Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steef schreef:lillytjuh schreef:langer maken kan niet, korter maken wel. Als je hem langer maakt is hij niet meer betrouwbaar!
Ik ben niet seksueel actief, dus zou het in dat geval geen kwaad kunnen, of kan ik het alsnog beter niet doen?
SofieHavan schreef:Dat van dat doornemen en dan geen zwaardere menstruatie hebben klopt voor mij niet.
Ik heb enorm veel last van de terugval van hormonen tijdens mijn stopweek waardoor ik zeer zware menstruatie had dat hem uitte doordat ongelooflijke migraine en gewrichtspijnen kreeg. De gynae had me aangeraden om ze eens door te nemen... ja hoordat was rampzalig. Ik kon toen niet meer lopen van de pijn in mijn gewrichten en had te veel hoofdpijn om recht te zitten, te eten,... dus ik heb een hele week in bed doorgebracht.
Hangt dus wel veel af van persoon tot persoon...
loveidefix schreef:Je gaat in iedergeval geen extra bloed aanmaken ofzo omdat je het dan 3x niet bent geweest
Ilsemarie schreef:Ik krijg ook extra last als ik doorslik/doorring. (niet extra bloeden maar extra pijn) Ik doe het ook niet, maar ik heb van nature uit een heftige menstruatie, dus daar kan het ook aan liggen. Maar ik hou gewoon elke maand stopweek, dat gaat het beste.
SofieHavan schreef:@Sodeletuut, nee je moet de woensdag weer beginnen. Ik snap wat je bedoelt, deed ik vroeger ook (de donderdag weer starten), ik heb er nooit problemen mee gehad, maar voor de veiligheid zou ik toch ook de woensdag terug starten
Sodeletuut schreef:Huh nou ben ik wel een beetje in de war! Ik lees op de vorige pagina dat wanneer je bijvoorbeeld woensdag je laatste pil neemt, je dan de woensdag daarna weer moet beginnen. Ik begin altijd die donderdag.
SofieHavan schreef:Ik heb voor mijn desorelle pil ook mircoginon gehad. Goede pil zonder doorbraakbloedingen maar... ik kreeg echt wel heftige stemmingswisselingenik weende ongeveer 2 weken elke maand lang
depressief werd ik erdoor. Maar ja, alles is zeer afhankelijk van persoon tot persoon hoor
Véél succes ermee!
Zo'n implantaat zou ik nooit willen denk ik! Klinkt vrij heftig!