O krentenbol met magarine
T niks te druk op het werk
L 3 crackers met slankie en tussendoortje van 10.00 ontbijtkoek\
T 2 manderijen maar die hoef ik niet

A rode kool met aardappels of bruine bonen met een biologische runder hamburger
t streng
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duke schreef:Zo Angela! Jij fietst ook lekker veel op een dag!
Iris1702 schreef:Zo zie je maar dat alle dietisten weer anders zijn hahaha
Mijn tips waren als volgt:
Minder water maar meer thee drinken
Proberen magarine te gebruiken op brood maar dit vind ik smerig, verder bakken in boter ipv olijfolie
In de ochtend beginnen met biogarde yoghurt met volvezel van quaker of muesli
Tussendoor stuk fruit
Lunch min 2 vk met mager beleg evt rauwkost erbij en een glas jus
Tussendoor stuk fruit
Diner: kom van een van die soepen van Knorr (je weet wel die gele groenten soep, rooie groentensoep enz) en daarna pas eten.
Die soep is alleen gemaakt van groenten en dus erg goed en vult meteen waardoor je minder hoeft te eten... goeie tip vind ik zelf.
In de avond nog een bakje yoghurt, of augurkjes, af en toe wat noten zoals cashewnoten pistache noten enz
Verder kreeg ik zoals ik al wist te weinig binnen dus vandaar even dit schema en vanuit hie rgaan we kijken wat werkt en wat niet.
Verder mocht ik absoluut geen aspertaan (zoetstof) binnenkrijgen in wat voor een vorm dan ook.
Dus geen optimel en light drinken zoals christal clear ofzo..........
Ook geen instand kruiden voor bv roerbakmie, bami, nasi enz... Maar leren dingen zelf te kruiden omdat dit ook slecht blijkt te zijn.......
Iris1702 schreef:Zo zie je maar dat alle dietisten weer anders zijn hahaha
Mijn tips waren als volgt:
Minder water maar meer thee drinken
Proberen magarine te gebruiken op brood maar dit vind ik smerig, verder bakken in boter ipv olijfolie
In de ochtend beginnen met biogarde yoghurt met volvezel van quaker of muesli
Tussendoor stuk fruit
Lunch min 2 vk met mager beleg evt rauwkost erbij en een glas jus
Tussendoor stuk fruit
Diner: kom van een van die soepen van Knorr (je weet wel die gele groenten soep, rooie groentensoep enz) en daarna pas eten.
Die soep is alleen gemaakt van groenten en dus erg goed en vult meteen waardoor je minder hoeft te eten... goeie tip vind ik zelf.
In de avond nog een bakje yoghurt, of augurkjes, af en toe wat noten zoals cashewnoten pistache noten enz
Verder kreeg ik zoals ik al wist te weinig binnen dus vandaar even dit schema en vanuit hie rgaan we kijken wat werkt en wat niet.
Verder mocht ik absoluut geen aspertaan (zoetstof) binnenkrijgen in wat voor een vorm dan ook.
Dus geen optimel en light drinken zoals christal clear ofzo..........
Ook geen instand kruiden voor bv roerbakmie, bami, nasi enz... Maar leren dingen zelf te kruiden omdat dit ook slecht blijkt te zijn.......