Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 08:50

3!!! denneappels :oo Geen wonder dat ie zo ziek was :(:)
Je hebt van die pilletjes die helpen overgeven toch? Is dat niks voor m? Maar daar voelen ze zich ook erg beroerd van geloof ik.

Ik heb gisteren niet meer de kans gehad om te gaan rennen, jammer genoeg ^) Hadden uitleg bij de fitness, dus wel 5 min gefietst, 5 min geroeid en 5 min ge'crosstraint' en daarna wat krachtoefeningen om de apparaten te leren kennen.
Ook lengte, gewicht, vetpercentage etc gemeten. Dat zat eigenlijk wel heel goed (25,1%) dus dat is wel weer mooi :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 08:54

Ja, en het is een Jack Russel... :o

Die pilletjes maken het alleen maar erger. Het beste helpt het als je hem (cru genoeg) wat brokjes ofzo geeft, dan moet ie harder z'n best doen met overgeven en dan komen ze mee. 2 jaar terug lukte het hem dus niet om die dennenappel (en kastanje) er zelf uit te werken wat resulteerde in een (veel te dure) operatie.
Zodra hij "leeg" is voelt ie zich ook meteen weer het heertje hoor...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 08:54

Ik wil dat ook wel eens een keer, dat vetpercentage meten :j
Ben wel nieuwsgierig

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 09:02

Goedemorgen dames!
Hier in het hoge noorsen is het mega mistig!

Zou gister lopen, maar mijn planning liep iets anders, dus vanmiddag maar even een rondje rennen. Hoop een kilometertje of 8 te kunnen doen. Volgende week ga ik de noorder fitrun lopen, 7,5 km. Dat moet goedkomen.
De eerste keer dat ik een "wedstrijdje" ga lopen.
Het leuke is dat de opbrengst van deze run naar de kinderafdeling van het medisch centrum Leeuwarden gaat! Dat vind ik nog een goed doen om voor te hollen!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 09:03

Goed doel hoor :j

Al mijn dagen lopen anders dan de planning :')

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 09:44

Wat zielig voor je hondje, WenK! :(:)

Ik woon ook in het noorden, maar hier geen mist te zien, Klotshiduj!

Ik ga straks ook weer aan de ren (als mijn renkleren droog zijn!) ! :) Na dit loopje ga ik het de aankomende week maar een beetje rustig aan doen... De 6.4 kilometer hebik nog niet geoefend om deze volledig achter elkaar aan te rennen :7 Maar net als met de Ladiesrun - toen had ik de 5 kilometer ook nog nooit achter elkaar gerend - denk ik dat het me wel gaat lukken. (of heel misschien dat ik zondag een rustig proefloopje ga proberen van 6.5 kilometer).
Ik merk dat ik even voorzichtig aan moet doen met alle enge gewrichten. Knieën gaan redelijk goed, alleen krijg ik nu last van andere pijntjes. Volgens ben ik gewoon niet gebouwd om hard te lopen!!

Morgen komt de allereerste eigenaar van mijn paard langs! Ik vind het erg leuk, maar ook erg spannend. Inmiddels is mijn vriendje alweer 23 jaar oud en deze eigenaar heeft Mirk is zijn jonge jaren gehad. Ik vind hem er nog erg knap uit zien en hij gedraagd zich ook nog niet als een oud mannetje, maar tuurlijk heeft hij wat ouderdomsverschijnselen. De kuilen boven zijn ogen kan je bijna een knalrode kauwgombal instoppen :+ en zijn benen zitten zulke lange haren op dat het meer op een albinofries lijkt :7 Maar goed, ik wil het er ook niet afscheren omdat het natuurlijk wel een functie heeft zo voor de winter! :)
Dus na het rennen ga ik snel naar stal om Mirk weer proberen wit te krijgen :)
Laatst bijgewerkt door Mirkim op 01-10-10 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:01

Moge!
Jemig, wat een enorme rokers hier zeg! :oo En wat goed van jullie dat je gestopt zijn!
Ik heb vroegah ook wel gerookt, maar toen was ik nog pubertje en ging na de havo naar het CIOS en in het laatste jaar stond ik op een maandag alleen op het station te roken en toen dacht ik ineens: Het is wel goed, ik kap ermee! En zo gezegd, zo gedaan.
Heeeeel af en toe (echt eens in de 2 jaar ofzo) nog wel eens een sigaretje, maar dan wordt ik gelijk hyelemaal draaierig en weet ik gelijk weer waarom ik toen gestopt ben!

