ik heb ook 2 'korte' nagels op dit moment vorige week gingen er 2 achter elkaar af

Veel Gosh acties de laatste tijd morgen kun je bij de kruitvat een oude mascara inleveren voor een esemplaar van Gosh iemand een idee hoe goed die is?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lovelynutia schreef:zonde!
ik heb ook 2 'korte' nagels op dit moment vorige week gingen er 2 achter elkaar af
Veel Gosh acties de laatste tijd morgen kun je bij de kruitvat een oude mascara inleveren voor een esemplaar van Gosh iemand een idee hoe goed die is?
Gothic_TeZZy schreef:Voor die inruil actie bij de kruidvat moet je wel een actiecode hebben.. Staat ergens op de site van kruidvat, daar kun je ze ook downloaden![]()
Ik zelf vind de mascara van GOSH erg fijn, net als de kohl potloden en extreme art liners
Ik heb op m'n werk ook een actie code uitgeprint, en uit de 2 folders (wij krijgen er hier altijd 2 :S )
Gothic_TeZZy schreef:InderdaadIk heb op m'n werk ook een actie code uitgeprint, en uit de 2 folders (wij krijgen er hier altijd 2 :S )
Dus wij hebebn er 4.. M'n ma gaat morgen heen met een vriendin, en ik ga donderdag met m'n ma, naar een ander filiaal..![]()
Het enige voordeel van een grote stad als Almere, 5 kruidvat filialen.. xDD
Ik ga morgen shoppen met m'n broer, schoonzus en met m'n moeder dus als we allemaal 1x naar binnen gaan, hahhhaa. 
Ik zal vanaaf wel even een foto maken
Tallie_Ho schreef:Ik heb nou knalblauwe glitternagellak op met donkerblauwe hartjes in de topcoat gelijmdIk zal vanaaf wel even een foto maken

Ik heb nu overigens gewoon witte french.