Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaatje89 schreef:Misschien een hele rare vraag, maar degenen die het hebben laten doen, hoelang is het nu geleden? En hebben jullie nog gevoel in je tepels? En hoe zijn de littekens nu?
Maradix schreef:Ik heb 80D,
maar ik vind eigenlijk nooit een fijne bikini..
Zó vervelend!
lieniminnie schreef:Kan heel goed hoorvriendinnetje van mij had geen tieten meer over
maar gelukkig was ze op meer fronten afgevallen
Horsii_mine schreef:Ik problemen te krijgen bij 18+ activiteiten.. Het doet gewoon pijn en een bh aanhouden vind ik ook niet fijn. Meer mensen met dit probleem? Hebben jullie tips? (behalve vriendlief te "dwingen" alles maar even vast te houden)
Nanda schreef:kaatje89 schreef:Misschien een hele rare vraag, maar degenen die het hebben laten doen, hoelang is het nu geleden? En hebben jullie nog gevoel in je tepels? En hoe zijn de littekens nu?
ik ben 16 jaar geleden geopereerd via de anker methode. Mijn tepels zijn dus volledig verwijderd geweest. ondanks dat heb ik nog steeds gevoel in mijn tepels al is het gevoel wel verminderd t.ov. voor de operatie. Bij mij is er in totaal 2,25 kilo, 5 cupmaten, afgehaald.
tamaramt schreef:bhs kopen tot maat f/G is geen enkel probleem; daarboven word het pas echt moeilijk en duur ook; helaas
kaatje89 schreef:Dat is behoorlijk heftig, 5 cupmaten! Nog steeds tevreden mee?
Nanda schreef:kaatje89 schreef:Dat is behoorlijk heftig, 5 cupmaten! Nog steeds tevreden mee?
Ik schijn nog steeds in de top 5 of 10 te staan in dat ziekenhuis. Zeker gezien mijn leeftijd destijds (22).
Ja , ik ben nog steeds tevreden. Helaas na 2 zwangerschappen wel weer van een c naar een D. cup gegaan terwijl ik nu een aantal kilo's lichter ben dan ten tijde van de operatie. Ik zou het zo weer doen, nooit spijt van gehad!