Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilovelucky schreef:@ Loesss
Het gekke is dus dat ik dus helemaal niks afval terwijl ik wel normaal sport en sta nu al paar weken stil dus misschien dat het spieropbouw is maar dat lijkt me niet echt, omdat ik op dit moment niet zoveel meer sport.
Loesss schreef:Oooeh lekker Dribbel!
Nette schemas allemaal!
Als ik yoghurt eet ipv brood neem ik gewoon een bakje goed vol hoor! Maar ik kan niet zonder brood!
Ik ben erg braaf bezig weer vandaag, hele dag in de bieb om te leren, dus dan kan ik ook niet snaaien!
kebie schreef:Wat ik merk is dat kaas (alle varianten) echt vreselijke vette troep is, en veel vlees wat je bij het avondeten eet, ook niet erg best is. Daarnaast zijn een hoop melkproducten ook niet echt mager.
Als je daar rekening mee houd, kan je best een hoop eten.
Ik heb net lekker even ge-lunch-wandeld. WAT een lekker weertje mensen!
Loesss schreef:ilovelucky schreef:@ Loesss
Het gekke is dus dat ik dus helemaal niks afval terwijl ik wel normaal sport en sta nu al paar weken stil dus misschien dat het spieropbouw is maar dat lijkt me niet echt, omdat ik op dit moment niet zoveel meer sport.
Als je gaat crashen wordt het alleen maar erger meid, dan gaat je stofwisseling alleen in rust stand en val je misschien wel weer beetje af straks, maar dan komt het er des te harder weer aan. Geloof me, been there, done that! Nu spijt als haren op mn hoofd!
kebie schreef:Wat ik merk is dat kaas (alle varianten) echt vreselijke vette troep is, en veel vlees wat je bij het avondeten eet, ook niet erg best is. Daarnaast zijn een hoop melkproducten ook niet echt mager.
Als je daar rekening mee houd, kan je best een hoop eten.
Ik heb net lekker even ge-lunch-wandeld. WAT een lekker weertje mensen!