streefgewicht...