Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 08:41

zonde!

ik heb ook 2 'korte' nagels op dit moment vorige week gingen er 2 achter elkaar af :(
Veel Gosh acties de laatste tijd morgen kun je bij de kruitvat een oude mascara inleveren voor een esemplaar van Gosh iemand een idee hoe goed die is?

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 08:46

lovelynutia schreef:
zonde!

ik heb ook 2 'korte' nagels op dit moment vorige week gingen er 2 achter elkaar af :(
Veel Gosh acties de laatste tijd morgen kun je bij de kruitvat een oude mascara inleveren voor een esemplaar van Gosh iemand een idee hoe goed die is?

Dan ga ik morgen ook langs de kruidvat! O:)
Ik heb genoeg oude/lege mascara's waarvan ik wel 1 wil inruilen voor een nieuwe van Gosh hoor. :))
Geen idee of de mascara's van Gosh fijn zijn. Die 'zachte' draaibare oogpotloden van Gosh zijn wel super fijn.
Die gebruik ik dan ook dagelijks dus ik wil de mascara ook wel eens proberen en zeker als het niets kost. :+
Kan ik meteen wat nieuwe lakjes kopen, hihi.

Btw, iedereen sterkte met de afgebroken nagels. :(:)

Tezzy

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 09:28

Voor die inruil actie bij de kruidvat moet je wel een actiecode hebben.. Staat ergens op de site van kruidvat, daar kun je ze ook downloaden ;)
Ik zelf vind de mascara van GOSH erg fijn, net als de kohl potloden en extreme art liners :P

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 09:30

Gothic_TeZZy schreef:
Voor die inruil actie bij de kruidvat moet je wel een actiecode hebben.. Staat ergens op de site van kruidvat, daar kun je ze ook downloaden ;)
Ik zelf vind de mascara van GOSH erg fijn, net als de kohl potloden en extreme art liners :P

Ik heb h'm idd meteen uitgeprint!
Ga eens kijken of ik ook de folder nog kan vinden zodat ik ook daar die actie code uit kan knippen.
Gaan m'n moeder en ik gewoon even apart afrekenen, hebben we er 2. :+

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 09:32

Inderdaad :P Ik heb op m'n werk ook een actie code uitgeprint, en uit de 2 folders (wij krijgen er hier altijd 2 :S )
Dus wij hebebn er 4.. M'n ma gaat morgen heen met een vriendin, en ik ga donderdag met m'n ma, naar een ander filiaal.. :P
Het enige voordeel van een grote stad als Almere, 5 kruidvat filialen.. xDD

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:22

Gothic_TeZZy schreef:
Inderdaad :P Ik heb op m'n werk ook een actie code uitgeprint, en uit de 2 folders (wij krijgen er hier altijd 2 :S )
Dus wij hebebn er 4.. M'n ma gaat morgen heen met een vriendin, en ik ga donderdag met m'n ma, naar een ander filiaal.. :P
Het enige voordeel van een grote stad als Almere, 5 kruidvat filialen.. xDD

Ik heb er 2 uitgeprint en als het goed is krijg ik vandaag die folder, haha.
Van m'n buurvrouw mocht ik de actie code ook al uit knippen uit haar krantje dus ik kan er ook aan aardig wat komen. :+ Ik ga morgen shoppen met m'n broer, schoonzus en met m'n moeder dus als we allemaal 1x naar binnen gaan, hahhhaa.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:25

haha, goed plan!!

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:29

Wat voel ik me saai zeg als ik al die foto's zie!
Mijn nagels zijn gewoon redelijk kort, zonder nagellak, manicure-gedoe. Als ik ze langer laat worden breken ze binnen no-time af.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:34

Ik heb nou knalblauwe glitternagellak op met donkerblauwe hartjes in de topcoat gelijmd :P Ik zal vanaaf wel even een foto maken :D

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:39

Tallie_Ho schreef:
Ik heb nou knalblauwe glitternagellak op met donkerblauwe hartjes in de topcoat gelijmd :P Ik zal vanaaf wel even een foto maken :D

Klinkt leuk! Ben benieuwd! :)
Ik ben ook een beetje inspiratie loos. :+
Word tijd dat ik was blauw/licht paars achtig iets ga kopen.
Ik heb echt iets met roze. Ik heb onwijs veel verschillende kleuren roze, al moet ik eerlijk toegeven dat ik m'n nagels nu een andere kleur wil hebben en geen roze meer. :+ Ik heb nu overigens gewoon witte french.

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:07

Jammer dat er nog steeds geen nieuw thema is..
Nou ja, geeft mij kans om alsnog aan het liefdes thema mee te doen :P
Helaas was mijn duimnagel ingescheurd en had ik geen schaar bij de hand,
dus heb ik het gescheurde deel er maar afgebeten :))
Nu is ie een beetje misvormd.. #)

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 12:07

Heb foto gemaakt voor jullie!!

