[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:52

Ik heb mijn bericht nog ge-edit, voor je erover heen leest. :P Plastic zal wel acryl zijn en dat gaat niet zo goed met vaseline. Ik zou dus glijmiddel of olie halen.

Ik weet niet waar jij je spulletjes koopt maar op de sites waar ik bestel krijg je bij je dingen altijd de O-ringen erbij. Je kunt ze ook los bestellen op die sites geloof ik.
Edit: https://www.alloverpiercings.nl/categor ... s/o-ringen hier bijvoorbeeld. Die ringetjes onderaan, zwart of doorzichtig. Meestal krijg je er gewoon zwarte bij als je een sieraad besteld.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:56

Fiffill schreef:
Ik heb mijn bericht nog ge-edit, voor je erover heen leest. :P Plastic zal wel acryl zijn en dat gaat niet zo goed met vaseline. Ik zou dus glijmiddel of olie halen.

Ik weet niet waar jij je spulletjes koopt maar op de sites waar ik bestel krijg je bij je dingen altijd de O-ringen erbij. Je kunt ze ook los bestellen op die sites geloof ik.
Edit: https://www.alloverpiercings.nl/categor ... s/o-ringen hier bijvoorbeeld. Die ringetjes onderaan, zwart of doorzichtig. Meestal krijg je er gewoon zwarte bij als je een sieraad besteld.

Ik mag niets kopen via sites dus ik ga zelf naar de winkel. Vrijdag moet ik terug naar de stad (rapport halen, spannend) en dan kan ik even binnengaan en vragen of ze die ringetjes ook apart verkopen.

Welke sites gebruik je dan, even kijken kan toch geen kwaad :) .

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:58

Bovenstaande site is heel fijn en betrouwbaar, ik heb er regelmatig besteld en als je (doordeweeks, zondag komt er geen post) voor 4 uur besteld heb je het de volgende dag al binnen.
http://www.bodyartforms.com/index.asp heeft ook heel veel dingen maar dat komt wel uit Amerika en duurt ook 'n tijdje voor het binnen is, maar ze hebben wel een leuk aanbod (en je krijgt een hele zooi gratis O-ringen bij je bestelling, altijd handig want ze raken makkelijk kwijt bij mij :7 ).

Morrow_Less

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:01

Ok dus even op een rijtje zetten :
- altijd per mm gaan (maar wat dan als er maar zijn waar het pas bij 2 is want ze hebben me vertelt dat het van 6mm meteen naar 8 gaat en dan 10 ......)
- olie gebruiken bij acryl en glas
- ringetjes kopen zodat ik niet hoef door te duwen zodat ze blijven zitten.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:04

Toen ik op 6mm zat had ik idd als volgende een 8mm taper, maar ik heb gewoon eerst tot halverwege gestretcht (7mm dus ongeveer, iig tot het punt waarop ik 'm pijnloos erin kon duwen) en 'm met O-ringen vastgezet, en uiteindelijk verdeeld over een paar dagen rustig verder gestretcht. Duurt wat langer, maar het is pijnloos en zonder bloed/scheurtjes. Ik gebruik zelf altijd rechte tapers en niet van die krulletjes (heb er één), die vind ik zelf niet zo fijn want als ik m'n haar los heb blijft het altijd haken aan die krul. Of m'n sjaal hangt erin vast, ook niet handig.
Ik heb jojoba-olie dat werkt ook meteen verzorgend, mijn vriend had vroeger ook stretches en die had gewoon een flesje vitamine-e olie (lijkt op elkaar), kun je kopen bij de Tuinen en de Kruitvat ed. volgens mij ook wel. Glijmiddel werkt ook goed. Vaseline kan het oppervlak van acryl beschadigen waardoor het stroef wordt en dat stretcht juist minder goed natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 01-02-11 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:08

Fiffill schreef:
Toen ik op 6mm zat had ik idd als volgende een 8mm taper, maar ik heb gewoon eerst tot halverwege gestretcht (7mm dus) en 'm met O-ringen vastgezet, en uiteindelijk verdeeld over een paar dagen rustig verder gestretcht. Duurt wat langer, maar het is pijnloos en zonder bloed/scheurtjes. Ik gebruik zelf altijd rechte tapers en niet van die krulletjes (heb er één), die vind ik zelf niet zo fijn want als ik m'n haar los heb blijft het altijd haken aan die krul. Of m'n sjaal hangt erin vast, ook niet handig.
Ik heb jojoba-olie dat werkt ook meteen verzorgend, mijn vriend had vroeger ook stretches en die had gewoon een flesje vitamine-e olie (lijkt op elkaar), kun je kopen bij de Tuinen en de Kruitvat ed. volgens mij ook wel. Vaseline kan het oppervlak van acryl beschadigen waardoor het stroef wordt en dat stretcht juist minder goed natuurlijk.

