Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hij dobbert een weekje in zijn bootje, en ja iemand moet zijn visjes voeren.
Van die pubers die niet op een brommertje/fiets/ov naar school willen. De watjes. 
Vrij of niet, hij maakte de deur zelf open en sprong op bed en lebberde mij af.
Liggen vaak nog te pitten als ik beneden kom. 
Slaap steeds slechter in en word gebroken vroeg wakker, alles doet me zeer. Dit dunnen boven matras leg je op je bestaande matras en is heeeeeeeerrrrllliiijjjjkkkkk zacht
Ik heb in de winkel er even op mogen liggen op een hard matras die ze in de winkel hadden, moest gelijk weer zitten dreigde in slaap te vallen
Dus ik HOOP dat ik vannacht weer goed slaap. 
Ik draai nogal en dan werkt het niet. Ik zit nog te wachten tot ie vol gezogen is, was vacuum verpakt. Ik hoop hier geen ruzie mee te krijgen

Past ie niet in
is een ding van 1.40 bij 200 bij 8 dik.
Een
voor jou. Even dochter vrij is wel even goed als ik het zo lees. Misschien mag ze de hele dag blijven
Kan je even bij tanken. Wel flauw dat het geen eldelsteentjes zijn. Hoop dat het mee valt qua hoeveelheid en grote.
Die heeft overuren gedraaid. Ik ben wel 4 kilo lichter in 2 dagen
En dat zonder minder eten
'T is allemaal opgeslagen vocht van vorige week. Met dat warme weer sla ik dat op, voel mij daardoor beroerd en ben blij dat het er weer uit komt. Nog ff en ik pas mijn nieuwe bh's weer.

) Ik voel me nu echt de prinses op de doperwt

en heeft een buikomvang van 29 cm.
.

Enne, dat duimen draaien van mij word niks
Ik wil je toch veel sterkte toe wensen en dat je niet te veel ellende van krijgt. Heb je in het ziekenhuis i-net? Toch mooi tijdverdrijf.
Dat werkt het beste
Bessen groeien ook als kool. 

mee. En een flinke geld buidel
Hoop dat het weer mooi blijft. Al blijft het maar droog.