Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lien_ schreef:Ik heb even een vraagje.. Misschien kan één van jullie me adviseren
Ik heb een hele tijd geleden mijn haar rood geverfd gehad.. Daarna nog een keer donker met een paarse gloed, maar dat was toen helaas heel slecht geverfd en in no time had ik weer een roodachtig kleurtje terug. Toen wilde ik stoppen met verven (liet het bij de kapper doen= toch vrij duur) en terug naar mijn eigen kleur. Uitgroeien dan maar, i.v.m. het rood... Nu groeit het dus heel langzaam uit en het vervaagt ondertussen ook nog wat.
Máár. Ik ben er helemaal niet happy meeIk zou zo graag weer donker haar hebben en dat zou ik dan graag zelf willen verven. Kan ik er gewoon donkere (heel donkerbruin of zelfs zwart?
) overheen doen? Of krijg ik dan allemaal hele rare kleuren?
En zit er verder nog verschil in verschillende merken, tinten e.d.? Advies?
Ik heb wel het vermoeden dat het een beetje een rode gloed gaat hebben(?), maar dat maakt me verder niet heel veel uit.. Als ik maar niet in een week weer vaaloranje haar heb
Yunaa schreef:Lastig om te zeggen. Heb je niet ergens een kapperswinkeltje waar jij je haarverf kunt kopen? Deze kunnen je vast beter adviseren over je haar. Het kan best zijn dat jou haar namelijk de kleuren anders pakt. Maar daar voor zou ik het even vragen aan iemand
Fiffill schreef:Ik vrees alleen dat ik echt een huge vlecht krijg als ik alles meepak.
Verder dan zoiets kom ik tot nu toe niet.
http://3.bp.blogspot.com/_8fWgZZ4TKI0/S ... raid+7.jpg
Ariebombarie schreef:elke dag je haar wassenis helemaal niet goed voor je haar...