Mensen met een Burnout / Overspannen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zwelgje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 23:41

JantineS hoe is het met de wolk in je kop?

Maaike knap van je dat je naar je werk bent geweest.. Hoelang zit jij thuis en je bent nu bezig met het langzaam terugkeren naar je werk of niet..? Hoe gaat het met je duizeligheid? Nog even een reactie op vorige pagina over de vergelijking met de hond: kijk inderdaad ook vaak naar onze hond en denk dan: heerlijk.. Een hond luisterd precies naar wat zijn lichaam nodig heeft, spelen, slapen, rusten, eten, drinken. Ooit een hond met een burn out gezien? kunnen we nog veel van leren..

aikon heerlijk toch je huis lekker versieren naar de seizoenen en feesten, snap best dat je daar van kan genieten. ;)
Wat een gedoe zeg, geldzaken zijn mega stress dingen vind ik altijd.. En wat een raar idee dat de ketting van je stal steeds open is, zou ik maar even goed in de gaten houden! Sta je op een pensionstalling, hoelaat doen ze laatste ronde? Misschien kun je een keer gaan kijken 's avonds (samen met iemand)..? Zou het toch niet zo'n lekker idee vinden.. Of iemand doet ze overdag niet goed dicht dat kan natuurlijk ook..

Pollewoppy vind het ook niet zo gek dat je gesloopt bent.. volgens mij heb je best een druk programma.. Even lekker op de bank liggen is dan ook helemaal niet verkeerd lijkt mij..

Angela Ik ken het, je hele getypte stuk weg.. frustrerend.. Wat balen dat het niet goed zo gaat.. Hoe gaat het met overstappen van ggz naar maatwerk? succes..

Mistral het valt me ook op dat je je eigen situatie steeds weer een beetje verzacht.. herken het hoor, denk ook vaak achteraf ach het valt wel mee en er zijn altijd mensen die ergere dingen hebben.. Heb het nu ook een beetje.. Als ik bij mijn vriend heb zitten huilen denk ik achteraf ook vaak: bah heb ik me niet aan zitten stellen.. hij werkt ook keihard en heeft het ook niet altijd makkelijk op zijn werk.. vooral dat ik nu de hele dag thuis zit vind ik moeilijk tegenover hem..

Met mij ging het wat minder.. Vandaag is het precies 3 maanden geleden dat mijn pony is ingeslapen.. Mocht weer eens uitslapen vanmorgen en eigenlijk begon mijn dag best goed.. Mijn vriend wilde me meenemen naar de dierentuin of sauna.. Hij was hier uiteindelijk om 14.00 uur dus hebben we besloten morgen naar de dierentuin te gaan, zodat we wat meer tijd hadden..
Dus zijn we naar de videotheek gelopen voor een filmpje, had namelijk toch niet zo'n zin om iets te doen eigenlijk..
Alleen voelde ik mijn tranen steeds verder naar boven komen.. Toen we de deur uitwaren en ik voelde de zachte lente temperatuur, de zon die zo lekker scheen, duurde het niet lang of ik barstte in janken uit..
We zijn omgekeerd (de videotheek was trouwens ook failliet) en heb thuis een hele poos op bed in zijn armen liggen huilen tot ik koppijn had en in slaap ben gevallen.. Hij is uiteindelijk naar huis gegaan, omdat ik graag alleen wilde zijn vanavond.. Heb 2uur liggen slapen..

Anoniem

Re: Mensen met een Burnout / Overspannen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 23:48

Zwelgje: Oh, wat herken ik jou verhaal over je pony! Aankomend weekend is het 2 jaar geleden dat ik mijn pony verkocht heb. Afgelopen weekend heb ik een collage gemaakt en deze opgehangen in huis, als een soort van laatste eerbetoon. Maar godsamme, wat mis ik die pony..

zwelgje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 23:52

mooi dat je een collage hebt gemaakt.. Ik wil graag een fotoboek gaan maken.. Heb je nog contact met de mensen die haar gekocht hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 23:58

Ik had nog contact met de mensen waaraan ik haar heb afgegeven, maar dat is verwaterd. Ik zou haar eerst gaan verzorgen, maar omdat ik ging verhuizen heb ik afgehaakt. Achteraf gezien was die verhuizing een mooi excuus, ik kon het helemaal niet aan om haar bij een ander te zien..

