Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
franka75 schreef:bedankt voor d dikke knuf zal ik doorgeven. vandaag zou een drain geplaatst worden maar er moest een cardioloog komen voor onderzoeken ze hebben haar vandaag volkomen binnenstebuiten gekeerd. cardioloog komt morgen en zonder dat alles volgens hem ok is om een drain in de lever aan te brengen. Het geval wil dat de afsluiting die is aangebracht wat niet de bedoeling was niet terug te draaien is.... dus eerst de drain als de cardioloog het toestaat vanwege klachten op dat vlak. En dan zo mogelijk de hersteloperatie waar dus een stuk er weer tussen gezet moet worden zodat de lever weer kan functioneren. zo heb ik het begrepen. Al met al heeft ze nog een weg te gaan, met veel pijn. Dus we wachten af hoe het allemaal zal gaan, ik heb een kaarsje aangestoken tijdens een taize viering vandaag.
franka75 schreef:bedankt voor d dikke knuf zal ik doorgeven. vandaag zou een drain geplaatst worden maar er moest een cardioloog komen voor onderzoeken ze hebben haar vandaag volkomen binnenstebuiten gekeerd. cardioloog komt morgen en zonder dat alles volgens hem ok is om een drain in de lever aan te brengen. Het geval wil dat de afsluiting die is aangebracht wat niet de bedoeling was niet terug te draaien is.... dus eerst de drain als de cardioloog het toestaat vanwege klachten op dat vlak. En dan zo mogelijk de hersteloperatie waar dus een stuk er weer tussen gezet moet worden zodat de lever weer kan functioneren. zo heb ik het begrepen. Al met al heeft ze nog een weg te gaan, met veel pijn. Dus we wachten af hoe het allemaal zal gaan, ik heb een kaarsje aangestoken tijdens een taize viering vandaag.
DebjeDopje schreef:@Onassa, helemaal mee eens, zelfs mijn vader zei gister dat hij inziet wat de gevolgen kunnen zijn. Toen ik hem vorige week vertelde over de bloedtest zei hij 'wasda?!' toen mijn moeder het hem in grote lijnen uitlegde zei hij alleen 'oooh..'
Er is niets uit mijn bloedtest uitgekomen, maar ik ben voor de zekerheid wel doorgestuurd. Eigenlijk zou ik naar een kinderarts moeten, maar omdat ik over 2,5 maand 18 wordt, heeft ze me doorgestuurd naar een cardioloog. Aan de ene kant ben ik blij dat ze me serieus neemt, en ik wil natuurlijk ook weten wát er nou aan de hand is, maar aan de andere kant, lyme is zeker niet niks!
Offtopic:
Ik ben echt blij met de tijdelijke vervangster van onze huisarts, ze neemt de tijd voor je en haalt meteen je dossier erbij, ook luistert ze goed en neemt het zekere voor het onzekere. Jammer dat die andere over ongeveer een maand (?) terug is van zwangerschapsverlof..