Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:12

Zijn dat clip ins of vaste matten? Zonde zeg! :oo

Ik heb clip ins van Luxy en daar komt echt sporadisch een haar mee. Een keer heb ik er 4 haren in een keer uitgetrokken omdat ik vast zat in een klit en ik (heel dom) keihard aan de borstel trok.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:13

Chance, ik weet me uit het eerste extension-topic te herinneren dat iemand hetzelfde probleem heeft gehad als jij, volgens mij heeft zij daar redelijk wat gezeur mee gehad (weet niet heel zeker of het Balmain was overigens). Maar ja... om nou dat hele topic door te gaan zitten spitten is ook zo wat ;)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:16

Dit vind ik zo snel:
Ik heb inderdaad ge-wel-di-ge ervaringen met Balmain. Ik heb ook erg zacht fijn haar, en Balmain sloot qua kwaliteit het mooiste aan. Het haar bleef ook wel mooi, in de 4e maand werd het wat stugger maar wat wil je.. Het haarde alleen gigantisch uit. Er werd mij nieuw haar beloofd omdat er een productiefout was geweest. Ik daar heen, was het ... vonden blijkbaar wel dat het dun was, want ik kreeg er wel 30 bij. Kapsalon heeft me belachelijk behandelt, Balmain zelf nog gebeld, die wilden me eerst niet helpen tot ik zei dat ik dan andere stappen zou ondernemen. Toen zou de manager me terug bellen, heeft ie nooit gedaan. Kapsalon zou nog laten weten hoe het afliep met de plukjes die ze zouden onderzoeken, nooit weer wat van gehoord. Vreemd, want als ze in hun gelijk stonden mochten ze dat best even laten weten.. Kortom, absoluut geen Balmain meer voor mij, en die kapsalon kom ik ook nooit meer. Ik heb in dit topic al meer verhalen ...

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:21

Die bedoelde ik inderdaad :j

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:34

Ik morgenvroeg meteen naar de kapper... Dank je wel voor het opzoeken van deze reactie.
Vind het ook erg jammer dat er binnen 1 maand nu al zoveel haarverlies heb van de matten en 1 losse extensions van balmain eruit...

Als er morgen geen oplossing komt hierop, dan weet ik voor de volgende keer dat ikgeen balmain meer neem....

edit: Heb net de kapper maar meteen gebeld ik ga om 13:00 even langs om het na te laten kijken en dan geef ik jullie straks wel de update.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:41

Ik heb er 100 in zitten nu. meer had geen zin. Had te weinig lange plukken. het lange haar wat ik had liep te dun uit.
Dus heb nu een verlening van 15 cm maar moet zeker nog 7/8 cm, af geknipt worden.

maar het is wel een mooi stuk voller nu!

Balmain heb ik ook alleen maar slechte dingen van gehoord.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:58

Menino schreef:
hmmm ik heb net een krultang gekocht, van de kruidvat ... :') Echt een flutding, had ik wel verwacht want hij was goedkoop... Heb hier wel het een en ander voorbij zien komen... Maar toch, iemand een goede tip :D Wil zo'n 38 mm ding :P En eigenlijk heb ik niet een heel groot budget

ik heb een dunne krultang van 16 euro, en dat ding doet het echt perfect, stond er echt van te kijken :wow:

nero super mooi! :j

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:21

Focussed schreef:
Krijg je daar geen kamelenhaar :D :D ?

:D nee echt 8-) ik hoorde van een vriendin dat in Turkije de extensions heel goed worden gezet
en dat het meer als de helft scheelt met hier, omdat ik daar toch op vakantie ga was ik benieuwd..

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:35

@sassy4barrel heb eigenlijk meer narigheid gehoord over de extensions daar als goede verhalen.. zeker omdat je daar actief zwemt en dergelijke en ik je kan verzekeren dat je écht een echt haar krijgt daar.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:38

Met het zwemmen : daarom raden ze toch aan op de laatste dag van de vakantie naar de kapper te gaan volgens mij. En echt haar is toch goed. Ik hoorde van die vriendin dan dat heel mooi haar krijgt, netjes ingezet, blijft lang zitten voor weinig geld..