De linker is een nagel die ik tijdje geleden gehad heb en de rechter is een nagel die ik nu heb. (zijn er allebij afgebroken helaas)

Afbeelding

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 12:09

Ben weer een weekje weggeweest, ik ga alles nu maar weer bijlezen :+
Vanmiddag komen mijn boeken binnen voor volgend schooljaar dus ik ga vanavond/morgen beginnen aan mn nieuwe nagels :D

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 12:12

leuk st angels. vooral de linker

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 13:07

Er zijn weer veel leuke nagels voorbij gekomen, ik lak ze denk ik nu gewoon simpel French, hoop dat ik daarna mijn boeken binnen krijg zodat ik ze kan gaan kaften en dan vanavond als ik klaar ben stempelen :)

Iessie, heel veel sterkte met je vader en paardje! Y;(

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 13:38

Heb hier even paniek :Y)
wil stempelen, maar moet nodig de kamer even doorsoppen, en vind het eigenlijks doodzonde om dan eerst mijn nagels te gaan doen.
Dus ik zet mijn lak-drang opzij en ga eerst soppen O:)
En dan kan ik vanavond lekker gaan lakken (pff duurt wel lang nog)

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 13:40

Zo ik ben er weer....

Dat thema duurd inderdaad wel veel te lang zo. En ik denk dat we net zo goed kunnen beginnen, voor het zelfde geld is Elady gewoon 3 weken met vakantie.

Ik wil het voortouw wel nemen en ik ga sponsoren dus deel nemen is voor mij toch al een beetje raar. Je creaties kan je gewoon op bokt neerzetten. Ik zal jureren en zeker rekening houden met de niet Konad gebruikers.

Hoeveel tijd hebben jullie nodig voor het maken van het thema?

De prijs wordt dan 1 striper en 1 nagellak en als je liever een kortingsbon hebt dan geef ik een 10% kortingsbon weg! (kan dan niet gecombineerd worden met de 5% korting die sommige hier nog te goed hebben. Door de verzendkosten van 1 euro is de winstmarge namelijk al heel erg laag.)

Nou hoor graag of jullie hiermee instemmen.

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 13:48

Damn.
French ziet er echt niet uit op afgebroken nagels, ik ga het er maar weer afhalen :(

Nicole: sterkte met je nagellakdrang/kamer moeten poetsen, ghehe :p

Tinks: Ik ben het er mee eens, dit thema duurt nu [ik dacht] al een week te lang. Ik denk dat een maand het makkelijkst is voor de meeste.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 13:49

Ik ben het er helemaal mee eens.

beginnen we dan met een nieuw thema of moeten we ons liefdes thema gewoon hier plaatsen.

edit inderdaad gewoon 1 keer in de maand een ander thema.
en de winnaar mag voor de volgende maand het thema kiezen.

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 14:21

Ok het thema liefde is van Elady, die gaat daar over en dat is 19 augustus beeindigd. Misschien zijn er wel hele vervelende omstandigheden waardoor ze niet gekomen is want als organisator moet je er dan eigenlijk wel zijn. Ik hoop het niet voor haar.

Ik wil wel graag als nieuw thema iets zomers of vakantie achtigs zien. Gewoon omdat je dan lekker veel kanten op kan en je creativiteit flink kan uitbuiten. Gezien het weer is het ook een thema wat nu nog goed kan en volgende maand niet meer. De algemene thema's kunnen we nog goed gebruiken in de periodes dat we geen seizoensgebonden thema's kunnen bedenken. Het duurd nog precies 7 dagen voordat de maand augustus voorbij is. Als we dan deze week proef draaien dan gaan we in de maand september een nieuwe bedenken en dan kun je werken met hele maanden dat is makelijker. Dus kom maar op dames!

De winnaar van augustus kiest het thema van september.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 14:23

ik heb al een aantal leuke thema's voorbij zien komen.

gaan we vanaf september aan de gang.

maar wat nou als elady niet binnen een week heeft gereageerd?

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 14:27

dus deze week is het thema zomer? Tot september. Ik vind t een goed idee. Weer een nieuwe uitdaging.

( mijn nagels zijn wel afgebroken dus reken me daar niet op af)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 14:35

maar is dan bedoeld als oefen thema toch niet voor het eggie zeg maar?

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 14:51

ow ik kon me niet beheersen. :o

heb 5 stempel lakjes en een imageplate gekocht.

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 14:59

Ik jureer op de nagellak en niet op de nagel. hihi

tot 31 augustus is een oefen ronde maar wel voor het echie. Wat is het nou? Het is allebei. Omdat het maar 1 week is om toch wat te hebben is het dus nog niet echt een groot thema omdat niet iedereen het binnen 1 week kan maken. Maar ik ga zeker 1 striper en 1 nagellak weggeven of de 10% kortingsbon natuurlijk.

Het thema van september wordt bepaald door de winaar van het thema Zomer/vakantie. Dan zijn we namelijk niet afhankelijk van Elady.