Maaike knap van je dat je naar je werk bent geweest.. Hoelang zit jij thuis en je bent nu bezig met het langzaam terugkeren naar je werk of niet..? Hoe gaat het met je duizeligheid? Nog even een reactie op vorige pagina over de vergelijking met de hond: kijk inderdaad ook vaak naar onze hond en denk dan: heerlijk.. Een hond luisterd precies naar wat zijn lichaam nodig heeft, spelen, slapen, rusten, eten, drinken. Ooit een hond met een burn out gezien? kunnen we nog veel van leren..
aikon heerlijk toch je huis lekker versieren naar de seizoenen en feesten, snap best dat je daar van kan genieten.

Wat een gedoe zeg, geldzaken zijn mega stress dingen vind ik altijd.. En wat een raar idee dat de ketting van je stal steeds open is, zou ik maar even goed in de gaten houden! Sta je op een pensionstalling, hoelaat doen ze laatste ronde? Misschien kun je een keer gaan kijken 's avonds (samen met iemand)..? Zou het toch niet zo'n lekker idee vinden.. Of iemand doet ze overdag niet goed dicht dat kan natuurlijk ook..
Pollewoppy vind het ook niet zo gek dat je gesloopt bent.. volgens mij heb je best een druk programma.. Even lekker op de bank liggen is dan ook helemaal niet verkeerd lijkt mij..
Angela Ik ken het, je hele getypte stuk weg.. frustrerend.. Wat balen dat het niet goed zo gaat.. Hoe gaat het met overstappen van ggz naar maatwerk? succes..
Mistral het valt me ook op dat je je eigen situatie steeds weer een beetje verzacht.. herken het hoor, denk ook vaak achteraf ach het valt wel mee en er zijn altijd mensen die ergere dingen hebben.. Heb het nu ook een beetje.. Als ik bij mijn vriend heb zitten huilen denk ik achteraf ook vaak: bah heb ik me niet aan zitten stellen.. hij werkt ook keihard en heeft het ook niet altijd makkelijk op zijn werk.. vooral dat ik nu de hele dag thuis zit vind ik moeilijk tegenover hem..
Met mij ging het wat minder.. Vandaag is het precies 3 maanden geleden dat mijn pony is ingeslapen.. Mocht weer eens uitslapen vanmorgen en eigenlijk begon mijn dag best goed.. Mijn vriend wilde me meenemen naar de dierentuin of sauna.. Hij was hier uiteindelijk om 14.00 uur dus hebben we besloten morgen naar de dierentuin te gaan, zodat we wat meer tijd hadden..
Dus zijn we naar de videotheek gelopen voor een filmpje, had namelijk toch niet zo'n zin om iets te doen eigenlijk..
Alleen voelde ik mijn tranen steeds verder naar boven komen.. Toen we de deur uitwaren en ik voelde de zachte lente temperatuur, de zon die zo lekker scheen, duurde het niet lang of ik barstte in janken uit..
We zijn omgekeerd (de videotheek was trouwens ook failliet) en heb thuis een hele poos op bed in zijn armen liggen huilen tot ik koppijn had en in slaap ben gevallen.. Hij is uiteindelijk naar huis gegaan, omdat ik graag alleen wilde zijn vanavond.. Heb 2uur liggen slapen..