Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), maar je moet daar per se een ellenlange route lopen om bij die verdraaide kassa's te komen, en afsnijden kan niet. Argh, zeker als je dan toch terug wilt voor dat ene dingetje, je bent uren aan het lopen! Hoe vaak krijg je zo'n B12 injectie en wat was jouw beginwaarde?
Hoe is het met je wang?
Maar ik ben heel zuinig dus het valt nog wel mee allemaal.
En rijlessen zijn ook wel een goede investering,ik ben ook niet zo duur in het gebruik hoor
Nu afwachten hoe het morgen en maandag gaat...krijg ik een terugklap of niet en zo ja...hoe snel herstellen.

Hoop dat dit zich voortzet zo, goed!

....hopelijk een steigende lijn,ik ben er nog lang niet maar blijf hopen
[UK] [SCH][WIP] Paard van Palhaco in olieverf Angie_ke schreef:Pfoe, hele poos geleden dat ik hier gepost heb!
Ik heb vorige maand nog een gastroscopie laten doen en moet 19 augustus bij de professor voor de resultaten en hopelijk een manier om me wat vooruit te helpen...
Maar euh, hebben jullie ook last van hypoglycemie? Ik krijg om het uur wel suikerflauwtes... Onlangs had ik gelezen dat je insuline normaal tussen 80 en 120 moet staan, toen herinnerde ik me een bloedonderzoek van 2 jaar geleden, enkele uurtjes na m'n ontbijt en m'n insuline stond 45... :-/
MissPromiss schreef:Als jij om het uur last hebt van hypo's, ben je dan wel eens daar verder op onderzocht? Want dat is natuurlijk wel flink en ik kan me goed voorstellen dat dat er flink inhakt voor je lichaam! En als nou daadwerkelijk blijkt dat je diabetes hebt kunnen ze je met insuline ondersteunen en voel je je waarschijnlijk ineens een stuk beter!
De afgelopen twee dagen gaat het echt slecht, kon eigenlijk alleen maar liggen en dan nog 2 keer per dag extra slapen.. Vandaag gaat het iets beter, maar morgen moet ik weer werken dus ik hoop dat het goed gaat. Gelukkig donderdag weer vrij maar vrijdag en zaterdag dus allebei dus even afwchten
Ben gewoon nog steeds niet opgeknapt na de fietstest..
Hoorde van alles rond mijn huis enzo, vind het normaal al niet prettig om alleen thuis te zijn..
Ik zou ook echt 7 kleuren scheiten
Verder gisteren op vandaag bij een vriendin blijven slapen, schoongemaakt/muurschilderingen (jaja ik heb zowaar gewerkt) in een kinderdagverblijf. Nog steeds grandioos moe dus, gisteren schoonmaken ook niet helemaal vol kunnen houden en nu ga ik zo maar direct naar bed. Ach, het was gezellig!