@wenk: Beterschap met je hondje!
@sakk: *schopschop* ;)
@mirkim: Wat leuk dat zij komen kijken! Ben echt benieuwd wat ze van hem vinden nu! Zou hij ze nog herkennen?
@klotshiduj: Loop se vanmiddag! Leuk, wedstrijd van 7,5km!!!
@brittkit: Da's mooi, 25,1%!!! :j Heb dar vogi jaar eens laten doen en toen zat ik echt te hoog. Weet zeker dat ik nu goed zit; ben sindsdien 10kg kwijt. Heb mn abo opgezegd, maar misschien dat ik vraga of ze dát nog een keertje willen doen.
Welke meting had je? Vierpunts?

Zo, heb klokje rond geslapen vannacht...Was ff nodig.
Vanvond LadiesRun 10km, dus moet wel fit zijn natuurlijk. Ben ik helaas niet....Loop nog te snotteren en mn kop knalt uit elkaar van het huilen; zat er gisteravond écht ff doorheen, dus alles eruit. Heel de nacht gejankt; werd met natte ogen wakker....Bah! :(
Straks ff lekker uitwaaien met paard op strand, denk ik. Dat helpt vaak wel.
Dan pannekoeken bakken en eten en rond 17h naar Zoutelande. Start is om 18h.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:22

Judith; Goed zeg, lopen voor het goede doel! Wij lopen voor het RonaldMcDonald huis in Veldhoven met de marathon van Eindhoven volgende week :j

Pfoe, voor een jack is het helemaal veel!
Ik verzamel ook altijd denneappeltjes, maar dan onder mn schoenen :') Die hebben een soort 'gleuf' van een paar cm en daar past zo'n klein denneappeltje dus precies in, na het rennen trek ik dus eigenlijk altijd twee denneappeltjes onder mn schoenen vandaan :+

Vetpercentage meten was dan op de sportschool, met zo'n 'echte' weegschaal die dan zo'n schokje stuurt, dus ook wel met het vet tussen je organen etc zei hij.

Wat leuk dat de oude eigenaar komt kijken Mirkim! Lief dat hij nog steeds interesse toont na zo'n tijd :j
Is zo'n crosstrainer niks voor jou dan om op te trainen? Eigenlijk dezelfde beweging als hardlopen, maar dan zonder de schokken op je knieen en enkels. Gewoon om af te wisselen, eens per week dan ofzo he?

Ik ga vanavond wel rennen, moet toch echt even gelopen hebben, mn hele schema raakt in de war :') Moet nu gewoon alle dagen die ik kan gaan lopen, al red ik het zo ook wel denk ik, maar wil geen risico lopen en wel goed voorbereid zijn :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:35

Jaan :(:) Dat is niet leuk, niet meer aan de hand dan alleen ziekjes toch?

Oh dat wil ik ook wel een keer brittkitt :j Maar geen idee waar ik dat kan laten doen :D Sportschool ga ik nooit heen

Ben druk :n allemaal gekke afspraken moet ik maken :n

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:37

Succes Jaan!! Heerlijk ook om even op het strand uit te leven! Hoop dat het je goed doet

@ Britt, officieel hoor ik nu nog steeds bij de fysio te lopen, alleen liep dit niet meer :n. Ik heb fysio onder begeleiding, maar die man was er vaker niet bij dan wel... Daar stond ik ook vaak op zo'n crosstrainer!

Ik vind het inderdaad ook erg leuk dat ze langskomt! Ben ook benieuwd hoe hij reageert, maar vast weer op zijn Mirkeriaanse enthousiaste manier :+:

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:38

Jawel, wel meer aan de hand dan wat ziekjes, maar da's niet raar en bekend (ben nog steeds herstellende van burn-out, vandaar) Maar blijft altijd weer enorm kút....