Ik heb in september ofzo nog een kaartje gestuurd met daarin een uitleg waarom ik het niet aan kon om haar nog te bezoeken en een bedankje dat ze haar hebben opgenomen in de familie enzo. Daar heb ik nooit meer wat op gehoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 11:37

Wat een rust hier! Nou, ik ga naar mijn psych en daarna even naar stal. Het hagelt nu, dus ik wacht maar even met op de fiets springen..

zwelgje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 11:45

Hagel..?! hier schijnt de zon!
Fijn dat je pony een goed tehuis heeft.. maar het lijkt me inderdaad moeilijk..
Ik heb gisteren een afscheidstopic van mijn overleden pony gemaakt.. Weet alleen niet hoe ik em in een link krijg.. :?
Titel is: *Voor altijd een plekje in mijn hart, lieverd!**

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 12:57

Pollewoppy schreef:
Maaike: Toen jij er was, was ik aan het koken ;)
Ik kan het ook wel accepteren hoor, daarom ben ik lekker op de bank gaan liggen en ga morgen de badkamer doen. Wat dat betreft heb ik al wel het één en ander geleerd.

Mistral: Ik fitness inderdaad en dat alleen cardio 3x in de week.
Ik begrijp dat je baan je zekerheid geeft en dat je daarom extra voorzichtig bent met ziekmelden, maar toch blijf ik van mening dat je lichaam je zoveel signalen geeft, dat ik het gewoon heel onverstandig vind dat je doorwerkt. Ik ga er verder ook niet meer over zeggen. Ik heb eerlijk gezegd een beetje het idee dat je het toch niet wil horen.

Ik hoor het wel degelijk ;) Vanmorgen is tijdens het gesprek wel naar boven gekomen dat het om een groot stuk angst gaat ik kan dat niet loslaten hoe raar dat misschien hier ook klinkt. Maar dat had ik al eerder geschreven dat er toch wel veel angst voor het onbekende speelt, ook dat kan een overlevingstechniek zijn om door te gaan. Zoals ik vanmorgen tijdens het gesprek hoorde. Je zit in een trein en die dendert maar door, je bent te moe, kost te veel kracht om aan die handrem te trekken dus blijf je maar zitten en doorgaan, ik denk dat dit zeker op gaat.

Mocht het straks fout gaan dan ben ik in ieder geval gewaarschuwd ;)

hier schijnt de zon ook, merk dat dit het humeur goed doet..

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:01

Ik begrijp heel goed wat je bedoeld, denk dat iedereen hier onder ons die angst kent. Daar gaat het ook niet om, ik heb alleen geen zin om er dan nog energie in te steken. Niet verkeerd bedoeld, maar zo voel ik het.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:21

Dat hoeft ook niet, ik vind het fijn dat mensen mee denken en meeleven hier, dat stel ik ook enorm op prijs! Maar ik (en ik denk iedereen hier) zal alles op mijn eigen tempo moeten doen, dat gaat met vallen en opstaan. Als ik kijk naar mijn relatie met een nogal ziekelijk persoon. Ik zag dingen gebeuren, dingen het voelde niet goed. Maar toch bleef ik zo lang hangen in die relatie. Waarom? Omdat ik er schijnbaar nog niet aan toe was om het te beeindigen. Uiteindelijk werd hij voor de zoveelste keer agressief (wat ik vele malen gebeurd was) en was dat de bekende druppel. Ik denk dat het voor dit ook op gaat. Mijn grens hierin is schijnbaar nog niet bereikt, anders had ik wel ingegrepen. Bovendien leef ik al 8 jaar zo en is het ook nog weleens veel slechter gegaan en wat hierboven al geschreven werd, een ander kan het nog veel slechter treffen en misschien valt het allemaal wel mee, ik heb al vaker die schop onder mijn kont moeten hebben om verder te gaan en te proberen niet om te kijken naar het verleden. Ik zal ook ongetwijfeld alles goed praten, life sucks en daar moet je maar het beste van maken zullen we maar zeggen ;)

