Ik heb dystrofie, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 22:48

Ik vind het in zo verre ook niet erg liever nu dan over 10 jaar
Maar het blijft toch je kind die straks op de operatie tafel ligt en alle ellende moet ondergaan
En als moeder kan je niks doen dan alleen toekijken
Ik heb me al ingelezen over hoe en wat
En natuurlijk zullen we ook alle uitleg krijgen in leiden
Maar het blijft toch eng en spannend of het nu een kind van 9 is of iemand van 90
Zelf kan je nog zeggen oke het is niet anders maar zo denkt een kind niet natuurlijk

judith_irene

Re: Ik heb dystrofie, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 13:42

Ik leef ook nog :D

DDDM: heel veel sterkte met je dochter, dat soort dingen zijn nooit leuk.

Ik heb het stervensdruk. Ik ben echt aan het aftellen. De eerste operatie is over 1 week. En ik moet nog zoveel doen.... Als er nou eens 30 uur in 1 dag kunnen, dan zou het allemaal net passen O:)

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 14:03

Ik begin vast met duimen, voor dat ik dat voor elkaar heb is de week om :D
Dat is mij wat te veel uurtjes meer, iets minder mag ook.

Ben blij dat het weer wat koeler is zeg, dat plakweer is echt niks :n

Ik heb mijn pa zijn auto *\%/* Hij dobbert een weekje in zijn bootje, en ja iemand moet zijn visjes voeren.
Ik heb grote concurrentie met de unimogs :( Van die pubers die niet op een brommertje/fiets/ov naar school willen. De watjes.

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 17:03

@judith oo wat spannend, nog 1 week, nou als ik eerlijk ben vind soms 24 uur per dag al te veel, overdag te lang en snachts te kort hahaha
kon ik vandaag uitslapen, waren nachtje kindloos, was ik nog snachts aan het spoken op de wc en al voor 8 uur klaar wakker......... mede dankzij onze kat, die mist onze dochter (ondanks dat ze hem geregeld mishandelt) dus die stond bij onze deur maar te schreeuwen............

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 17:31

Heerlijk zo'n beest. Had heeeeeeeel vroeger een duitse herder die mij standaard om 7.30 wakker maakte. :roll: Vrij of niet, hij maakte de deur zelf open en sprong op bed en lebberde mij af. :9

Nu maak ik mijn honden wakker ~~}> Liggen vaak nog te pitten als ik beneden kom.

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 20:00

mijn kleinste hond is altijd wakker, die staat al vanaf half 10 savonds te drammen van ik wil naar bed, dus ik wil nu uit, maarmijn grote moet je altijd wakker maken, maakt niet uit hoe laat. maar als we eenmaal uit gaan is hij wel heel enthousiast

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 15:59

Zo, heb een "top matras" gehaald. Werd gek van mijn nieuwe matras, veelste hard. :( Slaap steeds slechter in en word gebroken vroeg wakker, alles doet me zeer. Dit dunnen boven matras leg je op je bestaande matras en is heeeeeeeerrrrllliiijjjjkkkkk zacht <3 Ik heb in de winkel er even op mogen liggen op een hard matras die ze in de winkel hadden, moest gelijk weer zitten dreigde in slaap te vallen :o Dus ik HOOP dat ik vannacht weer goed slaap.

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 19:53

dat slaapt heerlijk!!! hier had ik hem ook, maar manlief had er altijd ruzie mee, dus ik heb hem ook weg gehaald daardoor. maargoed ik heb traagschuimmatrassen(nasa) die slapen zooooooooooo lekker

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 22:15

Traagschuim werkt te traag :D Ik draai nogal en dan werkt het niet. Ik zit nog te wachten tot ie vol gezogen is, was vacuum verpakt. Ik hoop hier geen ruzie mee te krijgen :n

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 22:32

heb je een droger? ff op luchten zetten(mits hij erinpast) ik draai ook veel maar geen last met mijn traagschuim.

nou ik duik mijn bed in, morgenochten zh weer eens bezichtigen, krijg een echo om te zien hoeveel steentjes ik in mijn gal heb zitten en hoe groot......

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 22:57

Nee geen droger = elektronica en dat gaat meestal niet samen met mij. Heb al om de 2/3 jaar een andere wasmachine :o Past ie niet in :D is een ding van 1.40 bij 200 bij 8 dik.

Oei, steentjes. Geen edelsteentjes denk ik. Die zijn wel leuk. Sterkte.

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 07:51

nee dat past zowiezo niet in de droger hahahaa, hoop dat hij inmiddels in vorm is gekomen. en dat je goed hebt kunnen slapen.

waren het maar edelsteentjes dan brachten ze nog geld op.

