Bedankt voor je reactie! Ik vrees dat van onderaf opbouwen ruim boven budget gaat. Met het fietsenplan mag hij maar 749 voor de fiets en 82 voor de accesoiresen kosten. (anders moet ik zelf nu meteen bijleggen en dat heb ik momenteel niet)
Romyv schreef:try body & Fit shop, daar hebben ze eigen merk WHEY protine. Dan zou ik gaan voor de snelle variant. Je hebt proefpakketen met 10 smaakjes (1 shake per smaak) voor 10 euro, grote potten zijn goedkoper per shake.
Zit erover te denken om dit ook te gaan proberen. Vooral omdat ik de training savonds om half 7 heb en tot 5 uur werk. Dan goed voorbereid op de training door ruim op tijd te eten is dan lastig. Even een shake van te voren is dan wel makkelijk te doen. Hoeveel tijd van tevoren zou je dit doen? En redt je het dan echt een hele training, als je ook rond etenstijd zit?
Ik heb ook zitten kijken naar die afslank eiwit shakes, reviews zijn mega positief, maar ik ben altijd een beetje wantrouwig met dat soort dingen. Heb jij daar toevallig ook ervaring mee? En heb jij een idee wat nou daadwerkelijk het verschil is tussen die afslank eiwit shakes en de whey protine shakes?