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:25

Hoi allemaal. Ik heb nu Google chroom, Makkelijk en erg irritant ook. Het verbetert je taal fouten door net als een woordenboek in word. Komt een rood kringeltje onder. Nu dus ook, want kringeltje kent ie niet. :( AAAaaaggr. (Dit ook niet. :( :( :( )

Maar oké,

maaaike Het duurt nog ongeveer 5 weken voor ik antwoord krijg. Helaas. Hoe gaat ie bij jou?

mistral Er schuilt groot gevaar in hoe je denkt, dat meen ik echt. Ook dat je angst een te grote drijfveer is is heel begrijpelijk. Heb ik ook last van, ik wil ook niet kwijt raken wat ik heb. Heb geen eigen huis, ik huur. Maar ik weet heel goed hoe het voelt. Net zo met een onzekere toekomst. Niets is vervelender dan de zekerheid en geborgenheid die je hebt kwijt te raken. Ik ben inmiddels zo ver heen dat het me allemaal aan me kont kan roesten. Ik ga op dit moment net zo lief in een tent wonen met veel rust, ruimte en lekker met mijn beestjes om mij heen (kan ik ze beter in de gaten houden), dan te blijven waar ik nu ben. Met de ellende die er nu om mij heen is. Zorg er voor dat je niet zover komt.

pw Geniet lekker van het weer met dinky.

angela Strekte meis :(:) Ik weet hoe vervelend het is al je een stuk geschreven hebt en het niet geplaatst word. Sterkte bij je psych. Ik mag morgen weer heen. En hagel???? Hier ook niet, zon schijnt en het waait flink.

zwelgje Waar mijn pony's staan is van 's avonds en uur of 6 tot 's ochtends een uur of 7 geen toezicht. Er woont niemand bij en het is van alle kanten te betreden. Ook geen video bewaking of zo. Ik ben de laatste die in de boxen komt, en wel het kettinkje dicht doet. En er later nog eens kijken doe ik al (met de hond), dan is alles nog dicht. Het vele huilen is bij mij ook met vlagen, vreet zo verdomd veel energie altijd. Kan komen door een toon, muziek, wat ik lees, gewoon zomaar, waar ik aan denk. Ik vind het moeilijk om hier mee om te gaan.

Ik beken :o , ik had een energie piek vanmorgen. En dus mijn jongste pony gerosborsteld, geborsteld, manen en staart ontklit en zijn box gemest (4 kruiwagens :o ) Mijn nek en arm voel ik steeds meer, zit nu dus weer in een dal :( Ik zou straks mijn fotocamera mee nemen en mooie fotootjes maken van mijn pony's en hond, maar ben bang dat me dat niet gaat lukken. ;( Dus doe ik maar weinig meer vandaag en morgen. Ik krijg morgen van de ing bericht terug, denk dat ik straks officieel een wanbetaler ben. Gaat mijn droom van een eigen bedrijfje. ;( Toch maar in een tent gaan wonen denk ik.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:34

Aikon; Wat fijn dat je zo'n energiepiek had en lekker veel kon doen. Het is ook zulk mooi weer, en het zonnetje in combinatie met bewegen is altijd goed voor ons! Het is balen dat je dan nu de gevolgen er weer van merkt. Je zou je juist nu goed moeten voelen, dat je wat gedaan hebt! Jammer dat je voor je harde werken niet beloond wordt dan, met een goed gevoel.. Vijf weken wachten duurt lang, hopen dat ze misschien iets eerder zijn ;)

PW: Hoe is het met jou? Beetje beter? Ook zo heerlijk met de hond in het zonnetje gelopen? Ik heb net 1,5 uur met Jack buiten gelopen, hij ligt nu voor pampus, haha. Komen hier nu meer wolken, dus was net op tijd. Was heerlijk.