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 14:55

Ik weet wel een vriendin van mij wilde hairextensions in Marokko (wij waren daar met zijn allen op vakantie) en ze kreeg echt heel erg lelijk haar (niet te vergelijken met REMY human hair), wat heel erg droog was (vnl aan de punten écht heel droog). Dat kwam ook omdat zij blond was en het haar dus ontkleurt moest worden, want het meeste haar halen ze daar gewoon uit het land en omstreken (= lekker goedkoop). Zij heeft het toen niet gedaan.

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:09

Ben bij de kapper geweest.

De matten zaten nog allemaal goed vast. Dat haar verlies komt waarschijnlijk van de losse plukken zeg maar.
De matten zagen er ook allemaal netjes uit en kreeg ook complimenten dat ik het netjes bijhield.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:19

Mooi :D
Is dat haarverlies nog op te lossen bij die losse plukjes? Of niet?

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:41

Focussed schreef:
Ik weet wel een vriendin van mij wilde hairextensions in Marokko (wij waren daar met zijn allen op vakantie) en ze kreeg echt heel erg lelijk haar (niet te vergelijken met REMY human hair), wat heel erg droog was (vnl aan de punten écht heel droog). Dat kwam ook omdat zij blond was en het haar dus ontkleurt moest worden, want het meeste haar halen ze daar gewoon uit het land en omstreken (= lekker goedkoop). Zij heeft het toen niet gedaan.

Deze vond ik op een ander forum :
Citaat:
Ik heb 10 jaar extentions gehad, nu is mijn haar nog dunner geworden en veel
gebroken. Ik heb ooit extentions in turkije laten zetten.
De kappers had alle kleuren blond haar en we maakten met verschillende
tinten de ideale kleur, daarna werd het haar ingezet daarmiddel van een soort
hars die hij met de handen maakten. Het haar was allemaal los en hij maakte
kleine plukken en door de handen in een bakje was te gaan maakte hij
zelf de hars. Er kwam geen hete tang aan te pas of stinkvloeistof. Het was natuurlijk en schitterend, als ik er me ging peuteren dan haalde ik de hars eraf dat deed ik dus ook maar 1x.
Kent iemand die dat ook op die manier kan inzetten?? Heb echt weinig haar. Heb nu weave in het haar was ontzettend kostbaar maar je ziet het zitten. 3 banen en
te hoog ingezet, als ik een staart heb zie je het ook, vreselijk gewoon. Het opsteken kan ik nu ook minder makelijk. Nu valt het haar zwaar en niet
nochelant zoals bij extentions. Nu heb ik dik haar en mijn eigen pony dus niet, bij extentions viel het haar losjes en was het haar een nauurlijke dikte maar het viel
wel altijd losjes en sexy, dt blef het een paar dagen lang na het wassen dus na 3 dagen opnieuw wassen.

Ik kan mijn haar wel kort knippen maar ik ben altijd heel handig met opsteken en gewoon een type voor lang haar.

Wil wel het beste voor het beetje haar dat ik nog heb, alle goede ideeen zijn welkom

groetjes sheila

en nog een

Citaat:
heb het vorig jaar in Turkije laten doen, was wel bang dat ze
nephaar ering gingen zetten maar dat was niet het geval.
Ik heb het voor €150,- laten doen, ze hadden het erin gebrand.
Ik had 150 stuks.

Toen ik het er na een half jaar liet uit halen bij een kapster hier
in Nederland, zei ze dat het er echt netjes ingezet was en dat
m'n haar niet beschadigd was.

Ik denk dat ik gewoon hier eens bij een kapper ga kijken en daar ook
dan kan ik vergelijken en daarna beslissen :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:53

Dat klinkt wel goed!

Zou ik gewoon bij die kappers (in turkije) eerst vragen of je het haar mag voelen en of je misschien 1 pluk even mag stijlen met de stijltang, weet je o ok meteen of het echt of nep is.

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:55

Focussed schreef:
Mooi :D
Is dat haarverlies nog op te lossen bij die losse plukjes? Of niet?

Helaas is dat niet op te lossen. Gewoon ervan afblijven...
En vooral niet pulken... :P

Dus gewoon even in de gaten houden..

