Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maakt trouwens niet uit dat je het niet precies weet hoor! Hoef je ook allemaal niet te onthouden! Ik ben trouwens wel van plan om eerlijk te zijn als ik morgen bel.
Weet niet zeker of ik er daarna nog ben. Weltruste anders alvast!
Voel me trouwens beter dan vanmorgen, dus heb ook wel goede hoop op het slapen. Tot morgen!! 
voor jou, wat vervelend dat je vriend zo doet. Snap hem ook niet zo goed, je zet niet zomaar een punt achter je relatie om hier vervolgens weer op terug te komen, het kan wel dat je zoiets zegt in een verhitte ruzie maar daar moet er daarna wel goed over gesproken worden. Denk dat jullie eens goed moeten praten misschien met iemand erbij zodat je kunt zeggen wat je van elkaar verwacht. Hopelijk lost dat iets op en kan hij zijn eisen/verwachtingen wat bijstellen, het lijkt mij namelijk dat hij toch teveel van je verwacht. Hoop dat jullie eruit zullen komen want steeds die ruzies is ook niks en dat helpt jou ook niet.
Heel vervelend als mensen hun afspraken niet nakomen, wie weet hoor ik vandaag iets.
Ga aan de binnenzijde zemen dus het is niet zo'n probleem als het regent, wil de buitenkant misschien nog doen, net voor hij terugkomt. Jij had geen plannen voor vandaag? Hopelijk bellen ze je niet maar ik verwacht dat ze er nog wel op terug zullen komen. Ben benieuwd of ze mij zullen bellen, ergens verwacht ik van niet, slechte start of ze moet vandaag nog bellen. 
Werkse in huis!
ben er niet gerust op. Wat een spanningen weer, kan hier niet zo goed mee omgaan, misschien valt het mee maar hij loopt er al langer mee en prednison helpt niet dus vandaar verder onderzoek. Moest het even kwijt.