Zwelgje: Wat vervelend dat 3 maanden terug je pony is ingeslapen. Sterkte. Dat kan net de druppel zijn die de emmer doet overlopen he? Goed dat jullie je plannen hebben bijgesteld en omgekeerd zijn naar huis. Was een goed idee geweest om weg te gaan als het ging, maar nu was het denk ik fijn dat je vriend je kon troosten :)
Ik heb officieel geen dag thuisgezeten, 1 dag verplicht door de huisarts. Bleef ook maar doorgaan, nu sinds afgelopen maandag officieel ziekgemeld. Het loopt al maanden, maar bleef doorgaan. Nu dus ziekgemeld, ik vind het wel fijn om te blijven gaan (ook al zijn de meningen daarover verdeeld, maar is mijn keuze). Ik heb geen verplichtingen en verantwoordelijkheden, maar doe gewoon LEUKE klusjes. Werk in het onderwijs, dus genoeg leuke kleine dingen te doen. Zo kom ik toch in een andere omgeving en spreek ik andere mensen dan als ik maar thuis zit :) Bovendien voel ik me erg prettig op m'n werkplek, dus helemaal prima zo :)

Angela: hoe was het bij de psych? Kan je het een beetje goed vinden met hem/haar? Op stal lekker je gedachtes kunnen verzetten?

Mistral: Ik herken je angst, vind het ook logisch. De enige die hier stappen in kan nemen ben jij. En je hebt helemaal gelijk als je zegt dat je het op je eigen tempo doet. Wij kunnen je nu eigenwijs vinden, en tegen jezelf, en stiekem weet je dat zelf ook. Maar je zal toch niets veranderen voor je voor je gevoel daar aan toe bent of het nodig hebt. Ik heb het ook veel te lang uitgesteld, maar kon het ook niet eerder. Ben nu ook nog niet volledig gestopt, kan het ook niet loslaten. Ik heb ook de angst dat als ik dat doe, ik verder weg zak. Dat probeer je te voorkomen, logisch. Doe inderdaad waar je je goed bij voelt, maar blijf wel naar jezelf luisteren, voor het te laat is!

Hier een beetje een verdeeld gevoel over de dag. Vanmorgen op m'n werk voelde ik me klote. Zie gewoon niet wat ik moet doen, en ik wil nog teveel doen. Moet nog even accepteren dat ik niet kan doen wat ik altijd deed. Voelde me nutteloos en in de weg lopen. Doe ik niet, maar voelt gewoon nog even niet goed. Op tijd naar huis gegaan, en 1,5 uur met de hond in het zonnetje gelopen. Deed me goed en voel me nu een stuk beter. Duizeligheid is voor het grootste gedeelte weg, af en toe nog even een vlaag, als ik me te snel omdraai/opsta bijvoorbeeld. Verder nog wel licht in m'n hoofd, maar opzich al een stuk verbeterd. Nu even rustig op de bank. :)

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 23:30

Wat een rust hier ;(
In ieder geval slaap lekker allemaal en tot morgen misschien!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 23:43

Ik lees stil vanaf de zijkant mee.. Mn hoofd zit te vol om oprecht op iedereen te kunnen reageren, het spijt me!! :o

jantineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 14:09

hee allemaal, kan ff niet reageren, want ik zit in de openbare bieb te computeren. Hahah er gebeurt zoveel om me heen dat ik dan niet al jullie stukjes kan lezen en opnemen. Hopelijk gaat alles goed met iedereen.

Aikon website is in de maak, maarja duurt ff als je geen internet verbinden hebt zelf ;) is een oefening van geduld!

wolk in mijn hoofd is iets minder, maar blijft toch wel, ik denk adt het maar goed is anders zou ik veel te snel weer veel te veel doen. Maar toch vervelend...
ik ben wel weer heerlijk aan het rijden de laatste dagen, super!!!!

zijn jullie ook allemaal aan het genieten van het weer! Liyrisch word je er van :D:D als laatste woensdag tip wil ik mee geven, foces je op het goede, sta de nare gevoelens toe (mindfull zeg maar) Maar focus je vooral op de liefde, geluk vertrouwen...De zonnige kant in jezelf. Als je alleen aan ellende denkt dan word je leven een drama. En dat lieve mensen zou zonden zijn!!! Veel liefde en plezier toe gewenst op deze dood normale en daarmee super speciale woensdag :D

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 16:30

Ik ben bang dat de griep mij dan ook te pakken heeft...
Bah...

