Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:@Talisa: Ik wou zeggen: gezellig dat jij je hier ook meld! Maar dat is natuurlijk niet zo heel gezellig, gezien de reden waarom we hier zitten, haha. Toch welkom
Talisa schreef:Hoi dames, ik meld me hier ook even if you guys don't mind..
Ik ben er achter gekomen dat mijn 'hoofdpijntjes' toch ook echt migraine is. Gelukkig heb ik een lichte vorm. Mijn aanval begint eigenlijk altijd met sterretjes/vlekken voor mijn ogen die langzaam wegtrekken, duurt ongeveer 15 min tot een half uur. Die vlekken zijn erg vervelend (en gevaarlijk als je net in de auto zit) vooral als ik aan het studeren ben,.. Dan kan ik niks lezen, gezichtsvelden vallen weg en letters die ik wel zie beginnen te draaien
Maargoed. Dan een 5/10 min later komt de hoofdpijn. Ik weet dat nu dus zodra de vlekken bijna weg zijn neem ik direct 2 paracetamol. Dat werkt dan voldoende om het scherpe er van af te halen, heb dan alleen nog een beetje een zwaar/moe/soms beetje drukkend gevoel in m'n hoofd. Daar valt mee te leven dus.
Huisarts raadde mij aan om als paracetamol niet meer werkt, aspirine met anti-misselijkheidsmiddel te nemen, dat zou ook goed kunnen werken omdat het bloedverdunnend is (de anti-misselijkheidstablet is dan om het sneller te laten opnemen).
Ik lees hier mensen die er veel langer en heftiger last van hebben, dus ik mag wel blij zijn met mijn lichte vorm geloof ik!
Aan alle zere hoofdjes:
simodi schreef:joyce2 schreef:@Talisa: Ik wou zeggen: gezellig dat jij je hier ook meld! Maar dat is natuurlijk niet zo heel gezellig, gezien de reden waarom we hier zitten, haha. Toch welkom
Nou ja, het is toch wel een soort van gezellig hier, want je voelt je in elk geval niet alleen met al die stomme bijwerkingen en gevoelens!