Ok dan ga ik het zo proberen en nu terug starten van oorbel formaat en 1.6 als ze genezen zijn.
Ik vraag me af of ik ooit aan de 12mm kom die ik zo graag wil :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:10

Vast wel :j als je niet te snel wilt gaan en met beleid stretcht moet dat wel lukken. Bij de een gaat het nu eenmaal makkelijker dan bij de ander, sommige mensen moeten hun oren echt weer een maand laten rusten en anderen (zoals ik) kunnen wat sneller gaan. Maar te snel is nooit goed.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:14

Oke echt bedankt voor de info en ik zal je laten weten hoe het gaat als je dat wil :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:15

Is goed hoor je kunt altijd in het topic blijven posten natuurlijk. :)

Ik heb overigens weer nieuwe plugjes besteld waaronder een paar gemaakt van edelsteen, moet zeggen dat ze heerlijk zitten! Je voelt niet eens dat je ze in hebt. Fijn materiaal.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:18

Fiffill schreef:
Is goed hoor je kunt altijd in het topic blijven posten natuurlijk. :)

Ik heb overigens weer nieuwe plugjes besteld waaronder een paar gemaakt van edelsteen, moet zeggen dat ze heerlijk zitten! Je voelt niet eens dat je ze in hebt. Fijn materiaal.

Haha kon ik maar zeggen dat ik ze niet voelde :D
ik denk dat het er hele mooie zijn, want edelstenen is toch echt mooi materiaal :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:22

Ja ben er blij mee, maar mag van mezelf voorlopig even niks bestellen, slecht voor de portemonnee. :') Vind glas ook wel fijn trouwens, maar vind dichte plugjes sowieso mooier. Al vind ik mijn uiltjes van acryl gewoon superschattig. :D

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:25

Uiltjes? :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:27

Ja deze. :D

Afbeelding

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:31

OOOHHHH dat is nu echt zo schattig !!!!!! :P
Zo die lieve grote oogjes en dat kleine snaveltje :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:32

Haha ja ik vond ze ook erg leuk. Komen van die Amerikaanse site die ik gaf.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:36

Ja want zo iets heb ik hier nog niet gezien :)
Seg vraagje, heb je ook md's met een bolletje. Ik heb al zo veel vormen gezien kegeltjes, sterretjes, gewone platte.
Ik wil echt namelijk zo graag bolletjes.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:46

Oke, die uiltjes zijn echt lief. :D

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:50

Die zijn lieeef!

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:51

Ohh Fiffill die uiltjes zijn echt cute! :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:52

Ja leuk zijn ze hè. <3 Heb er al meerdere opmerkingen over gehad als ik ze droeg.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:53

Uiltjes zijn zó ontzettend leuk :D

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:09

hoe groot zit je nou fiffill?
en, die uiltjes zijn leuk idd!

ik heb edelstenen plugs, maar het is me verschrikkelijk..
ben de eerste avond er al gelijk 1 kwijt geraakt..
doe mij maar hout ;)

moet er wel bij zeggen , door aan de tunnel trekken wat af en toe fijn voelt is de tunnel al tot ik denk 12 mm gerekt.
kijk daar dus erg mee uit!
als je niet groter wil tenmintste

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:10

8mm en ik ga niet groter. :) Wat voor edelsteen had jij? Ze blijven hier gewoon goed zitten.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:12

wie van jullie heeft er hier plugs en meerdere oorbel gaatjes?

ik had een paar dagen geleden bijna nog 2 gaatjes erbij := moest mezelf echt op mn vinger tikken want die ik nu heb zijn nog niet geheel genezen _O-

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:12

kan ook aan de edelsteen zelf liggen (onyx.)
heb vaker gehoord (klinkt misschien raar als je sceptisch daar in bent.) dat onyx niet goed op het lijf te dragen is!
en dat blijkt dus maar weer waar te zijn!
jammer maar hellaas :)

Edit @ DQ

ik :)
ik heb er nog 1 naast zitten, past prima! (kijk in profiel)
heb het 3de gaatje wel dicht laten groeien , maar had eigenlijk niet gehoeven ;)