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 18:36

Balen PW, beterschap. Hoe voel je je verder?

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 20:25

Voel me helemaal alleen hierzo ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 21:33

Ik ben er wel!

PW: Beterschap meid!

Jantine: Wat fijn dat je zo lekker aan het rijden bent! Geniet er van!

Petulan: Vol hoofdje? Hoe komt het meid?

Maaike: Gaat het een beetje met jou? Heb je vandaag nog iets leuks kunnen doen?

Hier gaat het weer wat beter, de druk is van de ketel. Ik ben vanmorgen bij het UWV geweest, en de arts is 100% omgedraaid! Ik heb aangegeven dat ik een rot gevoel had na het gesprek van de vorige keer, maar hij was niet boos op mij maar op het GGZ! Hij kon het niet verkroppen dat de GGZ zulke steken liet vallen. Hij dacht al dat ik het op zou vatten als falen, dat bedacht hij zich toen ik weg was. Ik heb dus niet gefaald, hij vond het zelfs heel knap hoe ik heb gevochten de afgelopen maanden, en hij hoopte dat ik snel weer goed zou functioneren. Gewoon omdat hij mij dat gunt! Pffff, wat een opluchting zeg! Hij was blij dat de GGZ nu actie ging ondernemen, en hij hield het strak in de gaten zei hij. Best fijn, een stok achter de deur. Werken was nu echt nog geen sprake van, maar ik moest wel al eens nadenken wat voor werk mij leuk lijkt. Het was erg belangrijk dat ik met mijn klachten straks een fijne plek krijg. Terugkeren naar mijn oude functie is geen optie meer. We hebben in ieder geval nog alle tijd, minimaal een jaar en dat moet ik ook optimaal benutten. Hij wil me over 2 maanden terug zien.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen weken al heb nagedacht over wat voor werk bij mij zou passen.. Ik wil erg graag met kinderen gaan werken in de kinderopvang bijvoorbeeld. Ik denk dat ik daar het best tot mijn recht kom. (door de regelmaat voor de kids heb ik ook regelmaat) en ik denk dat ik mijn 'talenten' daar het best tot mijn recht komen. Maar goed, dat is nu gelukkig op de lange termijn geschoven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 21:36

Ik zit nu trouwens op de badkamer met een gezichtsmasker en haarverf in mijn haar. Ziet er erg apart uit moet ik zeggen!

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 21:49

Angele wat fijn dat je gesprek zo goed ging! Voor niets zorgen gemaakt! Voor jou lijkt me fijn dat hij aan "jouw kant" staat richting GGZ. Wat fijn dat hij je pas over 2 maanden wil zien, heb je nog alle tijd om voorlopig na te denken en verder te herstellen. Iets met kinderen is ook erg leuk. Ik werk in het onderwijs, dus ook met kinderen. En het is waar, ik heb zelf ook de laatste maanden plezier gehad van het feit dat ik hen structuur moest bieden, had ik zelf ook structuur ;) Zou je veel moeten omscholen als je zoiets wilt gaan doen? Weet niet meer precies wat je nu deed.. In ieder geval goed dat je daar over nadenkt, wat je zou willen. Misschien dat je straks, mocht je beslissen wat je wilt etc., uit die toekomstplannen alvast weer wat plezier kunt halen. Alleen uit de voorbereidingen al!
Lekker zo'n tutuurtje he!

