Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 19:32

75 = 34 en neem aan dat de cupmaat gewoon H is? Dus dan 34 H

tamaramt

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:00

ok, bedankt ;)

louiisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:04

okey allereerst ik heb niet alle pagina's doorgespit, maar wel heel veel gekeken dan.
Maar ik zie er echt tegen op om van de zomer weer na het strand te gaan, terwijl ik het juist heel leuk vind, maar niet als je telkens aangestaard word.
Ik ben namelijk vrij klein 1.58-1.59 beetje sportief gebouwd of hoe ze dat noemen.
En ik zit opgescheept met cupmaat 75 D. Nou is dat niet zo heel groot als je lang bent, maar met mijn lengte lijken het wel meloenen vind ik!
eigenlijk wou ik het alleen even kwijt...

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 11:52

Je kan ook zorgen dat je dan een bikini hebt waar ze wat minder in opvallen ;) Van die kleine triangel bikini's werken dus niet :) Of zelfs een mooi badpak, gewoon een wat 'moderner' model. Zorgen voor afleiding ;)

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:21

kaatje89 schreef:
Misschien een hele rare vraag, maar degenen die het hebben laten doen, hoelang is het nu geleden? En hebben jullie nog gevoel in je tepels? En hoe zijn de littekens nu?

ik ben 16 jaar geleden geopereerd via de anker methode. Mijn tepels zijn dus volledig verwijderd geweest. ondanks dat heb ik nog steeds gevoel in mijn tepels al is het gevoel wel verminderd t.ov. voor de operatie. Bij mij is er in totaal 2,25 kilo, 5 cupmaten, afgehaald.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:40

@ Louiise, een goede en mooie bikini doet wonderen! :)
Als je een te kleine bikini aantrekt, puilt alles er uit en dát trekt juist aandacht.
Je moet je leuke middagjes strand niet laten verpesten door zulke figuren :)

Bamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 19:33

Ik heb 80D,
maar ik vind eigenlijk nooit een fijne bikini..
Zó vervelend! :(

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 19:37

Maradix schreef:
Ik heb 80D,
maar ik vind eigenlijk nooit een fijne bikini..
Zó vervelend! :(

Die maat heb ik ook, en ik kan eigenlijk prima slagen. Ik ga dit jaar voor een mooie van Sapph.
Met deze cupmaat heb je denk ik toch heel wat meer keus dan met 75H (poeh, sterkte daarmee, 't lijkt me letterlijk én figuurlijk zwaar).

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 19:39

meld me hier ook even :) sinds ik aan de pil ben zijn mijn borsten zo'n 2 maten gegroeid.
Ik zit nu op 75E en soms heb ik het idee dat ze nog groeien :+
Ik ben ongeveer 1.72 en weeg ongeveer 58 kg... Mijn vriend heeft er niet veel problemen mee :Y)

Ik ben allang blij dat ik de 80D van hunkemoller en H&M pas.. Bikini's wordt moeilijk.. En mijn favoriete lingerie winkel gaat tot c... :\
ohja, en die sport-BH moet ik nou toch écht is gaan kopen!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 20:31

bhs kopen tot maat f/G is geen enkel probleem; daarboven word het pas echt moeilijk en duur ook; helaas

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 20:34

Nou ik ondervind echt wel problemen hoor..

Ik heb 70 E en kan echt niks vinden, als ik iets goedkoops vind zit dat echt niet stevig..

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:09

tamaramt schreef:
bhs kopen tot maat f/G is geen enkel probleem; daarboven word het pas echt moeilijk en duur ook; helaas

Is zeker zo, maar ik vind het toch jammer dat D niet bij elke winkel bij de standaart maten hoort..
En dan zijn de stevige BHs vaak met vulling.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:12

Ik heb het gevoel dat de mijne wat gekrompen zijn :')
Ben wat afgevallen maar niet heel erg veel..

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:20

Kan heel goed hoor :P vriendinnetje van mij had geen tieten meer over :))
maar gelukkig was ze op meer fronten afgevallen :+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:23

Ik problemen te krijgen bij 18+ activiteiten.. Het doet gewoon pijn en een bh aanhouden vind ik ook niet fijn. Meer mensen met dit probleem? Hebben jullie tips? (behalve vriendlief te "dwingen" alles maar even vast te houden _O-)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:26

lieniminnie schreef:
Kan heel goed hoor :P vriendinnetje van mij had geen tieten meer over :))
maar gelukkig was ze op meer fronten afgevallen :+

Haha zou het niet leuk vinden (en mijn vriend ook niet :')) als ik alleen daar afviel :P
Ik houd sowieso wel wat over hoor^^
Ben zwaarder geworden toen ik stopte met roken, daarvoor had ik een normale D.
Nu heb ik een E :')

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:27

Ik vind het eigenlijk tot e zelfs nog wel meevallen. Zelfs de hunkemuller en livera hebben daar tegenwoordig keuze in...

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:30

Gelukkig wel^^
Heb nu vaak bh's van sapph.
Maar de leukste bh's gaan meestal nog tot C, dat vind ik wel jammer.