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:39

Oh jeetje dikke knuffel dan :(:) Komt allemaal goed :j
Lekker lopen vandaag en jezelf verbaasd doen staan hoor :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:41

:(:) Jaan...

Spannend Mirkim!

Hier nog maar 1 uur en 20 minuutjes werken en dan is het weekend... :D Heb net de bijna-laatste prijzen klaargemaakt voor morgen (:= op werk), nog een paar dingetjes kopen vanmiddag en dan is het weer klaar...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:42

WenK :( Hou es op over weekend.
Ik mag nog gewoon tot half 5.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:44

_O-

Ikke maar tot 12 uur vandaag, ben om 8 uur al begonnen vanmorgen. En het is nog lekker weer ook.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:45

Ja hallooowwwww ik ben ook om kwart voor 8 begonnen hoor :D

Nou ja geeft ook niet, ik heb zoveel te doen en ik ben wederom onrustig.......

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:47

Ohw...

Nou, werk se dan... :j :D

Ik heb m'n werk voor deze week in principe ook af. Moet nog 1 (groeps)mailtje versturen en de afwas doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:49

Jaan81 schreef:
Jawel, wel meer aan de hand dan wat ziekjes, maar da's niet raar en bekend (ben nog steeds herstellende van burn-out, vandaar) Maar blijft altijd weer enorm kút....

Heel herkenbaar... Dikke knuffel meid, en zet em op vanavond! :(:)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:50

Thanks meiden!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:56

Hier ook nog gewoon tot 5! Buh, heb iig geen zin meer :+

Om maar even iets positiefs te zeggen: hebben jullie gehoord van de schoenen6daagse deze week? Morgen is de laatste dag en dat betekent dat je bij de deelnemende winkels 50% korting krijgt op het tweede paar!
Ik ga dus shoppen morgen :9
Op www.schoenen6daagse.nl staat meer info en de deelnemende schoenenwinkels :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 11:02

De afwas :') ???

ik moet nog heel wat mesnen gaan bellen :n
En het is vrijdag dus dat is neit de goede dag, misschien kan ik het beter maandag doen :o

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 11:14

:j De afwas. Ben 3 dagen per week alleen en die andere 2 dagen is er 1 collega. Bij hoge uitzondering komt er eens bezoek, dus een vaatwasser aanschaffen is vrij nutteloos. Doe dus de vaat lekker met de hand... :j :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 13:14

Aloha, mijn weekend is al begonnen *\o/* Ben vrij op vrijdag :D

Gister heel vroeg mijn bed in, ook bijna klokje rond geslapen en vanochtend nadat ik de kids had weggebracht heerlijk gereden op mijn zwarte parel in het ochtend zonnetje. Een heel goed begin van de dag.

Daarna naar het centrum voor een paar boodschapjes en nu thuis. Vanmiddag dochter ophalen uit school en door naar het zwembad, zij zwemmen, mams hardlopen :j

Jaan :(:) soms lucht het op, zo'n huilbui. Denk je wel goed aan jezelf, en duidelijk grenzen aangeven hoor. En succes vanavond +:)+

WenK, leuk zo'n hond, die van ons vreet poep van andere honden en is daar soms ook helemaal ziek van als ze de verkeerde hoop heeft opgevreten :(

Sas, lopen jij ~~}>

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 13:40

Pfff, wat gaan jullie snel, lees het na het weekend even bij.
Hoe is het nu met je Jack WenK? ZO heeft die van ons een keer een stuk basketbal opgegeten. Ze hadden met zijn 2-en de anotomie op een basketbal uitgevoerd. Toen vond die ene het wel welletjes en wilde hem voor zich zelf hebben, waarop de ander zoiets had: euh, deze is van mij!! Wat wij niet gezien hadden is dat hij een stuk had doorgeslikt!! Na een paar dagen zaten wij ook bij de DA, foto's gemaakt en hup de operatiekamer in.

Vanmiddag vertrek ik naar Sunparks 't Loohorst, of zoiets. De hardloopkleding gaat mee, want het is niet alleen een vreet een zuipweekend! :) Tot zondagavond! :wave:

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 14:12

Sakkia! Je avatar!!! :D