Ik heb clip ins van Luxy en daar komt echt sporadisch een haar mee. Een keer heb ik er 4 haren in een keer uitgetrokken omdat ik vast zat in een klit en ik (heel dom) keihard aan de borstel trok.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menino schreef:hmmm ik heb net een krultang gekocht, van de kruidvat ...Echt een flutding, had ik wel verwacht want hij was goedkoop... Heb hier wel het een en ander voorbij zien komen... Maar toch, iemand een goede tip
Wil zo'n 38 mm ding
En eigenlijk heb ik niet een heel groot budget
Focussed schreef:Ik weet wel een vriendin van mij wilde hairextensions in Marokko (wij waren daar met zijn allen op vakantie) en ze kreeg echt heel erg lelijk haar (niet te vergelijken met REMY human hair), wat heel erg droog was (vnl aan de punten écht heel droog). Dat kwam ook omdat zij blond was en het haar dus ontkleurt moest worden, want het meeste haar halen ze daar gewoon uit het land en omstreken (= lekker goedkoop). Zij heeft het toen niet gedaan.
Citaat:Ik heb 10 jaar extentions gehad, nu is mijn haar nog dunner geworden en veel
gebroken. Ik heb ooit extentions in turkije laten zetten.
De kappers had alle kleuren blond haar en we maakten met verschillende
tinten de ideale kleur, daarna werd het haar ingezet daarmiddel van een soort
hars die hij met de handen maakten. Het haar was allemaal los en hij maakte
kleine plukken en door de handen in een bakje was te gaan maakte hij
zelf de hars. Er kwam geen hete tang aan te pas of stinkvloeistof. Het was natuurlijk en schitterend, als ik er me ging peuteren dan haalde ik de hars eraf dat deed ik dus ook maar 1x.
Kent iemand die dat ook op die manier kan inzetten?? Heb echt weinig haar. Heb nu weave in het haar was ontzettend kostbaar maar je ziet het zitten. 3 banen en
te hoog ingezet, als ik een staart heb zie je het ook, vreselijk gewoon. Het opsteken kan ik nu ook minder makelijk. Nu valt het haar zwaar en niet
nochelant zoals bij extentions. Nu heb ik dik haar en mijn eigen pony dus niet, bij extentions viel het haar losjes en was het haar een nauurlijke dikte maar het viel
wel altijd losjes en sexy, dt blef het een paar dagen lang na het wassen dus na 3 dagen opnieuw wassen.
Ik kan mijn haar wel kort knippen maar ik ben altijd heel handig met opsteken en gewoon een type voor lang haar.
Wil wel het beste voor het beetje haar dat ik nog heb, alle goede ideeen zijn welkom
groetjes sheila
Citaat:heb het vorig jaar in Turkije laten doen, was wel bang dat ze
nephaar ering gingen zetten maar dat was niet het geval.
Ik heb het voor €150,- laten doen, ze hadden het erin gebrand.
Ik had 150 stuks.
Toen ik het er na een half jaar liet uit halen bij een kapster hier
in Nederland, zei ze dat het er echt netjes ingezet was en dat
m'n haar niet beschadigd was.
Focussed schreef:Ah balen dat beebie dirty blond had!
Op Youtube staat wel een filmpje van Luxy waarin ze alle kleuren naast elkaar houden! Misschien die goed om te laten zien aan je vriendin?
Megansk: Hoezo mag je geen Paypalaccount aanmaken?
Hebben je ouders creditcard? Dan kan je vragen of zij het misschien willen betalen met hun creditcard en dat jij het aan ze terugbetaalt.
Ik weet niet of het heel handig is om het op die manier te doen. Want door de dollarkoers weet je van te voren niet wat er afgeschreven wordt + dat je nog een kans hebt dat de ontvanger invoerrechten moet betalen (rond de 30-40 euro). Dus het exacte bedrag weet je nooit van te voren en kan flink verschillen.