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 09:20

He bah galstenen
Mijn galblaas is december 2008 verwijderd

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 10:07

nou ben alweer terug, lopende band werk was het daar met 10 min stond ik alweer buiten, zit alleen nog midden in een aanval bahbah bah. lekker pijnlijk en misselijk
gelukkig mocht mijn dochter bij kennisen blijven de hele ochtend, wordt vanmiddag gebeld wanneer ik haar weer op moet halen.
met geluk krijg ik vrijdag uitslag en met pech maandag of dinsdag pas............

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 16:05

Klinkt niet leuk :n Een :(:) voor jou. Even dochter vrij is wel even goed als ik het zo lees. Misschien mag ze de hele dag blijven ;) Kan je even bij tanken. Wel flauw dat het geen eldelsteentjes zijn. Hoop dat het mee valt qua hoeveelheid en grote.

Ik heb heerlijk geslapen, tussen het vele lozen van mijn blaas :( Die heeft overuren gedraaid. Ik ben wel 4 kilo lichter in 2 dagen :D En dat zonder minder eten ;) 'T is allemaal opgeslagen vocht van vorige week. Met dat warme weer sla ik dat op, voel mij daardoor beroerd en ben blij dat het er weer uit komt. Nog ff en ik pas mijn nieuwe bh's weer. :+

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 20:32

dochterlief kwam pas na 4 uur thuis!! lekker geslapen op de bank hahaha. heerlijk dagje gehad, ondanks de pijn. nu alleen geduld hebben tot de uitslag.....

fijn dat je we; lekker hebt geslapen, hopelijk laat je blaas je vanacht met rust, kan je nog beter slapen!

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 15:10

Hoe gaat ie nu? Is het al wat gezonken?

Ik slaap heerlijk, haal veel slaap in, kom lekker uit gerust van bed (wat moeilijk gaat..........'t ligt zo lekker :Z ) Ik voel me nu echt de prinses op de doperwt *\%/*

Vanmorgen mijn appels geoogst, (hand appel en goudrenet)
Afbeelding
en wat aardappels en 2 bietjes.

Mijn grootste appel weegt ................ dik 300 gr *\%/* en heeft een buikomvang van 29 cm. :9

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:26

300 gram? turbo voer gegeven hahaha, groeipokon.
ziet er allemaal goed uit, als je ze zelf niet op kan en genoeg appeltaarten hebt, vinden de pony`s ze vast ook wel heel lekker. hier gaat eigenlijk bijna al het fruit naar de nijnen en knaafjes(cavias)

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 23:00

Drukdrukdruk hier.

Ik lees mee maar vergeet de helft van wat ik gelezen heb. Mijn hoofd loopt over. Iederen heel veel sterkte die het gebruiken kan :j .

Dinsdag "afscheid" genomen op mijn werk. Was wel even confronterend. Het komt nu erg dichtbij. Gisteren alvast huisje voor zover mogelijk in orde gemaakt. Dan merk ik wel dat ik zenuwachtig begin te worden.
Morgen vertrek ik nog met een vriendin voor een weekendje naar de Veluwe met onze paarden. Perfecte afleiding hoop ik. En dan maandag is de grote dag.... %)

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 10:30

heel veel plezier dit weekend, geniet(zal vast wel gebeuren) en heel veel sterkte maandag, we zullen voor je duimen!!!

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 14:20

Veel plezier judith *\o/* Enne, dat duimen draaien van mij word niks :( Ik wil je toch veel sterkte toe wensen en dat je niet te veel ellende van krijgt. Heb je in het ziekenhuis i-net? Toch mooi tijdverdrijf.

DDD, mijn geheim is hondenstrond :D Dat werkt het beste _O- Bessen groeien ook als kool.
Appeltaart kan ook heel goed in de vriezer :j

Ga morgen naar Ter Apel, middeleeuws evenement daaro. 2 jaar terug ook geweest daar vermaak ik mij wel een dag. :D

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 20:06

hondenstrond als mest? hahaha nouja je hebt er genoeg, ik hou het dan liever bij nijnenmest en anders mest van paarden(oude mest)

ter apel? daar komt mijn kleinste hond vandaan, grappig, al kan ik me niet herrineren dat ik er ooit echt ben geweest (dat terwijl het zo dichtbij is)

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 20:10

ff gegoogeld, ziet er wel leuk uit, misschien zondag ff heen

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 22:04

Ik neem de kiekjes maker :D mee. En een flinke geld buidel ;) Hoop dat het weer mooi blijft. Al blijft het maar droog. :j

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:06

het zou droog blijven!! zou mooi weer worden!