Hier gaat het redelijk. Werk nu niet meer, ga nog wel naar m'n werk om iets om handen te hebben. Vind het alleen de laatste dagen wel erg moeilijk en confronterend. Heb nu alles uit handen moeten geven en merk dat ik dat heel moeilijk vind. Gelukkig valt daar goed over te praten op m'n werk en hebben ze daar alle begrip voor. Vandaag zijn er in dat gesprek bij mij zelfs tranen gekomen, stond ik versteld van.. want had al maanden geen traan meer kunnen laten. Ik ga morgen kijken welke dingen ik kan doen en kijken of dat werkt. Anders is het misschien toch het beste om voorlopig thuis te blijven, maar zou het gewoon zo fijn vinden om iets te blijven doen en bezig te zijn. Ik hou mezelf, nu alle verantwoordelijkheden weg zijn, nu ook niet meer voor de gek, laat emoties komen, dus heb er vertrouwen in dat ik nu wel echt kan gaan herstellen. Er komen vast nog flinke dieptepunten, maar ook daar komen we weer uit :) Ik heb in ieder geval zelf vertrouwen erin, want ga nu zelf ook de stappen die ik neem merken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 22:46

Wat ontzettend fijn dat er tranen zijn gekomen! Klinkt stom, maar het is echt iets waar je trots op mag zijn. Pas toen er bij mij tranen kwamen ging het balletje aan het rollen en begon ik stiekem weer te voelen. Ik had me zolang afgesloten voor alles, ik leefde echt op de automatische piloot. Ik vind het erg fijn voor je dat je een begripvolle werkgever hebt en fijne collega's. Het zal misschien nog wel even duren, maar je komt er wel meid!

Nu ik met rust naar de toekomst kijken, word het ineens een stuk leuker om vooruit te kijken moet ik zeggen. De Pabo lijkt me fantastisch, maar niet realistisch qua inkomen en tijd. Er moet toch inkomen binnenkomen, en om nu minimaal 4 jaar weer naar school te gaan lijkt me niet echt handig. Misschien later ooit, in deeltijd ofzo? Voor nu lijkt me Pedagogisch medewerker me wel wat. Daarvoor zou ik 1 jaar lang, 1 dag in de week naar school moeten gaan en een aantal uren stage lopen. Dat is haalbaarder. En ook niet meteen vol bak qua studeren. Ik heb al een MBO diploma, dus krijg ik veel vrijstellingen en ik heb 2 jaar verpleegkunde er op zitten dus ook weer vrijstellingen. Maar goed, eerst het ene en dan pas het andere. Bij de GGZ is de bedoeling dat ik nu in een psychotherapeutische groep terecht kom of een groep voor jong volwassenen. Zodra dat is afgerond en het gaat goed met mij mag ik een traject gaan volgen bij Bounce. Dat is een reintregratieburo die gespecialiseerd is in mensen met psychische klachten. Hun gaan mijn dan helpen om een passende omscholing te vinden en daarna een baan. Ze proberen het dan zo te regelen dat ik mijn uren bij mijn nieuwe baas kan gaan opbouwen, dus niet meteen volle bak. Nu ik weet wat de plannen zijn bij de GGZ en UWV geeft me dat ontzettend veel rust.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 23:11

Ik studeer ook aan de Pabo Angela. Is inderdaad wel pittig hoor, helemaal in voltijd, en inclusief 2 dagen in de week stage. Ik maakte in drukke schoolweken wel 50 uur per week.. Je zou eens kunnen kijken of je bij een tussenschoolse (=overblijven) opvang wat ervaring op kunt doen? Dit kan geloof ik zonder diploma's, en je krijgt meestal 10 euro voor de anderhalf uur dat je er bent. Leuk met de kinderen bezig, maar niet gelijk volle bak :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 23:12

Petulan, zodra ik zelf wat meer een ritme heb ga ik daar eens naar kijken. Lijkt me in ieder geval erg leuk om te doen!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 23:16

Is ook gezellig hoor, wat ik op stages altijd zie. Kinderen zijn meestal wel flink druk, maar het is niet echt jouw taak om de boel helemaal stil te houden.. Meer ongelukken voorkomen en gezellig met elkaar omgaan zeg maar ;) En daarnaast is het altijd eten en daarna buitenspelen, dus wat dat betreft.. ;)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 09:32

Maaike en Angela: Ik lees van jullie allebei twee hele goed berichten en dat doet me heel erg goed! Een hele dikke knuffel voor jullie, hopelijk spreek ik jullie snel weer even! :(:)