Mijn zus (1.55) had eerst cupmaat G/H en die moest dus bh's kopen bij een speciale zaak en bij haar rug moest het toen nog ingenomen worden.
Ze heeft nu 2 borstverkleiningen gehad,past nu veeeeel beter bij haar (geloof dat ze een grote C heeft nu).
Ze heeft ook geen bh probleempjes meer nu^^

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:35

Horsii_mine schreef:
Ik problemen te krijgen bij 18+ activiteiten.. Het doet gewoon pijn en een bh aanhouden vind ik ook niet fijn. Meer mensen met dit probleem? Hebben jullie tips? (behalve vriendlief te "dwingen" alles maar even vast te houden _O-)

oeii.. lastig..
iets rustiger aan doen :)) :o sorry flauw :+ Meer vanuit de heupen bewegen?

Lieszje, zou wel stom zijn :)) Maar D valt inderdaad nog mee! ;)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:49

Nanda schreef:
kaatje89 schreef:
Misschien een hele rare vraag, maar degenen die het hebben laten doen, hoelang is het nu geleden? En hebben jullie nog gevoel in je tepels? En hoe zijn de littekens nu?

ik ben 16 jaar geleden geopereerd via de anker methode. Mijn tepels zijn dus volledig verwijderd geweest. ondanks dat heb ik nog steeds gevoel in mijn tepels al is het gevoel wel verminderd t.ov. voor de operatie. Bij mij is er in totaal 2,25 kilo, 5 cupmaten, afgehaald.

Dat is behoorlijk heftig, 5 cupmaten! Nog steeds tevreden mee?

Mijn operatie word vergoed, dus nu alleen nog een datum :)

tamaramt schreef:

Ik snap dat het boven die maten nog moeilijker is.. Maar een bh in 70G die fatsoenlijk zit kan ik hier niet vinden :n

Ik heb trouwens van iemand 2 bh's gekregen, uit Polen, daar waren ze en daar hebben ze dus wel gigantisch veel keus in kleine omvang maar grote cupmaat. Het kost er allemaal niet veel :=
Was een beetje op de gok qua hoe de maat uitvalt. Maar 1 zit echt als gegoten en de ander is iets te klein. Maar wel fijne kwaliteit! Zeker voor dat geld..
Misschien ga ik binnenkort wel proberen om bh's hierheen te krijgen vanuit Polen.. En hier doorverkopen. Want daar is het tenminste betaalbaar!

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 09:14

kaatje89 schreef:

Ik schijn nog steeds in de top 5 of 10 te staan in dat ziekenhuis :o . Zeker gezien mijn leeftijd destijds (22).

Ja , ik ben nog steeds tevreden. Helaas na 2 zwangerschappen wel weer van een c naar een D. cup gegaan terwijl ik nu een aantal kilo's lichter ben dan ten tijde van de operatie. Ik zou het zo weer doen, nooit spijt van gehad!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 19:02

Aaargh de bikini frustratie slaat weer toe! Ik heb straks mijn bikini van vorig jaar even gepast, maar ik vind hem eigenlijk net niet meer mooi zitten. Had er ook 1 besteld bij Otto maar is twijfelachtig kwa maat dus ook maar niet gedaan. Ik baaaaaal als een stekker en ben bang dat ik niks vind dit jaar.

Ga binnenkort maar op zoek naar Freya in de stad. Hoop dat het dan wel wat wordt.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 19:07

ik wou gistere gaan zwemmen en had vorige jaar een oneil bikini gekocht maat 38D en die is gewoon nu al te klein baal er egt van want heb hem maar 3 keer aangehad ofzo. :(:)

denk dat ik nu voor een sapph ga ;)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 19:11

Nanda schreef:
kaatje89 schreef:

Ik schijn nog steeds in de top 5 of 10 te staan in dat ziekenhuis :o . Zeker gezien mijn leeftijd destijds (22).

Ja , ik ben nog steeds tevreden. Helaas na 2 zwangerschappen wel weer van een c naar een D. cup gegaan terwijl ik nu een aantal kilo's lichter ben dan ten tijde van de operatie. Ik zou het zo weer doen, nooit spijt van gehad!

Das fijn om te horen :D

5 cupmaten is behoorlijk heftig.. Ik twijfel nog over de cupmaat die ik na de operatie wil.. Maar als ze mij terug brengen naar een cup C, kom ik ook 4 maten terug. Best behoorlijk als ik dr over na denk :=
Zie je bij jou de littekens nog erg? Want volgens mij is het wel, als je nog jonger bent, dat het mooier hersteld? :o

Ik ben best zenuwachtig, maar goed, duurt gelukkig nog een poosje..

Hadden jullie ook dat jullie weleens gingen twijfelen ?

Vervelend van die bikini's, ik ken het zelf ook!

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 19:15

Zou ik mij hier ook mogen melden?
Op dit moment heb ik cupmaat 75H en alleen maar bh's van Prima Donna.
Ik ben eigenlijk wel opzoek naar een ander merk, naar andere leuke bh's!
Dus tips zijn zeer welkom. :)