Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als we iets kunnen doen qua afleiding ofzo moet je het zeggen hoor... Praktisch kan ik helaas niets betekenen, maar leef met je mee...
Wat een narigheid. En zoals je het beschrijft in het topic, krijg er gewoon kippenvel van. Zo herkenbaar. Ik hoop dat deze nare tijd snel achter de rug is. Die onzekerheid is verschrikkelijk...
Wel zwaar reuma patient en door alle medicatie waren zijn nieren ook aangetast. Dat hij niet oud zou worden was bekend maar had toch wat langer van 'm willen genieten dan nu het geval is. Tsjaa, that's life. Het was alleen wat hectisch destijds, woonden net 1 week in ons nieuwe huis, en de dag voor het overlijden was de jonste 1 jaar geworden. 
Veel te jong allebei.
Wij weten precies wat hij heeft en het gaat heel erg goed en dat is juist waar ik zo bang voor ben
Wanneer komt die tijd dat het weer heel slecht gaat want dat die komt dat is zeker. 
Ik hoop dat je moeder snel opknapt! Sterkte meid!
Net een ooh zo saaie conference meeting gehad.
Manlief komt mij van het werk halen, terwijl hij thuis kookt, kan ik een klein rondje hollen. Vanavond een lekker rustig avondje voor de boeg, morgen lekker VIP shoppen in V&D.
Drukke dag morgen, vandaar vanavond maar even lopen, anders komt het er weer niet van.

Ga toch morgen na het werk proberen.

Moet echt opletten dat ik niet te veel vet binnen krijg want ik heb echt het idee dat dat een grote boosdoener is. Later op de avond ging het dan ook weer beter
Maar er zitten wel gewoon spekjes door, dat moet, dat hoort gewoon in de boerenkool