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:59

ik heb me haar toch in 3 kleuren blond laten verven en ziet er toch beter uit dan dat ik gedacht zou hebben

zal nog wel ff een foto er van maken hoe het er nu uit ziet

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:09

Had iemand hier toevallig ook de luxy's in bleach blond besteld? Ben even opzoek naar een duidelijke foto van deze kleur voor een vriendin.... Heb vandaag ook al een chocolate brown set voor een andere vriendin besteld dus ik ben lekker bezig _O-

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:16

beebie heeft toch beachblonde besteld?

mocht je vriendin die mooi vinden kan ze misschien dat 2e pakket van beebie kopen (die had er toch perongeluk 2 besteld :P ? )

hahahaha ja ik praat ze ook echt aan iedereen aan, moet echt gaan aandelen kopen in Luxy's :')

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:20

Aah! Ja toch! Ik was al gaan teruglezen want ik had ergens wel iemand gehoord dat ze blonde had besteld, maar ik wist niet meer of dat nou hier was of op een ander forum :') Ik vind dat ik onderhand wel provisie mag ontvangen voor mijn diensten :P Maar eerlijk is eerlijk die dingen verkopen zichzelf zodra ik ze in heb eigenlijk!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:23

Hahaha ja als ik ze in heb zeggen standaard alle vriendinnen: Wauuwwww sinds wanneer heb jij zo'n mooi haar :oo (en bedankt, ik heb dus blijkbaar lelijk haar van mezelf :') :') :') )

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:28

ownee beebie heeft de dirty blond, dat is echt te rood achtig.... eens even kijken of ik ergens anders die foto's van vinden.

haha lekker tactisch als ze dat zo zeggen terwijl ze dat eigenlijk niet bedoelen :P gezien je foto's heb je al ontzettend mooi haar van jezelf!

Ik krijg alleen standaard: ow wauw wat is je haar geweldig lang! Wat mooooooi! haha :P dit weekend goed geoefend en ik denk dat ik ze morgen voor het eerst naar me werk in ga doen... ben benieuwd hoe ze zo'n lang dagje gaan houden ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:53

ik wil die luxy's ook zo graag.. Heb alleen geen Paypal account en mag dat ook niet aanmaken.
Kan niet iemand anders ze voor mij bestellen via diegenes naam en Paypal, en dat ik het geld ervoor dan van te voren overmaak naar de gewone rekening?
Iemand die me nog volgt? :+

Kan me voorstellen dat er weinig zijn die dat aandurven maar geld maak ik dan van te voren naar je over, daarin durf ik nog wel iemand te vertrouwen die dan ook echt netjes de goede Luxy's voor me besteld.
Als iemand dat zou willen, graag hoor ik van je :D

Mijn eigen Clip in zijn nu zo lelijk van kwaliteit.. moet nu echt nieuwen hebben.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:57

Ah balen dat beebie dirty blond had!

Op Youtube staat wel een filmpje van Luxy waarin ze alle kleuren naast elkaar houden! Misschien die goed om te laten zien aan je vriendin?

Megansk: Hoezo mag je geen Paypalaccount aanmaken?
Hebben je ouders creditcard? Dan kan je vragen of zij het misschien willen betalen met hun creditcard en dat jij het aan ze terugbetaalt.

Ik weet niet of het heel handig is om het op die manier te doen. Want door de dollarkoers weet je van te voren niet wat er afgeschreven wordt + dat je nog een kans hebt dat de ontvanger invoerrechten moet betalen (rond de 30-40 euro). Dus het exacte bedrag weet je nooit van te voren en kan flink verschillen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:59

Focussed schreef:
Ah balen dat beebie dirty blond had!

Op Youtube staat wel een filmpje van Luxy waarin ze alle kleuren naast elkaar houden! Misschien die goed om te laten zien aan je vriendin?

Megansk: Hoezo mag je geen Paypalaccount aanmaken?
Hebben je ouders creditcard? Dan kan je vragen of zij het misschien willen betalen met hun creditcard en dat jij het aan ze terugbetaalt.

Ik weet niet of het heel handig is om het op die manier te doen. Want door de dollarkoers weet je van te voren niet wat er afgeschreven wordt + dat je nog een kans hebt dat de ontvanger invoerrechten moet betalen (rond de 30-40 euro). Dus het exacte bedrag weet je nooit van te voren en kan flink verschillen.

Nee zij hebben ook geen CC. Hebben allemaal alleen een Rabobank rekening.
Ja die kosten inderdaad, maargoed dan zou ik evt iets teveel geld moeten sturen en dat diegene dan zo eerlijk is om het geld wat over is terug te sturen. Dus dat is ook allemaal wel lastig..

Ik heb ook wel veel slechte verhalen gelezen over Paypal en snap er ook niks van, vandaar dat het én niet mag en ik het zelf ook niet durf :+