Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angela_ schreef:Tita: Wanneer is die in Rotterdam? Ik heb me namelijk wel al opgegeven voor die in Zeeland.
Yonker: Mochten maar 600 ladies aan mee doen.
bandita schreef:bandita schreef:Hey dames! Ik heb het topic een beetje terug gelezen... (bijna niet te doen zoveel) en ik zie jullie vaak praten over de lessen van evy die jullie lopen geloof ik... is er een link naar dat schema wat jullie doen? Ben er wel benieuwd naar geworden eigenlijk!!
Of stel ik hier nou echt een domme vraag? Aangezien er niemand reageert
SAKKIA schreef:Ik wil ook naar die 6.4 toeMaar ik ben nog niet toe aan 5, eerst die 5 maar eens en dat een beetje versnellen en dan door naar de 5 tot 10 km
Dan kan ik vanzelf wel die 6,4 een keertje doen
En dan hou ik het daar eerst op tot de 4mijl en wil ik die ook proberen te versnellen
SAKKIA schreef:Ik heb hier een hartslagmeter van de Lidl liggen, die meet ook alles, ook snelheid en afstand. Maar...... ik begrijp helemaal niks van dat ding.
Misschien zometeen maar even voor gaan zitten want ik wil dat ook wel weten eigenlijk.
Vandaag ga ik even niet.
Morgen weer
Mirkim schreef:SAKKIA schreef:Ik heb hier een hartslagmeter van de Lidl liggen, die meet ook alles, ook snelheid en afstand. Maar...... ik begrijp helemaal niks van dat ding.
Misschien zometeen maar even voor gaan zitten want ik wil dat ook wel weten eigenlijk.
Vandaag ga ik even niet.
Morgen weer
Waar heb jij een Liddle in de buurt?Zoek ook nog zo'n ding!!